Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitseeko Hervannassa kantaa puukkoa mukana?

Vierailija
07.05.2025 |

Pitäisi mennä hakemaan yksi paketti sieltä, mutta pelottaa että tulen ryöstetyksi. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pakettia sä muka haet sieltä, kun postin automaatit on siirretty Hervannasta pois? 

Ei ku posti vai mitä sieltä siirrettiin?? Mä saatan nyt sekoilla tuosta asiasta, mutta ei ikinä ole pakko hakea pakettia Hervannasta asti ellei ole nisti. 

Vierailija
22/31 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pakettia sä muka haet sieltä, kun postin automaatit on siirretty Hervannasta pois? 

Häh? Mikä takapajula se nykyään on? Kannattaa muuttaa maalle. Saa paketitkin lähikauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä tarvitset suojaksesi puukon harhoinesi. Muut ei

Vierailija
24/31 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäsin puukot kotia ja ottasin lahkeen varteen vesurin mukkaan. Varosin tosiaan myös "Jooga-Jannea" joka kulkee myös nimellä "Harvia-Janne" nimen alkuperää et halua tiettää.

Vierailija
25/31 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on vieraillu kuulemma myös peltolammen puoliverinen prinssi,mystinen mies...

Vierailija
26/31 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, jos haluaa vuolla makkaratikkuja tai puukottaa ihmisiä. Muuten ei.

Vierailija
27/31 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä asuu kaksi mun exää, niin ota mukaan vaan😂.

Vierailija
28/31 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siellä on vieraillu kuulemma myös peltolammen puoliverinen prinssi,mystinen mies...

Mun kaveri asui Peltolammilla ja kävi siellä Hervannassa kerran iltaa viettämässä. Mentiin keikalle ja sitten lähdettiin keskustaan. On tuostakin aikaa 15 vuotta. Se oli juuri sellainen Peltolammin prinssi, mystinen mies. :) 

Vierailija
29/31 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäsin puukot kotia ja ottasin lahkeen varteen vesurin mukkaan. Varosin tosiaan myös "Jooga-Jannea" joka kulkee myös nimellä "Harvia-Janne" nimen alkuperää et halua tiettää.

Eipä minun aikana vielä tunnettu moista. Muuten kyllä tiedettiin kadun häjyimmät tyypit, koska yleensä ne kävi ihan itse esittäytymässä. 

Vierailija
30/31 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä minun aikana vielä tunnettu moista. Muuten kyllä tiedettiin kadun häjyimmät tyypit, koska yleensä ne kävi ihan itse esittäytymässä. 

parempi pelätä

Vierailija
31/31 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mut mulla on paskaa housussa.