Törkeintä mitä joku tuttu tai tuntematon on sinulle tehnyt? Aloitan: Meiltä varastettiin limsapakki oktalon terdeltä
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
No mitäs piditte? Tilaisuus teki varkaan.
Tuota varten piti tulla pihaan ja nousta portaat kuistille,mikään satunnainen ohikulkija ei niitä olisi nähnyt! Ap
Omakotitalon terassilta varastettiin lyhdyt. Apen haudalta varastettiin kesäkukat heti vientiä seuraavana päivänä, kuopat vain jäivät. Tuusulassa tällaisia vesseleitä.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalon terassilta varastettiin lyhdyt. Apen haudalta varastettiin kesäkukat heti vientiä seuraavana päivänä, kuopat vain jäivät. Tuusulassa tällaisia vesseleitä.
Nuo haudoilta kukkien, patsaiden yms. varastamiset on kyllä sellaisia että ihmisen täytyy olla oikeasti jo todella pipi päästään. Välillä näistä kuulee, en voi käsittää.
Lapseni haudalta varastettiin hautalyhty. Kynttilä oli jätetty viereen palamaan.
Vierailija kirjoitti:
Multa vietiin tyhjät tölkit pyörän korista :(
Multa vietiin pyörä.
Kun olin 8v pidin synttärijuhlat. Kukaan kavereista ei tullut paikalle eikä edes ilmoittanut asiasta. Odotin kauan.
Vahingoitettu omaisuutta; Polkupyöriä ja autoa. Varastettu identiteetti ja tehty rikoksia identiteetilläni.
Että joo, sun limsakeissi on vielä melko pientä.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 8v pidin synttärijuhlat. Kukaan kavereista ei tullut paikalle eikä edes ilmoittanut asiasta. Odotin kauan.
Surullista :(
Vierailija kirjoitti:
Lapseni haudalta varastettiin hautalyhty. Kynttilä oli jätetty viereen palamaan.
Tämä on kyllä niin alhaista, ettei pysty sanoiksi pukemaan.
Polkupyörä yritettiin varastaa 2kerroksen parvekkeelta! Jäi aikeeksi koska heräsin yöllä ja varas luikki karkuun.
Rivarin pihasta on viety useampi lyhty, aika iso ruukullinen narsisseja (ajattelin, ettei kukaan jaksaisi kantaa, mutta niinpä vaan hävisi) ja muovisia pihakoristeita,
ja yhden naisen tavoitin, parkkipaikalle saapuessani, kun oli kumartuneena etupihan reunakivetyksillä ( oli luiskalla ja kurkotti ) ilmeisesti nappaamassa kasveja. Olin juuri istuttanut patjarikkoa ja kukinta oli upeaa. Minut nähdessään täti juoksi minkä kintuistaan irti sai. Meille on näkyvyys puskien takia niin huono, että aika rauhassa rosvot saa operoida.
Asutaan nyt uudessa paikassa ja vain yhden kerran on meinannut rosvo vierailla. Heräsin aamulla neljän pintaan ja kun katsoin ikkunasta, oli tuntematon mies automme renkaita tiiraamassa. Ukko unohti ne pihalle. Onneksi sain estettyä, ja tämäkin lähti lujaa pakoon.
Auton takaikkuna on lyöty kivellä rikki, samoin naarmutettu ovea, kuten myös katossa lommo. Antenni myös viety, Nämä ilkivaltaa, mutta onhan sekin viemistä, kun joutuu kaiken itse makselemaan.
No mitäs piditte? Tilaisuus teki varkaan.