## HUHTImammat uuteen vkoon, maanantai ##
Tässä eilise pvän linkki:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9863152&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (23)
onneksi olkoon kaikille vauvan jo saaneille! Ihana kuulla vauvauutisia! Ja kaikkea hyvää vauvoille, jotka joutuvat vielä olemaan sairaalassa, toivottavasti hekin kotiutuvat pian.
Täällä vauva myöyryää kovasti vatsassa, en uskaltanut lähteä iltakävelyllekään, kun tuntui niin oudolta. Alkaakohan vauva laskeutua? Muuten olo on edelleenkin hyvä, vauvan syntymä alkaa jännittää jo aika kovasti sekä itseäni että miestä.
Ja sitten plussat. Tänään on ollut niin hyvä päivä, että plussia taitaa tulla enemmän kuin kolme:
+ oli harvinaisen mukava viikonloppu, mies ollut todella kultainen viime päivät minua kohtaan
+ sain pestyä kaikki vauvanvaatteet
+ ostimme vihdoin videokameran, pääsee sitten kuvailemaan vauvaa :)
+ mieleiseni vaalitulos piristi mieltä
+ olin kampaajalla ja tulos oli onnistunut
+ huomenna vanhempani tulevat käymään täällä viimeistä kertaa ennen vauvan syntymää
Hyvää loppuiltaa kaikille huhtimasuille!
LiinaMeri 37+5
Unohdan näköjään aina vastata gallupeihin. Meillä mies pitää 2-3 viikkoa isyyslomaa heti vauvan synnyttyä. Itse asiassa jää isyyslomalle jo vauvan syntymäpäivänä eikä vasta sitten, kun pääsemme sairaalasta kotiin. Olimme molemmat tätä mieltä.
Olimme 4D-ultrassa, jota vauvamme on mitä todennäköisimmin poika. Nimi pojalle oli itse asiassa päätetty jo ennen ultraa, tytölle olisi ollut muutamia vaihtoehtoja. Olemme itse asiassa olleet niin " mielikuvituksettomia" , että vauvallamme ei ole ollut tekonimeä ollenkaan, vaan heti tuon ultran jälkeen olemme kutsuneet vauvaa jo oikealla, tulevalla nimellään. Harkinnassa on enää se, saako vauva kaksi vai kolme nimeä (kaksi nimeä siis jo päätetty).
LiinaMeri
pienen poikavauvan syntymästä!! Ihana kuulla että kaikki meni hyvin ja aika hyvän kokoinen vauveli viikkoihin nähden :)
Niin niitä huhtivauvoja vaan syntyy tihenevään tahtiin ..
nettiriippuvainen
marie