Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*^*ELOISAT alkuviikosta vko 12*^*

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa meillä oli ensimmäinen yö kun ei herätty ollenkaan, ei vaikka ei ollut tuttikaan suussa koko yönä!=)

Gallupeista..

TATSKAT: löytyy olkapäästä, niskasta, lapaluunpäältä, nilkasta, ranteesta (oskari) ja tuossa järjestyksessä olen ne ottanut 6 vuoden aikana.. lävistyksiä on korvissa (8), nenässä, kielessä¿ kuulostaa varmaan aika hurjalta mut en mä hurjan näköinen ole..!

KIRJAT en lue hirveesti, lehtiä lähinnä. Olen kyllä yrittäny aina aloittaa jotain kirjaa mutta aina ne on kesken jääny!!

TELKKARI jos siitä oli¿meillä katotaan aika paljon, itse seuraan salatut elämät, käenpesä, hollyoaks.. (prison breakia amerikan tahtiin¿.PARAS sarja!)JIMiltä tulee hyviä dokumentteja, niitä on kiva katsoa yleensäkin. TV meillä on auki aamusta yöhön.

Mites te elokuvia katsotte? omistatteko paljon? minkälaisia tykkäätte katsoa? Lemppari?

Ennen katsottiin melkein joka ilta pari, mut nykyään 1-2krt viikossa. Meillä on lähemmäs sata dvd:tä, ennen meni kaikki lajit mutta nykyään en pysty katsoo kauhua! trillerit on aika kivoja, pehmokauhua.. Lempparia ei oikein ole kun niitä on niin paljon, adam sandlerilla on hyviä leffoja..

VÄPÄlle onnea odotukseen ja toivottavasti vatsavaivat helpottaa raskauden edettyä!!

UNISTA, Jamssa, teillä mennään aika samallalailla kun meillä tuon nukkumisen kans. Meillä herätään n. 6.30 aamulla ja ensimmäiset päiväunet alkaa jo 9.00 (n.0,5-1,5 tuntia) ja toiset unet n. 12 aikaan, jolloin nukkuu 2-3 tuntia ulkona, eikä ala nukkuun enään myöhemmin¿ja sit on jo 7 aikaan ihan väsyny, mut sinnitellään aina sinne 19.30-20.00 ennen kuin iltamaidon annan ja unille päästän..

PIKKUODESSA hyvin sanottu tuosta tytön/pojan toivomisesta, ja näinhän se juuri on! Itse toivoisin seuraavaksi tyttöä kun poika nyt on..=)

pakko alkaa kattoo hollyoaks, joten moi!

jmi82&oskari7kk

Vierailija
22/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miten masentava ilma ulkona, auringon paistetta odotellessa. Leo on ekoilla päiväunillaan, ja yönkin nukkuu ihan mukavasti kahdella heräämisellä. Meillä oli pari viikkoa sitten viikon kestävä kausi, jolloin jo ehdin luulla, että tissittely loppuu meiltä tyystin -Leo puri rintaa kahdella terävällä nökärillään (auts) ja muutenkin oli kovin vastahakoinen ottamaan maitoa. Mutta nut tuo vaihe on ohi, ja rinta tuntuu taas olevan kiva kaveri. Toivon että päästäisiin näin siihen asti, että voin tarjota hänelle tavallista lehmänmaitoa, jotta ei tarvitsisi enää tässä välissä korvikkeisiin siirtyä.

Tatuoinneista oli galluppia, ei oo, ei tuu täälläkin. Ei miehellä eikä mulla. Hienoja ovat kyllä, mutta eivät oikein mun juttu.

Lehdistäkin oli kyselyä, meille tulee Avotakka, Erä, Aku Ankka, Glorian ruoka ja viini, sekä Me Naiset. Nuorempana oikein ahmin kirjoja laidasta laitaan, mutta nyt ei enää aikaa tahdo riittää lukemiseen. Haluan keskittyä kirjaan kunnolla kun luen, ilman keskeytyksiä.

Laitoin viime viikolla Leon päivähoitohakemuksen menemään ja ilmoitin uudelle pomolleni töihin paluupäivän (nyyh) ja vielä kotihoidontukihakemuksenkin neljältä kuukaudelta lähetin. Ihan kamalaa miten nopeasti aika kuluu, miten sitä osaisikin nauttia näistä jäljellä olevista kotiäitipäivistä. Kesä hujahtaa kuitenkin vielä nopeammin kuin nämä talvipäivät.

Ja sitten kotihommien pariin...

Omppupomppu ja Leo 2507

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpuli: käyn ensin Jumbossa testaamassa tytön (sekä omani) matkastressisietokyvyn ennen kuin tullaan tapaamiseen. Suunnittelin käyväni hulluilla päivillä joten tämä tapaaminen jää nyt välistä. Mutta katotaan uusiksi seuraavalla kerralla. Kiitos että huomioit.

Sisaruksista ja sukupuolesta mielenkiintoista keskustelua on käyty. Toivoahan saa vaikka kuun taivaalta mutta on se onni ja tosiasia että sukupuoleen ei voi vaikuttaa !

Toisilla tuntuu olevan ajatuksena että tehdään niin monta että saadaan se tyttö/poika. Se vaan että sitten kun se toivottu sukupuoli esim. tyttö syntyy niin sillä on monta isoveljeä ¿kiusaamassa¿ eikä yhtään siskoa. Ja se tyttö miettii aikuisenakin millaista olisi jos olis SISKO, kun ei veljiin ole saanut läheistä suhdetta rakennettua¿

Puolensa ja puolensa on joka asiassa.

Nyt tää lähtee paasaamasta ja toivoo eloisille mukavaa tiistaipäivää !

t. Hanhikki

Vierailija
24/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se onneks luvannu loppuviikoks vähän aurinkoisempaa, että eipäs masennuta rakkaat siskot!!!

Mä jo luulin et toi kakara ois lopettanu yösyönnit, tai siis ku nukku parina yönä sen 8 tuntia ennenku tissitteli.. mut eiköhän viime yönä pitäny jo 4 tunnin jälkeen tissille päästä, ei auttanu tutin laitot ei..murr!

Eilen käväsin työpaikalle nakkaamassa hoitovapaa-anomuksen. Ja niin sitä ollaan sitte vuoden 2008 loppuun asti kotona *tuulettaa*!!! Toisaalta tylsinä päivinä tulee mietittyä, et miten jaksaa niin pitkään, mut en raski hoitoonkaan viiä, nii ei oo vaihtoehtoja. Tiukkaa kyllä tulee olemaan..

Jaahas, ukkeli on jollaki keinolla päässy videoita rämpläämään ja joku johto näyttää olevan suussa.. että lähenpä pelastus hommiin!!

Mukavaa päivää kaikille, pilvistä huolimatta!!

Katita ja poitsu 7kk vähän päälle

Vierailija
25/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stella vipeltää niin, että saan " juosta" perässä. Se oikein kiihdyttää, kun huomaa, että oon tulossa sitä siirtämään. Ryömimällä sitä mennään. Tästä seuraava vaihe on sitten vissiin se varsinainen konttaus. Huh huh! Ei ehdi edes lehteä avata. Meillä on niin ahdasta, ettei kaikkia tavaroita saa niin piiloon kuin haluaisi. Ja tyttöhän tutkii ihan kaikkea. Viimeksi vedeltiin sälekaihtimen narusta...

Täällä paistaa ihanasti aurinko. Eilen tulikin patalapun kokoisia räntäroiskeita pitkin naamaa. Olin silti vaunuttelemassa. Tänään täytyy suunnistaa kohti Iittala Shoppia. Ovat ottaneet muutamaksi päiväksi myyntiin taas mustia Teema-astioita. Meillä on niitä. Menivät ne pentele lopettamaan uusien värien tieltä. Ostan muutaman varakappaleen.

Munkin ehdokas pääsi läpi!

G: ovatko teidä lapset rauhattomia, kun syövät kiinteitä? Meillä ei jakseta keskittyä juuri ollenkaan siihen syömiseen. Milloin mikäkin lattialla on kiinnostavampi ja pieni pää nuokkuu vasemmalle ja oikealle ja taas vasemmalle. Maitoa kyllä syödään rauhallisesti.

Nyt se löysi jonkun muovipussin....

t. Lillefi ja Stella 2408

Vierailija
26/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää viikko on tähän asti ollut kuin suoraan jostain helvetin esikartanosta!!! Keli aivan hanurista, ei pääse ulos, esikoinen tänäänkin riehunut jo 6.30 alkaen ja tyllerö pistänyt kaikki sylömiset AIVAN ranttaliksi ja sosetta löytyy suurin piirtein naapurin katostakin mutta EI neidin suusta! Mamman pinnaa kiristää niin että verisuoni kohta katkeaa.............. Missä piip raossa se aurinkokin tosiaan on?!!

Ja lattialla huudetaan ilman vaatteita. TAAS lähti body pesuun ja juuri ostin ihania, suloisia bodeja viikonloppuna kirppikseltä ja ne ovat kaikki nyt aivan pilalla porkkanasoseesta. Kiitti ja moi.

Jep. Pitipä käydä purkautumassa. Nyt kiljukaulaa pelastamaan.....

oinas ja tykyttävä otsasuoni

Vierailija
27/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljukaula vaatetettu... Lillefille siis, juu, todellakin! Tollasta se syöminen on meilläkin! Jotain purkin korkkia tms pitäisi saada koko ajan ropata ja niitä heitellään latttialla ja parutaan perään, jaloilla ottaa vauhtia ja " heittää" itseään taakse päin ja jos jotain saa suuhun asti vähintään puolet valuu saman tien pois.... Siis voihan piip piip piip!! En kyllä muista että tuon pojan kanssa ikinä olisi tällasita tappelua tämä kiinteiden syöminen ollut. Huh huh....

Jep. mutta huuto jatkuu joten mänen taas.........

Vierailija
28/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkö minä täällä pyörin? Vai eikö teillä muilla nää sivut tosiaan toimi? Täällä kyllä pelittää hienosti... Aurinko armaskin on jo käynyt näyttäytymässä, jee.... Ehkä toivoa että tällä viikolla vielä uloskin pääsisi. Pääseehän sinne toki nytkin, mutta jostain syystä ei ole tuo räntä/vesi/loskamoska kauheesti innostanut...;)

Lehdistä: tulee nämä kaksplussat ja vauvat, mutta ei kyllä enää kauaa... Samoja juttujahan niissä toistellaan vuodesta toiseen. Tykkään kyllä lehtiä lukea, ihan jotain hömppääkin välillä. Kirjoja ei ole kerinnyt lukea, mutta kohta on miehellä talviloma että jospa repäsis ja kävis kirjastossa silloin. ;)

jmi82: myös täällä seurataan prison breakia amerikan tahtiin. On kyllä niin koukuttava sarja, kerrassaan loistava! :)

väpälle kovasti jaksuja! Kyllä varmaan on puhti pois.....Toivottavasti saat levättyä tarpeeksi. Vaikka eihän siinä alkuraskaudessa kyllä mikään lepääminen ole " tarpeeksi" kun väsyttää ja väsyttää vaan....:(

Niin. Meilläkin kävi viime yönä ihme. Typy nukku pitkästä aikaa n. 23-4.30 välin ihan ilman herätyksiä!!! Ja mikäkö oli se ihme, mikä sai tämän aikaan?? No, tutti! :) En ole aikaisemmin juuri tuttia yöllä typylle antanut eikä tuo niin ole sitä niin kaivannutkaan kun on peukkua syöny ja olen ajatellut että parempi kun ei totutakaan siihen tuttiralliin öisin, mutta höh! Jos sillä noin hyvät yöunet saa niin syököön tuttia sitten.....:O

No mutta nyt riittää tää yksinhöpöttely. Mään pois...nyyh. ;)

oinas ja nukkuvat lapset

Vierailija
29/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole minnekkään suljetulle lähtenyt... siis yhteisöön, muuten tuo suljettu ei tunnu olevan kaukana. Pojalla on uhma ollut taas huipussaan. Välillä tulee mieleen, että onkohan tämä enää normaalia mutta kyllä se vaan tuntuu olevan kun muiden uhmisten äitejä kuuntelee.

Miten pienen pojan tuuli voikin kääntyä niin äkkiä. päikkäreiltä herää itse aurinko ja hetken päästä ei muuta kuin salamat sinkoilee. Kyllä on voittaja fiilis kun saa haalarit ja kurikset puettua spagetiksi heittäytyneen pojan päälle. Ei minun takia tarvitse enää saunaa lämmittää minä kun saan hien pintaa joka aamupäivä.

Annilla olo ja elo jatkuu tasaisena. Nyt on alkanut kiukuttamaan kun etuvetoa ei ole löytynyt. Konttausasentoon tyttö pääsee ketterästi. Syöminen takkuaa meilläkin kovasti mutta kai se joskus helpottaa. Maitoa tyttö tankkaa paljon joten siinä varmaan osasyy kiinteiden uppoamattomuuteen.

Mitäs Galluppeja olikaan menossa...

Tatuointeja ei löydy.Joskus hamassa nuoruudessa olisin halunnut mutta jäi sitten ottamatta.

Elokuvia katsoin paljon ennen lapsia mutta nykyään aika tuntuu olevan kortilla. Illallakaan aikaa ei tunnu jäävän kun tyttö nukahtaa ysin jälkeen niin minäkin olen silloin jo ihan uuvuksissa.

Ehdokkaani ei päässyt eduskuntaan. Pitkästä aikaa tuli seurattua vaaleja ja ilmassa oli jopa vähän jännitystä.

Nyt itkuhälytin ilmoittaa tytön heränneen joten morjens

pubu ja Anni 2908 sekä uhmis-isoveli 08/04

Vierailija
30/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin sain olla tyytyväinen itseeni ja siihen että sitkeästi vinguin Eemelille lääkäriajan " pelkän" kamalan yskän takia. Siis poika ei meinaa pinniksessä pysyä kun yskänpuuska yllättää! olin ihan varma että jotain keuhkoputkentulehdusta pukkaa, mutta ei, keuhkoäänet oli ihan puhtaat, sen sijaan toinen korva on tulehtunut! Jätti PIIP vaan täältäkin, minen halua mitään kierrettä!! Flunssan jälkitautia, sanoi tohtori... Ja kymmenen päivän antibioottikuuri ja ventolinea yskää helpottamaan. Ei ollut kyllä vielä mikään pahanoloinen tulehdus, eikä esim. vaakatasossa vielä itke. Että ajoissa osattiin mennä! Luojan kiitos.

Ja kylläpä poika vierasti! Ei oo koskaan tolla tavalla..Huh!

Nyt lohduttelemaan pikkusta. Jos jollain on hyviä vinkkejä millä saa pienen oloa helpotettua, niin antaa tulla!

Keru ja korvatulehdus-Eemeli

Vierailija
31/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän sitä, lueskellaan silloin tällöin ja kirjotetaan jos keritään. Nytkin ruoka hellalla porisemassa :)

KERUTUS: Ikävää et Eemelillä oli korvatulehdus :( Ei lääkäri ehdottanut että olisitte antanu sitä Ventolinea yskään ja panadolia vaikka mahd. korvakipuun ja parin päivän päästä tarkistus onko tulehdus korvassa helpottanut? Se antibiootti kun pistää näillä pienillä mahan ja suoliston sekaisin ja tappaa ne hyvätkin bakteerit :/ 80% korvatulehduksista on sellaisia jotka menee ohi ilman antibiootteja. Sitä panadolia tietysti kannattaa antaa (tai muuta kipulääkettä) jos korvat on kipeät (lapsi kiukkunen).

Nyt pitää taas mennä, palaan myöhemmin lisää jos kerkeen :)

Peeveli ja Toivo

Vierailija
32/32 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo on kans ilmeisesti siirtyny kaksiin päiväuniin, ainakin kolme päivää on nyt niin menny. Heräilee noin 6.30 ja ekoille unille menee siinä ysin pintaan. Sit iltapäivällä toisille unille. Seiskan jälkeen onkni jo aikaa valmista kauraa nukkumaan. Yöt menee vaihtelevasti 3-10 tutin antamisella.

Toivolle tuli voimakas urtikaria tässä pari päivää sit, ihan yhtäkkiä. Sitä tässä nyt oon pähkäilly et johtuiko siitä kun vaahdotin kananmunaa... Voi kuulemma ilmankin kautta aiheuttaa reaktion. Onneks kotona oli Ataraxia!

VAUVAKUUMETTA ei ole! Kerrankin! Ja oon siis tosi tyytyväinen kun on vihdoinkin sellainen olo et ne lapset tosiaan riittää enkä YHTÄÄN haikaile enempää! Osa vauvatavaroista on lähteny jo jakoon ja tavallaan on kyllä helpotus päästä niistäkin eroon. Vahvistaa vielä sitä tunnetta että meidän vauvat riitti! Nyt sit nautitaan näistä lapsista ja siitä mitä kaikkea voidaan tulevaisuudessa yhdessä tehdä :)

Ylihuomenna meen käymään työpaikalla ja vien samalla hoitovapaahakemusken. Vuoden verran olis tarkotus jatkaa vielä kotona. Oikeestaan jo odotan töihin lähtöä mutta jos taloudellisesti olis mahdollista niin olisin kotona siihen asti kun Toivo on 3v. Tän jälkeen kun ei enää sitä tilaisuutta tule et sais olla lasten kanssa kotona. Ehkä sit joskus isoäitinä otan vuoden vuorotteluvapaata ja hoitelen lapsenlapsia :) Ah, se oliskin ihanaa! Joten mikäs tässä odotellessa vanhenemistakaan kun on aina jotain kivaa ja uutta mitä odottaa!

Paranemisia kaikille sairaille ja jaksamista väsyneille! Ja muistakaa antaa maitohappobakteereita vauvoille jos joutuvat antibioottikuurille elleivät jo niitä saa!

Öitä!

Peeveli ja Toivo