Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teilläkin samanlainen pakkomielle. Pakkaan aina puoli tuntia ennen matkaa nopeasti kaikki tavarat!`?

Vierailija
07.05.2025 |

en siedä ajatusta, että laukut olisi pakattu valmiiksi edellisenä iltana, jotenkin on pakko aina pakata juuri hätäisesti ennen junaa tai lentoa kiireesti, en tiedä mistä tämä pakko mielle on tullut. samoin hampaat on pestävä kauheella kiireellä että siitä pääsee eroon. ja jos ei ole mitään tekemistä koneella. ravaan koko ajan ympyrää kotona. tuttu oli eilen kylässä ja istui hiljaa paikallaan ja kävelin ympyrää se sanoi että miksi ravaat koko ajan? sanoin että en siedä hiljaa olemista ja paikallaan istumista, n 20 000 askelta tulee käveltyä kotona pelkästään kotona päivässä. 

huomenna matkalle, helvettiä se lentokoneessa paikallaan istuminen. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas että menisin pitkähäntäisiin täihin kanssasi. Minä olisin jo ulkona asunnosta, kun sinä hätäisesti paiskoisit tavaroita laukkuun.

Itse kirjoitan jo viikkoja ennen matkaa puhelimen muistilistaan mitä todennäköisesti tarvitsen. Lisäilen ja poistan asioita listasta.

Alan jo monta päivää etukäteen pakkailemaan ja poistan listasta sitä mukaa tuotteita, kun ne ovat laukussa tai repussa.

Ihan viimeisenä pakkaisin lähtöaamuna hammasharjan ja tarkistaisin liput ja passin.

Lähtisin niin hyvissä ajoin liikkeelle, ettei tarvitse yhtään hätäillä tai juosta ja lentoasemalla sitten rauhassa joisin kahvit.

Onneksi puolisonikin on järkevä pakkaaja, eikä tuolkainen viime hetken hosuja.

Itse en pakkaa mukaan "arkihammasharjaa", vaan uusi avaamaton harja ja pieni tahnatuubi on aina valmiiksi pakattuna. Tahna kuluu matkan aikana ja hammashar

Tuon mihin vastasit kirjoittaja tässä. Minä käytän sähköhammasharjaa, en jynssäysversiota, joten pakkaan sen mukaan täyteen ladattuna, uudella harjalla, jonka kuten sinä, heitän sitten roskiin matkan jälkeen.

Vierailija
22/23 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. On pakkomielle alkaa valmistautua vaikka muuttoon jo heti kun tietää muutosta tai ajoissa. Koska ahdistaa jättää viimetinkaan kun tietää ettei silloin enää ehdi. Ja se ahdistus hidastaa ja joutuu jakamaan eri päiville.

Sama. Alan karsia tavaraa jo heti, kun tiedän muuttavani ja viimeinen viikko sitten eletään laatikoiden keskellä parin lasin ja muutaman lautasen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle-sanaa kyllä käytetään paljon väärin.