Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko ystävystyä/jatkaisitko ystävyyttä työkyvyttömyyseläkeläisen kanssa?

Vierailija
07.05.2025 |

Tällaista vain mietin tässä monien sairauksieni kanssa. Olen 45-vuotias ja vielä työelämässä kuitenkin. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläkkeellä voi olla aika monestakin syystä. Toiset ovat vähemmän lähipiirille rasittavia kuin toiset. Vakavat, sosiaalisiin suhteisiin vaikuttavat mt-ongelmat varmaan olisivat itselle tällä hetkellä sellainen paikka, että pitäisin etäisyyttä tai uuden tuttavuuden kanssa, en lähtisi edes tutustumaan sen enempää. 

Vierailija
22/25 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Minulla on ystäviä. Ja varmaan saisin helposti uusiakin aktiviteetista, mitä harrastan. En kyllä jaksa enää tutustua syvemmin uusiin ihmisiin. Höpöttelen niitä näitä, kun nähdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella työkyvytön haukkuu, varastaa ja valehtelee? 

Olen itsekin työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta myönnän että noita tyyppejä mahtuu mukaan myös. Ne on joutuneet eläkkeelle sen vuoksi, että ovat narsisteja ja sosiopaatteja. Vastenmielisiä työyhteisön ja elämänpiirin myrkyttäjiä. Ne esittää psykiatriassa masentunuttta ja milloin bipolaaria tai epävakaata.  Koko niiden ympäristö on kaaoksessa koska ne on manipuloineet asiat niin. Yhden tällaisen tapasin sattumalta joka  myönsi olevansa narsisti ja menevänsä kohta esittämään psykiatrille mielenvikaista. Yleensä ne ei suoraan näitä sano, mutta oltiin samassa paikassa hoidossa silloin. Sanoi saavansa hyvää työkyvyttömyyseläkettä, joten oli kannattavaa. 

Vierailija
24/25 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen jatkanutkin. Miksi ei?

Vierailija
25/25 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mutta en työttömiä mollaavien kanssa vaikka itse olen töissä.