Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
( . ) TOUKOKUISTEN MAANANTAI ( . )
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Kirjottelempas minäkin vielä tälleen iltasella, kun ei meinaa väsyttää. Tuli nukuttua tänään niin pitkät päiväunet miehen kaikussa, sillä kun on yövuoro viikko niin nukkuu päivät ja mitäs minä yksinään muuta kun viereen koisimaan :)!
Tän päivän supistellut ihan kauheasti, onneksi ollut kivuttomia, mutta niitä on tullutkin sitten usein ja paljon. Itseäni syytän, kun innostuin spinning tunnilla. En minä niitä spinning juttuja tehnyt, poljin vaan sellaista rauhallista-melko reipasta vauhtia, eikä edes tullut hiki, mutta heti kotiin päästyäni alkoi kauheat supistukset, eikä loppua näytä tulevan!! Oli mahakin sen verta tiellä, ettei pystynyt edes kunnolla polkemaan, piti nojata taaksepäin ja ottaa tukea takana olevasta " kahvasta" . Tässä just tuli perskeles yksi supistus taas... :( Mies on tainnut kuunnellakkin sielä perhevalmennuksessa jotain, kun meinasi että nyt kun tulee noita supistuksia niin lähdetään heti sairaalaan synnyttämään :D! Jouduin sitten selventämään sille että millonka sinne sairaalaan oikeasti lähdetään synnyttämään ja toivottavasti ei ainakaan vielä ihan kohta!! Jaksoi se illan sitten höpöttääkkin sitä, että nyt pitää puhua heti töissä siitä isyyslomasta enemmän, eihän sitä tiedä jos on isyyslomalla jo ensi viikolla... Kauhistus noita ukon puheita!! Olihan se toisaalta aika suloista kun toinen oli heti valmiina ja tomerana toimimaan, toivottavasti on myös silloin tosipaikan tullen :)!
Napapiiriä mittailin, kun löysin sen mittanauhankin ja tulokseksi sain 97cm! Pieni masu teihin muihin verrattuna, mutta minä olen tälläinen 152 cm pitkä (lyhyt) ja 34-36 kokoinen... Itsestäni maha tuntuu ihan valtavalta, kun ei tälläiseen palleroon ole tottunut ja sf-mitta menee hieman keskikäyrän alapuolella.
( . ) ei oikein mitään erikoista kuulu. Potkii kovasti tuonne alas ja pitää hauskaa äitin virtsarakolla! Joskus kääntyy poikittain ja antaa monoa sivuillekkin. Ja hikkailee monta kertaa päivässä, tuleekohan tästä sellainen hikka vauveli :)! Siskoni keskimmäinen, (3 vuotias) oli kova hikkailemaan mahassa ja vauvana jatkoi samaa hikkaamista ja on sillä aika usein hikkaa vieläkin!
Ihanaa, kissalta loppui mourut :)!! Olenkin nyt paijaillut ja hellitellyt sitä ihan hirmusesti, kun vihdoin saa koskea siihen ilman että on heti pylly pystyssä tyrkyttämässä. Ruokahalukin palasi kissalle, onneksi! Rupesi näyttämään niin heikkovointiselta tuo kissamme, kun ei kiima-aikaan oikein ruoka eikä uni maittanut...
Mutta nyt lähden koittamaan josko vaikka saisin unta, huomenna taas pitkä koulupäivä ja entistä nuutuneempana sieltä raahaudun kotiin.. :(! Toivottavasti huominen ilman suppareita, hope so!
Hyvää ja hyvin nukuttua yötä kaikille mammoille <3! Yritän parhaani mukaan taikoa kaikilta kaikenlaiset suonenvedot, vessahädät, närästykset ym muut häiriötekijät muille maille :D!!
T: Mirmuska ja Vilperi 31+1