Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postnord haluaa toimittaa paketin, mutta en ole kotona. Tietääkö joku voiko sen toimituksen muuttaa jotenkin?

Vierailija
08.05.2025 |

Yritin käyttää linkkiä mikä Postnordin viestissä on, mutta se on englanniksi enkä ymmärrä siitä mitään.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi yritykset käyttää tätä Postnordia kun se ei toimi lainkaan.

Vierailija
2/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan varma, että kyseessä on aito toimitus eikä huijausyritys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan varma, että kyseessä on aito toimitus eikä huijausyritys?

Olen varma. Odotettu lähetys paikasta josta olen tilannut tavaraa. Viestissä ei pyydetä pankkitunnuksia.

Vierailija
4/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se niiden appsi, sieltä pystyy uudelleenohjaamaan mitä tahansa heidän paketteja haluamaansa toimituspisteeseen.

Vierailija
5/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota se niiden appsi, sieltä pystyy uudelleenohjaamaan mitä tahansa heidän paketteja haluamaansa toimituspisteeseen.

Pitääkö tuollaiseen oikeasti ladata ihan appi? Miksi netin kautta ei onnistu? Järjetöntä..

Vierailija
6/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tuollaiseen oikeasti ladata ihan appi? Miksi netin kautta ei onnistu? Järjetöntä..

Onnistuuhan se myös sitä linkkiä klikkaamalla minkä ap:kin mainitsee. Mutta kun se ilmeisesti hänellä on jostain syystä englanniksi, eikä hän ymmärrä sitä, eikä ilmeisesti viitsi ChatGPT:llä kääntää... Mulla ne on kyllä aina ihan suomeksi ollut, linkki mitä voi klikata ja jolla pääsee valitsemaan uuden toimituspaikan. Mainitsin tuon appsin siksi, että sieltä ainakin pystyy ihan suomeksi hoitamaan.

Vierailija
7/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuuhan se myös sitä linkkiä klikkaamalla minkä ap:kin mainitsee. Mutta kun se ilmeisesti hänellä on jostain syystä englanniksi, eikä hän ymmärrä sitä, eikä ilmeisesti viitsi ChatGPT:llä kääntää... Mulla ne on kyllä aina ihan suomeksi ollut, linkki mitä voi klikata ja jolla pääsee valitsemaan uuden toimituspaikan. Mainitsin tuon appsin siksi, että sieltä ainakin pystyy ihan suomeksi hoitamaan.

Vaihtoehtoina vain "contactless delivery" ja "Attended delivery", viesti kuljettajalle ja puhelinnumeron vaihtaminen.

Vierailija
8/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postnord haluaa toimittaa paketin, vaikka en ole tilannut mitään. En ole reagoinut asiaan.

Vierailija
9/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian selvittely 1€ minutt puhelimitse..  Voiko olla paskempaa palvelua..

Vierailija
10/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelun vaihtoehdot on chat mobiilisovelluksessa tai maksullinen palvelunumero. https://www.postnord.fi/asiakaspalvelu/kuluttaja-asiakkaat/ 

Jos et ole toimituksen aikaan kotona, vievät paketin lähimpään noutopisteeseen.

Vierailija
11/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postnord haluaa toimittaa paketin, vaikka en ole tilannut mitään. En ole reagoinut asiaan.

Kas kun ei ole jäänyt tulliin. Pientä maksua vastaan homma etenee. Klikkaa tästä.

Vierailija
12/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi kääntää sitä tekstiä Googlessa? 

Vierailija
13/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää vaikka olisit kotona niin saisit viestin että "yritimme toimittaa mutta et ollut kotona niin sinun tarvii hakea pakettisi jostain kaukaa"  itse lähetin postnordille valvontakamera videoon siittä hetkestä kun sanoin yrittäneensa toimittaa ja videosta näkyi vain kui ka postnordin auto ajoi pysähtymättä ohi. Mutta siltikin heidän vastaus oli että "kyllä me yritimme toimittaa mutta et ollut kotona" todellisuudessa olin koko ajan kotona 

Vierailija
14/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mitä niille sanoo,vituks menee ja lopputulema on, yritimme toimittaa pakettiasi, nyt se on Ypäjän keskusvarastolla,maksa satanen, niin yritämme rahastaa sinua lisää.

Vierailija
15/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postnordin toimipisteet ja automaatit on samat kuin esim. Matkahuollolla.

Vierailija
16/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää kun näiden appien avulla sinusta saa kerättyä paljon enemmän tietoja kun mitä saa pelkästään nettisivujen kautta jolla yritykset tekee rahaa myymällä niitä. Kaikissa noissa appeissä on todella kovat tietojen kalastelu vaatimukset ennen kun ne toimii. Suurin osa appeista on rakennettu tietojen keräämisen takia. Jos netti sivu toimii niin mikä muu motivaatio sovelluksilla on kun massiivinen tietojen kerääminen jota ei saa nettisivujen kautta. Katsokaa huvikseen sovelluksista mitä kaikkia tietoja sinun tarvii puhelimestasi niille luovuttaa ennen kun sovellus toimii

Vierailija
17/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä Postnord ei anna mahdollisuutta siirtää lähetystä suoraan pakettiiautomaattiin? Turhaan sitä ajeluttaa ympäri kaupunkia jos sitä ei voida toimittaa.

Vierailija
18/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehtoina vain "contactless delivery" ja "Attended delivery", viesti kuljettajalle ja puhelinnumeron vai

Ota se contactless niin jättävät paketin oven taakse. 

Vierailija
19/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Postnord ei anna mahdollisuutta siirtää lähetystä suoraan pakettiiautomaattiin? Turhaan sitä ajeluttaa ympäri kaupunkia jos sitä ei voida toimittaa.

Luulisi tuon olevan mahdollista kyllä, mutta toki se selviää vasta sitten, kun olisi joku paketti heiltä tulossa ja voisi joko käyttää äppiä tähän tai soittaa palvelunumeroon. Ei viitsi huvikseen alkaa soitella.

Vierailija
20/33 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut tänä keväänä n. 10 pakettia ulkomailta jotka tulleet PostNordilla. Kaikki tulleet aina lähimpään automaattiin, jonka olen itse valinnut. Jos se on täynnä niin menee lähimpään palvelupisteeseen jossa on myös Matkahuolto, eli K-kaupat yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi