Mistä summasta myisit miehesi yhdeksi yöksi jollekin naiselle?
Oletetaan, että miehesi suostuisi asiaan, mutta antaisi sinun päättää rahasumman. Rehellisesti!
Kommentit (34)
Kyllä minä voisin jo kovastikin harkita, esim. 100 000eurosta.. Jos vaikka 250000 euroa sais, niin en kysyis edes miehen suostumusta...:)
Sais asuntolainan maksettua.
Jos vaikka 50 euroo saisi? Kaikki olisi kotiapäin! TOsin eipä taitaisi kukaan sellainen maksaa, jonka mies itse kelpuuttaisi. Isommasta hinnasta miehenkin kriteerit varmaan alenisi.
mutta en usko että mies suostuisi. Tai ehkä jos minä saisin olla mukana?
Asia jäisi kummittelemaan ainakin mun mieleen lopuksi ikää.
taloa, uutta autoa, koko perheen muutaman kuukauden Australianreissua... mutta päädyin siihen, etten kyllä sittenkään tuota rakastani antaisi toiselle edes yhdeksi minuutiksi!
Tämä ei ole mustasukkaisuutta vaan mun mielestä seksin yhteydessä ei pitäisi vaihtaa rahaa.
25 000 eurosta eteenpäin :). Jos siis mies itse haluaisi, jota epäilen...on niin uskollinen että. Hyvä niin :D
kerran tyttösen joka oli ihan varma että jakaa silloisen miehensä kanssa koko elämänsä.
pojalla ei ollut muuta seksi kokemusta kuin tämä tyttönen ja pian ystävä piirissä olikin kysely että kuka sen kanssa olisi??!!
tyttönen ilmoitti ettei kantaisi asiasta kaunaa,ei tulisi väliin ja asia olisi hänelle muutenkin ok!taisi jopa 50mk luvata!!
ja löytyihän sieltä yksi jolle tämä sopi!
kun sitten hmmat olivat käynnissä alkoikin tätä tyttöstä kaduttaa. ovea potki,hakkasi ja huusi!
mutta liian myöhään...
suhde loppui,muttei siihen. meni siinä ystävyyskin ja asia vaivaa varmasti vielä kaikkia!!!
ei kukaan itseään rakastava ihminen MYY tai edes anna omaa kultaansa toiselle. vaikka haluaisi saada troiselle kokemusta tai itselle rahaa.
Jos joku likainen hokkeri, niin milli?
seksin loppuminen. En saattais ajatellaakkan,enää toisen jäljiltä yök, yök. (ollaan siis toistemme ainoat ja alkuperäiset)
Olemme eroamassa enkä tee sillä yhtään mitään itse.
et joku hakis ton edes viikoksi!!!!
Saisi edes tuon autotallin ilman velkaa rakennettua. Mies tuossa vieressä käski kysyä, että löytyykö tuon tarjoavia? ;D
t. rv 39+6
mutta en todellakaan mistään hinnasta!!!
Vaikka sillä rahalla saisin talot, autot yms. niin en koskaan enää voisi olla mieheni kanssa!!! Ja koska kyseessä on myös lasteni isä, niin asia on hieman mutkikkaampi..
eli EI, EI TODELLAKAAN EI
kunhan ei tois tauteja eika ruokkoja takaisin.
mistaan hinnasta.