Onko oikeasti edelleen olemassa ihmisiä joille auto on joku statussymboli?
Eipä heti tule mieleen tyhmempää tapaa tuhlata rahaa kuin ostaa auto johon ei oikeasti olisi varaa vain että naapurit olisivat kateellisia lol
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla. Eräs henkilö huomaa aina jos jollain uusi auto.
On se kohteliasta huomioida toisen uusi auto. Pieni kehuminenkaan ei ole pahitteeksi.
Itse olin työpaikassa missä kenen tahansa työkaverin vaihdettua autonsa sitä kierrettiin ympäri ja etsittiin kaikki viat mitä vain ikinä keksittiin. No toisaalta muukin huumori oli yleensä lievää vittuilua huumorin varjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Yleensä heillä on penis.
Eipäs, vaan pieni pippeli.
Sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Autot luovat samalla tavoin mielikuvaa ihmisestä/miehestä kuin käsilaukku naisesta. Pitää olla jotain normaalista poikkeavaa niin se huomioidaan. Pelkkä logo ei riitä.
Nainen ajamassa klassikko minillä on ihan eri asia kuin nainen ajamassa keskiharmaalla Corollalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autot luovat samalla tavoin mielikuvaa ihmisestä/miehestä kuin käsilaukku naisesta. Pitää olla jotain normaalista poikkeavaa niin se huomioidaan. Pelkkä logo ei riitä.
Nainen ajamassa klassikko minillä on ihan eri asia kuin nainen ajamassa keskiharmaalla Corollalla.
Ja vain hyvin rajatulle (pääasiassa miehistä koostuvalle) kohderyhmälle tuolla on yhtään mitään merkitystä.
On.
Katsopa vaikka noita kosovolaisia ym. Joka jullilla upouutta premiumia, aina viimeisen päälle puunattuna ja vahattuna.
Kuulemma suku häpeää jos ei miehellä ole kunnon autoa, joten asua voi vaikka missä röttelössä tai muiden nurkissa, kunhan auto on hieno. Ihan tavallista että duunarin palkasta menee enemmän auton osariin kuin asumiseen.
kaikille miehille ja myös osalle naisista.
Onhan se sitä vielä, tätä ei itse tajua jos ei asia kosketa itseä henkilökohtaisesti.
Itse ajan lisävarusteineen yli 65000 euroa uutena maksavalla lähes premium autolla ja kyllähän se on todella kiusallista. Isot hienot vanteet, kattoikkuna, hyvät äänentoistolaitteet ja kaunis helmiäisväri. Sanon että ajan ihan vain siksi koska kyseinen auto ei ole minun, minä vain saan ajaa sillä.
Hävettää koska olen liian tietoinen katseista joita saan ajaessani sillä kaupungin keskustassa. Minulla ei todellakaan olisi varaa ylläpitää tuollaista enkä sellaiseen hassaisi rahojani paitsi jos rahaa olisi oikeasti paljon ylimääräistä.
Olen aikaisemmin ajanut vuosikausia vieläkin paremmalla ja kalliimmalla autolla, mutta silloin en ollut tunnetasolla tietoinen siitä että suurimmalla osalla ei todellakaan ole yhtä kallista autoa joten asia ei häirinnyt. Nyt kun olen tajunnut mitä jotkut ihmiset asiasta ajattelevat niin se on kieltämättä vaikuttanut itseeni negatiivisesti.
Aion ostaa tänä vuonna uuden auton. Mikä olis sellainen auto jolla saa naisilta huomiota. Sähköautoa en aio ostaa. Auto sais maksaa 50000 euroa korkeintaan.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla. Eräs henkilö huomaa aina jos jollain uusi auto.
Uuden auton huomaaminen voi olla hyväntahtoista kohteliaisuutta.
Sillä ihminen kompensoi vain sitä että on sinkku
Sähköauto hankitaan yleensä siksi että halutaan muille näyttää että ollaan rikkaita.
Auto paljastaa ihmisen menestymisen.
Auto on välttämättömyystuote tietyissä paikoissa suomea. Jos on rahaa pistää niin se välttämättömyystuote on uudempi ja mukavampi käyttää, jos ei ole rahaa niin pärjää vanhemmalla eikä niin mukavalla, mutta pärjää. En minä pitäisi autoa ollenkaan jos pääsisin vaikka julkisilla, mutta koska en pääse, tarvitsen auton ja rahaa on, niin se on uusi ja mukava. Ihan sama mitä kylänmiehet siitä on, ei ne sillä aja.
Vierailija kirjoitti:
Auto paljastaa ihmisen luonteen heikkouden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Yleensä heillä on penis.
Ei aina. Naapurin eronneen yh-äidin piti saada ajaa bemareilla ja audeilla kunnes rahat todella loppui ja piti nöyrtyä tavan skodaan.
Sitähän se yleensä tarkoittaa, ettei aina.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. Autoja saa velaksi.
Olen keski-ikäinen mies, joka ei näe autoa muuna kuin ainaisena harmina ja rahareikänä. Siksi minulla on Toyota Corolla, jolla ei naisia saa kuin vanhainkodista. Kaverillani on Porsche (ei edes urheiluauto vaan sellainen katumaasturi) ja kyllähän se kääntää päitä. Kiinnostuneita naisiakin tuntuu riittävän vaikkei kaverini olekaan mikään laatikkoleuka, eikä ole edes vapailla markkinoilla. Mielestäni se osoittaa, että ainakin jotkut näkevät auton edelleen statussymbolina.
Ja tämän sinä tiedät.... mistä?
Kerro toki!