Mulla on enää vain 4€ loppukuuksi, jääkaapissa jauheliha, ketsuppi ja makarooni, miten selvitä?
Kommentit (79)
Saalem ym seurakunnissa olen nähnyt ulko-oven lähistöllä ilmaisia pulla- ym. tuotteita, hae sieltä. Kerää pulloja tai tölkkejä. - Itsehän olen vanha kääkkä ja jos joku tarjoaisi minulle siivouspalvelua, kyllä kävisi. Muukin seura kelpaisi, vaikka 20 e per kerta. Ihan vaan keittiön pöydän ääressä juttelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae toimeentulotukea
Saan jo toimeentulotukea
Ap
Ja mihin käytit sen? Älä osta sitä enää.
Maksoin vuokran, veden ja sähkön
Ap
Muuta halvempaan🙉
Olen hakenut halvempaa asuntoa jo 2 vuotta ja noin 800 hakemusta mutta kukaan ei vuokraa minulle
Ap
Mitenkäs se kanikonttori?
Ilmeisesti elät niin että päivät ovat vapaita. No käy vaikka kerää pulloja niin saat hieman rahaa ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Saalem ym seurakunnissa olen nähnyt ulko-oven lähistöllä ilmaisia pulla- ym. tuotteita, hae sieltä. Kerää pulloja tai tölkkejä. - Itsehän olen vanha kääkkä ja jos joku tarjoaisi minulle siivouspalvelua, kyllä kävisi. Muukin seura kelpaisi, vaikka 20 e per kerta. Ihan vaan keittiön pöydän ääressä juttelu.
Mistä haluaisit jutella? Käykö mikä vain, aiheiden vapaasti virraten ja lennosta vaihtuen?
Itsellä on aina 1-2 kuukaudeksi ruokaa kaapissa, riisiä, tonnikalaa, nuudeleita (kana), öljyä, hernekeittoa, kimchiä .....
Lidlissä juuri potut tarjouksessa, äppiä vilauttamalla 1,19€ 2kg. 4€:lla saat 3 pussia ja jää vähän halvimpaan leviterasiaan.
Myy tietokone ja kännykkä, kun et osaa muuta kuin tänne kirjoittaa typeriä juttujasi.
Makaronia ei ole pakko säilyttää jääkaapissa.
Pilko nyt alkuun se yks makarooni mahdollisimman moneen osaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihinq
En saa töitä
Ap
Yrityksen perustaminen on hyvä vaihtoehto nostelet 150 tuhatta osinkoja verovapaasti sitten voit ostaa hyvää ja ravitsevaa safkaa.
Makaronilaatikko veteen tehtynä, niin teen aina. Jauhelihastakin pakastan puolet myöhemmäksi ja teen vain puolet makaronista per laatikko. Käyt ruokajakelussa, saa varmaan leipää ainakin. Miten on voinut kaikki rahat mennä jos saat kuun alussa tulosi? Opi ostamaan halvimpia kaurahiutaleita, makaronia kaappiin pahanpäivän varoiksi ja pakkaseen kilon ranskanperunapussi, punalappu makkaroita ym.
Opettele kunnolla ottaa suihin, niin varma tienesti
Mitä hyötyä sinusta on yhteiskunnallemme ?