YLE:n gallup. Persut romahti neljänneksi suurimmaksi puolueeksi 11,4% kannatuksella. keskusta nousi kolmanneksi 15,6% kannatuksella.
Persuista on tulossa pienpuolue. seuraavassa gallupissa vasemmistoliitto ohittaa persut.
Kommentit (852)
No, minulla toinen vanhempi kuollut ja lapset täysi-ikäisiä ja olen työtön.
Toisilla yli 40-vuotiaana pienet lapset ja 8 päivässä töitä ja lisäksi tulee hoidettavaksi eläkkeellä olevat vanhemmat.
Tasan ei mene nallekarkit.
Toisilla valtava työmäärä ja toisilla ei mitään muuta kuin oman kodin siivous.
Perussuomalaisten organisoitu päivystys tykittää viestejä tähän ketjuun. Näin tapahtuu aina kun tulee uutinen kannatuksen laskusta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä laittoi koko perhe tanssiksi kun tämä uutinen tuli 🤸🏼🕺🏼💃🏿
Rupeskohan riikkulikin joraamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei kellään sitten duuniin meno haitannut tanssia jotenkin ymmärrän tämän tanssin.
Meillä koko perhe tanssii ilosta kun vihapuolueen kannatus on romahtanut 🕺🏼💃🏿🤸🏼
Vierailija kirjoitti:
Kivoja pelihetkiä tiedossa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti etuovi ei tee käynti mittauksia. Olen käynyt katsomassa samaa taloa sata kertaa, mutta olen työtön eli en osta mitään.
Huvinsa kullakin toki tämä on halpa hupi.
Kävin katsomassa yhtä mökkiä varmaan miljoona kertaa ja sen hinta nousi.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Työttömät katsovat asuntoja ja kesämökkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mä jo niin odotan seuraavaa hallitusta.😂
Toista kokoomuksen ympärille kyhättyä oikeistohallitusta? Ensi hallituskaudella hallituksessa ovat kokoomus, kepu, ps, rkp ja kd. Kylmä meno jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1b6f3154-3a3f-4717-8518-e034d91af…
Vihervasemmisto nousee! Raha on tehty jaettavaksi.
Mitä mieltä olet listaamattomien yrityksien osinkoverotuksesta, jossa yrittäjä saa nostaa 150000 euron osingot vuodessa siten, että 75 prosenttia osingoista on verovapaata?
Ja mitä mieltä olet yritystuista?
Olisit vielä lisännyt, että mitä mieltä olet siitä, että Suomi tarvitsee yrityksiä lisää. Suomen elinehto on pärjäävät yritykset. Yritykset työllistävät kansaa, mitä mieltä siitä olette? Mitä mieltä viennistä? Tuoko se rahaa Suomeen. Ilman yrittäjiä ei ole vientiä. Julkisen työpaikat eivät riitä työllistämään kansaa. Kasvua ei voi syntyä ilman yrittäjiä. Kun yrittäjät lopettavat tai siirtyvät Ruotsiin, niin loppuu työt ja kasvu, mitä mieltä olette?
Mitä mieltä olette siitä, että näitä syyllistettyjä rikkaita on Suomessa vähän. Kun he lähtevät niin verotulot jää kokonaan saamatta. Onko hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti etuovi ei tee käynti mittauksia. Olen käynyt katsomassa samaa taloa sata kertaa, mutta olen työtön eli en osta mitään.
Kävin katsomassa yhtä mökkiä varmaan miljoona kertaa ja sen hinta nousi.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Työttömät katsovat asuntoja ja kesämökkejä.
Työttömät katsovat asuntoja ja kesämökkejä joka päivä Etuovessa.
Ei tulla koskaan ostamaan mitään, mutta huvikseen.
Eläkkeitä maksetaan 39,1 miljardia vuodessa.
Eiköhän ostaja löydy 80-vuotiaasta eläkeläisestä.
Työikäiset ei saa asuntolainaa määräaikaisilla töillä, palkkatukitöillä eikä nolla-sopimuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jo niin odotan seuraavaa hallitusta.😂
Niin mäkin odotan, miten Antti Lindtman pyörittelee sanojaan, kun hyväksyy edelliset leikkaukset ja tekee niitä pakon edessä lisää. Tuskin maltan odottaa valtiovarainministeri Tytti Tuppuraisen selityksiä.
Persujen sivistymättömyyteen kuulu esim. se, ettei tiedä, että hallituksen pääministeri ja valtiovarainministeri tulevat eri puolueista.
Tavan mukaan Antin pää ei kestä vastuuta joten ei ole PM.Ja vaalit on käytävä missä suurin puolue on mikä on gallupit nyt ei ole tae mistään mutta KOK on minimissään 20% puolue
Hyvin kestää, Lindtman on erittäin rauhallinen ja hyvin argumentoiva esim. Orpoon ja Purraan verrattuna persujen kansanedustajista puhumattakaan. Tämä Lindtmanin maalittaminen on persujen uusi vaaliase, mutta valitettavasti se kääntyy vain persuja vastaan. Yrittäkää nyt vähän parempaa siellä persujen trollitoimistossa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä koko perhe tanssii ilosta kun vihapuolueen kannatus on romahtanut 🕺🏼💃🏿🤸🏼
Tanssikaa, onpa kiva kun on lapsilla kerrankin ilon aihetta. Tosin tanssit samalla kun sometat. 🤣🤣 Tyypillinen vanhempi. Siinä on perhe toissijainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1b6f3154-3a3f-4717-8518-e034d91af…
Vihervasemmisto nousee! Raha on tehty jaettavaksi.
Mitä mieltä olet listaamattomien yrityksien osinkoverotuksesta, jossa yrittäjä saa nostaa 150000 euron osingot vuodessa siten, että 75 prosenttia osingoista on verovapaata?
Ja mitä mieltä olet yritystuista?
Olisit vielä lisännyt, että mitä mieltä olet siitä, että Suomi tarvitsee yrityksiä lisää. Suomen elinehto on pärjäävät yritykset. Yritykset työllistävät kansaa, mitä mieltä siitä olette? Mitä mieltä viennistä? Tuoko se rahaa Suomeen. Ilman yrittäjiä ei ole vientiä. Julkisen työpaikat eivät riitä työllistämään kansaa. Kasvua ei voi syntyä ilman yrittäjiä. Kun yrittäjät lopettavat tai siirtyvät Ruotsiin, niin lopp
Mitä mieltä olet siitä, kun hallitus leikkasi asiakkaiden rahat ja yrittäjä menee konkurssiin.
Toki sinä voit rikkaana ottaa 43 kestoväriä kuukaudessa parturissa päähäsi, kun muilla ei ole rahaa.
Ansiosidonnaista leikattiin ja leikkaan hiukset itse ja laitetaan nutturalle, letille tai ponnarille.
60 000 ihmistä kuolee vuodessa ja asiakkaat senkun vähenevät.
60 000 ihmistä kuolee vuodessa ja asiakkaat senkun vähenevät.
Ei tule uusia asiakkaita tilalle.
Ei ole vakituisia työpaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että keskusta ei halua "vihervasemmiston" kanssa hallitukseen. Etenkään nyt kun oikeistohallituksemme on näyttänyt merkit, että persuista ja kokkareista ei ole kertakaikkiaan mihinkään. Jos vertaa viime kauteen, niin se oli menestys tähän verrattuna.
Kepu jos lähtee tanssiin perskokkareiden kanssa, käy kuin persuille; kannatus sulaa ja pienpuoluetentit kutsuvat.
Kepu ei halua "vihervasemmiston" kanssa hallitukseen, koska se on oikeistopuolue. Aivan samaa politiikkaa ajaa kuin kokoomus. Kepun äänestäjistä kyllä löytyy pieni -ja keskituloisia, mutta kepu puolueena ei heistä välitä pätkääkään.
Vaali tullaan käymään 2027 katellaan silloin kuka ketäkin ja mitä puoluetta äänestää.Gallupit ovat hupia.
Täällä yritetään viedä huomio pääasiasta, eli kansa ei pidä persuista, Nekin, jotka aikoinaan heitä äänestivät, ovat kääntäneet kelkkansa. Perussuomalaiset kutistuvat minipuolueeksi.
Täällä on yritetty kääntää huomio huonosta gallup-tuloksesta ja huudeltu työttömyyden kustannuksia (vaikka työttömyysvakuutusmaksua maksavat kaikki työssäkäyvät), kelan 16 miljardin avustuksiin (joista surin osa on peritty sairasvakuutusmaksuina jne).
Tyypillistä ajattelematonta persuilua, ei ymmärretä edes perusasioita, väännetään tahallaan täyttä shitttiä ja valhetta jotta saadaan päät käännettyä muualle.
Vai niin. Aloitin politiikan seuraamisen pikkupoikana juuri ja juuri noin jytkyvaalien 2011 jälkeen. Sen jälkeen olen tajunnut kuinka kehity svaimmaista tämä kansa on. Joka helvetin vaalien ja pikkuvaalien jälkeen olen 2011 jälkeen kuullut kuinka persut nyt romahtaa ja jopa katoaa!!!! Mutta ei, silti vaan jopa 2017 kesän puoluekokouksen jälkeen persut nosti kannatusta, sitten tuli Purra ja 20% kannatus meni rikki ensimmäistä kertaa. Sen sijaan nyt keh arit runkk ailee jollekin sdp 25% kannatus kun joskus heillä oli 35% kannatus. :DD
Kannattaa kaikkien persujen vastustajien ja vihervassareiden valmistautua siihen että 10 vuoden sisällä teitä aletaan syömään elävältä. Nyt alkoi sotakin Intia Pakistan ja lisää on tulossa kaikin eri tavoin. =)
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisten organisoitu päivystys tykittää viestejä tähän ketjuun. Näin tapahtuu aina kun tulee uutinen kannatuksen laskusta.
Persujen trollitoimistolla on argumentit ja eväät loppu. Eilen eduskunnassa Jani Mäkelä syytti jo euro-valuuttaa Suomen huonosta taloustilanteesta, mutta ei kertonut, että muilla euromailla menee paljon paremmin kuin Suomella.