Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostolakko. Miten olette toteuttaneet? Onko toiminut?

Vierailija
08.05.2025 |

Olen nelikymppinen ja sitä mieltä että mulla on kaikkea liikaakin. Konmaritukseen en usko, koska siinä vaan roudataan omat roinat muiden riesaksi tai kaatopaikalke ja ostetaan kohta uusia. Aattelin että jos vaan ei ostaisi enää mitään muuta kuin ruokaa ja pesuaineita jne ja katsoisi, miten pitkään pärjää. Onko kukaan yrittänyt? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut. Ostan vain jos on loppu (ruoka, pesuaineet jne.) tai korjauskelvottomasti rikki ja varastossa ei ole (vaatteet ja kengät, elektroniikka, menopelit jne.). Nyt on mennyt jo yli 10 vuotta. Olen käyttänyt paljon vaatteita loppuun ja rahaa on säästynyt hyvin. Suosittelen.

Vierailija
2/6 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivasin vuosi sitten vaatekaappiani ja päätin värit, joita käytän. Sen jälkeen en ole montaa vaatetta ostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, varastan. Tähän on oikeisto hallitus ajanut.

Vierailija
4/6 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo useamman vuoden. Ensin kyllästyin liikaan tavaraan. Sitten vaatteiden huonoon laatuun ja siihen, että tuli ostettua kun mikään ei sopinut päälle jne. Sitten se ostaminen ja tavarat eivät tuoneet enää iloa. Ja se ahaa elämys, että en tarvitse sitä tavaraa.

Minulla ei ole tämä enää kokeiluasteella vaan toimintatapa. Toki voin joskus harvoin ostaa jotain pientä kivaa kuten kukan, kyniä tms jos siltä tuntuu. Vaatteen, kengät yms voi myös ostaa, mutta tarpeeseen. Koska pidän vaatteista niin yritän etsiä sellaisia ajattomia, jotka sopii useampaan asukokonaisuuteen.

Kaikkea ei tarvitse heittää pois, vaan niitä voi modata, jotta sopivat vaikkapa sisustukseen.

Vierailija
5/6 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vältellyt Pepsin ja Coken ostamista koska en hyväksy Trumpin naisiin kohdistuvaa sortoa enkä demokraattien irtisanomisia työpaikoiltaan 

Vierailija
6/6 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vältellyt Pepsin ja Coken ostamista koska en hyväksy Trumpin naisiin kohdistuvaa sortoa enkä demokraattien irtisanomisia työpaikoiltaan 

Sama täällä en osta usa tuotteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan