Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postnord haluaa toimittaa paketin, mutta en ole kotona. Tietääkö joku voiko sen toimituksen muuttaa jotenkin?

Vierailija
08.05.2025 |

Yritin käyttää linkkiä mikä Postnordin viestissä on, mutta se on englanniksi enkä ymmärrä siitä mitään.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä pysty vaihtamaan kieltä?

Postnord varmaan vie paketin noutopisteeseen, jos käyvät yrittämässä sitä toimittaa ja et ole kotona.

Vierailija
22/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiinkuljetuksen toimitusajan voi itse valita. Aikaikkuna on muutaman tunnin pituinen. Mutta ap vaikuttaa niin kädettömältä ettei noin olemattomilla taidoilla varustetun ihmisen kannattaisi tilata verkkokaupoista yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiinkuljetuksen toimitusajan voi itse valita. Aikaikkuna on muutaman tunnin pituinen. Mutta ap vaikuttaa niin kädettömältä ettei noin olemattomilla taidoilla varustetun ihmisen kannattaisi tilata verkkokaupoista yhtään mitään.

Ei ole mahdollisuutta vaihtaa, vaikka siinä kuinka päätäsi aukoisit.

Vierailija
24/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota se niiden appsi, sieltä pystyy uudelleenohjaamaan mitä tahansa heidän paketteja haluamaansa toimituspisteeseen.

APPSI 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤦🏼 Appsi puhelimeen ja muffinssi suuhun 🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼🤦🏼 idari. Sanasta voi käyttää täysin, totaalisen normaalia suomenkielistä sanaa SOVELLUS :O tai jos täytyy olla idari ja käyttää väkisin englantia, ei tarvitse käyttää monikkomuotoa yksiköstä puhuttaessa.

Vierailija
25/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu! Paketti menee lähimpään noutopisteeseen jos yrittävät ovelle eikä kukaan ole kotona.

Vierailija
26/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota se niiden appsi, sieltä pystyy uudelleenohjaamaan mitä tahansa heidän paketteja haluamaansa toimituspisteeseen.

Pitääkö tuollaiseen oikeasti ladata ihan appi? Miksi netin kautta ei onnistu? Järjetöntä..

Onnistuuhan se myös sitä linkkiä klikkaamalla minkä ap:kin mainitsee. Mutta kun se ilmeisesti hänellä on jostain syystä englanniksi, eikä hän ymmärrä sitä, eikä ilmeisesti viitsi ChatGPT:llä kääntää... Mulla ne on kyllä aina ihan suomeksi ollut, linkki mitä voi klikata ja jolla pääsee valitsemaan uuden toimituspaikan. Mainitsin tuon appsin siksi, että sieltä ainakin pystyy ihan suomeksi hoitamaan.

Vaihtoehtoina vain "contactless delivery" ja "Attended d

Ota se contactless niin jättävät paketin oven taakse. 

Joo, sinne vain oven taakse varkaiden poimittavaksi!

Vierailija
27/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäjä on ehkä maksanut kotiin toimituksesta ja silloinhan ne yrittää niin tehdä.

Itse tilasin verkkokaupasta tavaroita, jotka sitten posti toimitti kotiin (muita vaihtoehtoja ei ollut valittavana). Sähköpostiin tuli sitten postin kirje, jossa sai valita toimitusajan ja tavan, Soitetaanko ovikelloa,   voidaanko jättää oven ulkopuolelle jne.

Pieni ongelma tuli siitä, että lähettäjä lähetti sen tilauksen monena eri pakettina ja posti joutui sitten päivittäin kysymään sama asiaa ja lisäksi moneltako toimitus sopisi ja  minä jouduin kyttäämään sahköpostia.

En älynnyt lisätietoihin laittaa postinjakajalle, että mikä tahansa aika käy (kun olin kotona)

On hyvä tietysti, että saa valita ajan, mutta alkoi vähän rasittaa, kun viikko meni sen yhden tilauksen kanssa.

Vierailija
28/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PostNordin sivut toimii suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, voi klikata millä kielellä palvelua haluaa:

https://www.postnord.fi/en/

Vierailija
29/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuotteen ja toimitus oli postnord,sain tekstarin koodeineen lokerolle. Lokero oli tyhjä, pitää varmaan soitella postnordille.

Vierailija
30/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monia paketteja tilannut automaattiin. Aina ilman ongelmia ja nopeasti.

Vierailija
31/33 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimita kotiin vaikka olisit kotona. Ihan perseestä koko firma!519

Vierailija
32/33 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedänhän minä.

Vierailija
33/33 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin tuotteen ja toimitus oli postnord,sain tekstarin koodeineen lokerolle. Lokero oli tyhjä, pitää varmaan soitella postnordille.

Tuo voisi selittää minua askarruttavan kysymyksen. Miten minulle voi tulla postrnordin kautta paketti kaksi kertaa samalla tunnuksella? Ensimmäistä saapunutta pakettia en voi käydä noutamassa ilman älypuhelinta kun en saa noutolokerikkoa auki. Tämän jälkeen lähetetään toinen paketti, mutta postnordin tunnus ei vaihdu... miksi ei? Pitäisihän eri paketeilla olla eri tunnukset?

Kuljetetaanko jotain kummituspaketteja.... jos lokero on tyhjä. Onko joku maksanut tilauksesta, joka ei ole ollut noutolokerossa noudettavissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän