KEVYESTI KESÄÄ VKO 12!!
Kommentit (12)
Onneksi olkoon, en voi muuta kuin ihailla!
Itsellä ei ole taas mennyt homma putkeen ollenkaan, mutta en luovuta.... " Virallinen" punnituspäivä on vasta huomenna, joten palailen silloin.. vaikka tiedänkin jo nyt, ettei hurraamista ole huomennakaan...
Lähtöpaino 83 kg
Paino nyt 77,8 kg
Lasku viime viikosta - 0,2 g
Kokonaispudotus - 5,2 kg
Tavoitepaino 65 kg
Pituus 166 cm
No ei ole päätä huimaava tämä vauhti :( Pääasia tietysti, että alaspäin mennään.
Meillä tuo taapero valvottaa tällä hetkellä niin paljon, että heilun hämärän rajamailla koko ajan eikä jaksa katsoa mitä suuhunsa laittaa. Sitten yritän rajoittaa määrässä ja on jatkuvasti nälkä :( Ei ole kyllä terveellistä tällainen! Ei tuo tajuton univelkakaan varmasti edistä laihtumista.
Millainen on sinun ruokavaliosi ja liikunta Tuulia? Tosi mahtava tulos sinulla! Onnea!
Ihan tavallinen kotiruoka, olen syönyt herkkuja, käynyt ulkona syömässä ja bilettämässä..ainoastaan kuitenkin pisteiden mukaan. Siis syönyt painonvartioiden ohjeitten ja pisteiden mukaan..se on ollut se kaiken a ja o. Aika pitkälti meillä on aina ollut terveellinen ruoka ja suurimmaksi osaksi kasvispainotteinen.. nyt vaan kiinnittänyt huomiota siihen turhaan naposteluun.
Liikunta on ollut vain hyötyliikuntaa. Meillä kun on nuo 2v ja 8kk tytöt pitäneet äidin kiireellisenä. Nyt vasta kun muutettiin kaupunkii, olen päässyt jumppaan.
Suurin kulmakivi on se, että päätin painaa 58kg silloin 6.4.07 =)
Tuulia
Ollaan muutettu tässä välissä ja stressiä on ollut aikalailla. Olen syönyt ihan sikana karkkia. Tänään olen alkanut taas laskea pisteitä jotta saisin itseni ruotuun takaisin ja täytyy sanoa että on vaikeata. Miten te pienten lasten äidit ehditte kokata itsellenne terveellistä ruokaa ja vielä syödä sen? Jos mä en ehdi syödä niin alan iltapäivällä käymään kaappeja läpi ja hakemaan kaikkea mahdollista naposteltavaa :( Nyt kun tavarat alkaa pikku hiljaa löytämään paikkansa niin pitäis taas alkaa käymään lenkillä. Sitten vois pikkasen herkutella viikonloppuisin. Mua harmittaa kun ei ole yleensäkkään tarpeeksi aikaa lenkkeilyyn. Mua harmittaa sekin kun kukaan ei ole huomannut että olen laihtunut. Toki mulla on paljon tiputettavaa, mutta olen itse huomannut että on se pahin turvotus hävinnyt.
aloitus 2.1.: 94,8
5.3. : 86,5
12.3. : 85,9
19.3. : 86,3
välissä 1,0 miinusta
viimenen viikko: +0,400
kokonaispudotus: -8,5kg
Onhan se aika paljon voipaketteja ;)
..olen viikon pudotukseen. Osa syy hyvään pudotukseen on varmasti, että tuli viikon aikana tehtyä monta pitkää kävelylenkkiä vaunujen kanssa, mentiin säällä kuin säällä osittain pakollisten menojen vuoksi.
Tilanne:
Aloituspaino 2.1. 81,7 kg
Pudotus menneellä viikolla: 1,3 kg
Pudotus yhteensä: 9 kg!!!!
Paino nyt: 72,7 kg
(Pituus 170 cm, tavoite oli ehkä 64-65 kg, matkaa vielä on).
Nyt oli painosta siis jo 10 % pois, vähän vielä kun lähtee ollaan jo hyvän olon painoissa eli alle 72 kg:n kun mennään..
Meillä porukka kutistuu, missäs kaikki? Kesä lähestyy, vielä aikaa pudottaa =)
Hienoja pudotuksia! Omalla kohdalla ei oikein suju niin hyvin, mutta kevät on aina jotenkin hankaalaa. Itsestä se vain on kiinni ;)
Aloituspaino 72kg
paino ed. vko 70,5kg (vatsataudin ansiota)
paino nyt 71,3kg
erotus viime vko +800g
kokonaispudotus -700g
Hienoa Tuulia ja Allakka, mahtavia laihissuorituksia (täällä kateellisena lymyilee...) Jos olisin samoissa laskulukemissa olisin enemmän kuin tyytyväinen, mutta onneksi omatkin lukemat on kuitenkin koko ajan laskusuunnassa. Itsellä ikää 10 vuotta enemmän ja selvästi laihikset vaikeutuu. Ajattelin että kesään 2008 mennessä kun pääsisi tuonne 60 kilon paikkeille, niin alkaisi sopia 36-38 koon vaatteet, ja enempää en itseltäni vaatisikaan.
Omakin laihis näytti taas pitkästä aikaa pudotusta. Jonain päivänä jo vaaka näytti 7:lla alkavaa, joten toivottavasti ensi viikolla siihen pääsee pysyvästi. Että olisi tuo ensimmäinen 5 kiloa hävitetty.
Nyt alan olla niissä lukemissa missä olin ennen viimeistä raskautta, silloin tosin lähes selittämättömästä syystä pikavauhtia eli n. 1/2 vuodessa 10 kiloa lihonneena. Olin nimittäin ollut n. 5 vuotta samoissa lukemissa (68-72 kg), mutta tuo 10 kiloa lisää tuli vaan. Kilpirauhanen tutkittiin, mutta siinä ei vikaa löydetty. Samassa ajassa kun pääsisi eroon:) Olin päättäny aloittaa vaikka nutrilett-kuurin päästäkseni noista kiloista kesään 2006 mennessä, mutta sitten meidän juniori päättikin alkaa kehittyä masussa ja oli pakko heittää hyvästit noille superkuureille.
8.1. 84.8
15.1. 83.8
22.1. 83.0
31.1. 82.8
6.2. 82.0
13.2. 81.2
20.2. 81.0
6.3. 81.0
13.3. 81.0
20.3 80.0
Heippa!
Olen ollut nettipimennossa, koska koneemme hajosi... Mutta laihduttaminen on edelleen jatkunut. Tosin hieman hitaammin kuin teillä joillakuilla onnellisilla:) Viime viikolla loppui herkkulakko, joten olen pitänyt ns väliviikon. Puntarilla en uskalla käydä, ennenkuin saan nesteet liikkeelle liikunnalla. Tänään alkoi taas tosi rutistus kohti kesää. Olisin mennyt painareihin, mutta en saanut lastenvahtia. Mutta ensi viikolla sitten...
Aloituspaino 149,8kg
Pudotus -6,6kg
Mietin jo et kehtaanko enää pinoutua..Mutta pakko, että pääsee taas tässä asiassa eteenpäin! Ja monessa muussakin. Perheessä on ollut surua ja itse olen jalan takia sairaslomalla + muutenkin tarvitsen nyt " paussin" .
Lääkäri kielsi lenkkeilyt, uida saisi, mutta sen verran kipeä on jalka etten taida mennä tällävklla minnekkään. Siispä pitäisi tuon ruokavalion olla kevyt. Välillä on tullut suuhun pistettyä muuta kuin kotiruokaa, joten paino ei ole tippunut.
Hienoja suorituksia teillä, upeaa!!!
Paino tammikuussa:88kg
Paino nyt:86.4
Tavoitehan on n.70kg vuoden loppuun ja kesäksi mielellään n.80kg
Mulla näytti eilen vaaka pudotusta ja tänään taas plussaa. Eilen sain sillä tsempin päälle, mutta tänään taas masentaa. Tässä nyt sitten pohdin käydäkö joka päivä vaa' alla vai ei.
Kiva kun olette tulleet mukaan muutamien taukoviikkojen jälkeen :) Ja hei jokainen gramma joka menee alaspäin on tavoitteeseen päin! Täytyy yrittää pitää itsekkin se mielessä. Mulle tää laihdutus on ollut koko ajan jotenkin vaikeaa. Mietin lähes päivittäin että miten mä jaksan vielä niiiin monta viikkoa pysyä ruodussa syömisten kanssa. Mitenköhän mä saisin itselleni paremman fiiliksen tämän laihduttamisen kanssa?!
Edellinen viikko meni tosissaaan persuksilleen kun plussaa oli tullut mutta tällä viikolla onneks oltiin taas laskusuunnassa painon kanssa. Älyttömästi meidän porukka on pienentynyt siitä mitä alussa oltiin, mutta mukavaa kun tauokin jälkeen palaa porukka taas linjoille.
Mun lukemat:
Paino viime viikolla: 84,3 kg
Paino tällä viikolla: 83,6 kg
Pudotus: -700 g
Pudotus yhteensä: 5,3 kg
Ja homma jatkuu vieläkin.. Tsemppiä kaikille :)
-Sara-Maria-
Vko 1 68.5 kg lähtöpaino
vko 2 66.3 kg
vko 3 65.2 kg
vko 4 64.1 kg
Vko 5 63.7 kg
Vko 6 62.2 kg
Vko 7 -
Vko 8 -
Vko 9 -
Vko 10 60,0 kg
Vko 11 59,4 kg
pituus 163.5cm
yhteispudotus siis -9.1kg
tavoitepaino 58kg 6.4.07.
Viimeisiä viedään, olen jo nyt enemmin kuin tyytyväinen. Kiitoksia teille!! Nyt kun saisi tosiaan tuon ihonkin kasaan =) ei vielä ihan bikinikunnossa olla.
Tämä on ollut helppoa, ei tarvinnut muuta kuin päättää ja pitää siitä kiinni ;) Tosiaan tuolloin mittariin tulee 30v ja ja pystyn uusissa painossa ja vaatteissa (jota on joitakin pitänyt ostaa, lähinnä housuja) siirtyä uusiin lukemiin.
Tuulia