Herättääkö teidän koira/t teidät aamuisin?
Meillä koira tulee makuuhuoneeseen sängyn luo ja työntää kuononsa kiinni minuun. Sitten on aika nousta.
Kommentit (8)
Ei, mun on herätettävä koira aamulenkille lähes joka aamu. Viikonloppuna sit hän nukkuu puoleen päivään hyvin mielellään.
Kyllä. Viimeistään 7.30 ylös myös viikonloppuisin. 😵💫 Jos en nouse niin seisoo ja vikisee siinä sängyn vieressä niin kauan että saa palvelusväen pystyasentoon. No eipä siinä, pysyypähän rytmi ja reipashenkiset elintavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mun on herätettävä SE aamulenkille lähes joka aamu.
Viikonloppuna sit SE nukkuu puoleen päivään hyvin mielellään.
Ei herätä koskaan, kun olen aamuvirkku. Herään aina puoli seitsemän aikoihin myös viikonloppuna.
Koira nukkuu vieressä, joskus herättää aamulla tulemalla päälle ja häntä heiluu samalla paukuttaa tassuilla minua. Mutta on aamu-uninen yleensä minä nousen aiemmin ja koira rauhassa venyttelee ja pikku hiljaa siirtyy sohvalle nukkumaan
Aamu-uninen laiskiainen. Tökkii kuonolla ja tassuilla niin kauan, että nousen ylös sängystä. Sitten kömpii itse peiton alle lämpöön. Piti olla liikunnallinen koira, mutta laiskempaa en ole tavannut kuin tuo oma karvakasa :)) Mitä kylmempi ja märempi keli, sen vaikeampi saada ulos.
Nukkuis kymmeneen. Patistan ylös kun aloitan aamuhommat. Kotitoimistolla hemmoteltu kaveri haluaa sitten puolen päivän aikaan toisen kerran rauhassa haistelemaan. Kelpaa meille.
Ei. Ne on yhtä aamu-unisia kuin emäntänsäkin. VIikolla kun aloittelen 9 aikoihin etätyötä, ne vielä köllii sängyllä sen näköisenä että hulluko olet kun tähän aikaan huhkit. Viikonloppuna kölliskellään tyytyväisenä puoleenpäivään tai pidemmällekin. Toki se viimeinen lenkkikin on silloin joskus klo 4-5 aamuyöstä.