Elämäni ensimmäinen kerta kun joudun pesemään pyykit taloyhtiön yhteisessä pesukoneessa. Miten ne vaatteet kuljetetaan pois? Eihän niitä voi
Laittaa siihen koriin missä ne on likaisena kuljetettu. Oon tyhmä ei tarvii kertoo erikseen:D
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Kannoin sylissä.
Eikö oo hankalaa kun sukat tippuilee matkan varrelle. Ap
Eikö sisäkkösi tai hovimestarisi voi kantaa niitä sisälle?
Etkö osaa pyyhkiä kostutetulla liinalla sitä koria?
Kuinka ryönäisiä teidän vaatteet on, jos ei voi samaan koriin laittaa? Ja mikä estää huuhtaisemasta koria, ainakin meidän pyykkituvassa on pesuallas, jossa pesaisu onnistuisi helposti.
Minulla on puhtaan ja likaisen pyykin korit erikseen. Välillä myös käytän sitä likapyykkikoria, kun nakkaan pyykit koneeseen ja huutelen korin pyykkituvan isissa altaassa.
Mulla on iso Ikean kassi puhtaan pyykin kuljetukseen
Oot liian tyhmä pyykkäämään, osta uusia vaatteita.
Se on pakko ostaa uudet rytkyt joka pesulla!
Mulla on käytössä yks Ikea kassi puhtaille vaatteille ja toinen likaisille. Helppo heittää likainen kassi pesukoneeseen välillä. Kannattaa myös pestä koneet pikaohjelmalla ennen käyttöä. Saa pahimmat hajupommit pois ja huuhtoutuu edellisen pesijän lemmikin karvatkin.
Ei ole koskaan tullut mieleenkään, että puhtaille pyykeille pitäisi olla oma kori.
Minä ainakin pesen sen korin siellä pesutuvassa sillä aikaa kun pyykit on koneessa. Samalla korilla ne tuodaan kotiin.
Käytän samoja kasseja, mutta olen kyllä miettinyt tuotakin, että pitäisikö olla eri kassit.
Ihan samalla korilla vien ja haen pyykit. Ei ne pyykit niin pjaskaisia ole, että ei voisi näin tehdä.
Olenko jotenkin palikka kun en pese pyykkikoria ellei se ole jotenkin näkyvästi bashkainen? Olen kyllä pöpö-tietoinen, pesen käsiä ja siivoan, mutta että pyykkikori saastuu jollain lailla? Tästä en ole kuullut. Siitä huolimatta olen vahingossa toiminut "oikein", kun sentään haen pyykit Ikean kassilla. Teen niin kätevyyden vuoksi. Pitäiskö alkaa teeskennellä että tiesin koko ajan pyykkikorin saastuttavuudesta? :D
Vierailija kirjoitti:
Käytän samoja kasseja, mutta olen kyllä miettinyt tuotakin, että pitäisikö olla eri kassit.
Kassit 🤭
Mä luulin, että olen aivan ylihygieeninen. Ei ole tullut mieleenkään, että puhtaalle ja likaiselle pitää olla eri korit. Miksi pitää olla? Mitä tuolla puhtaanpyykinkorilla on virkaa? Ei mun vaatteet ole ikinä niin kosteassa liassa, että siitä näkyvää likaa jää koriin. Ja jos niin huono tuuri käy, että likavaatteesta jää jotain hengenvaarallisia bakteereita koriin ja ne imeytyy mun elimistöön niin siedänkin kuolla pois siinä vaiheessa.
No kylläpä teillä on paljon likaa. Kerran vuodessako teillä pestään? Miten muuten voi koriin irrota likaa? Jotkut lasten ulkovaatteet ehkä kyllä voi.
Kannoin sylissä.