Vanheneminen pelottaa
Ahdistaa ja pelottaa tajuta se asia, että täytän puolen vuoden päästä 33 vuotta.
Tuon ikäinen ihminen ei ole enää mikään nuori?
Kommentit (27)
Syystäkin, vanheneminen on ihan perseestä.
Ja tuon ikääntymisen lisäksi toinen mikä ehkä ahdistaa vielä enemmän on se että miten aika menee nykyään niin paljon nopeammin.
Ihan käsittämätöntä vauhtia, ei meinaa ehtiä tekemään edes kaikkia asioita kunnes päivä on jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mä oon hyvän ikäinen aina siinä kun olen. Nyt vaihtaisin vähän terveemmän kropan, muuten tykkään tulla kohta 60.
Ei mua rypyt haittaa. Elämä on kaikin puolin tosi kivaa ja voi jo sanoa suoraan mitä ajattelee ja mitä mieltä on jostain. Ei tarvi esittää enempää, parempaa, laihempaa, nuorempaa jne. Oon onnekas kun olen saanut ympärille hyviä ja kivoja ihmisiä.
Ap, pidä huolta kropasta ja kunnosta ja ihmisistä ympärilläsi, niin ei tarvitse pelätä vanhenemista.
Elämä on ihmeellisen yksinkertaista parhaimmillaan.
Ja kuten joku jo sanoi, vanheneminen on etuoikeus. Kaikista ei tule koskaan vanhoja.
Elämä on justiinsa noin. T: 68v, eikä tunnu yhtään vanhalta. Elämän parasta aikaa,etenkin kun on suunnilleen terveenä ja täyspäisenä pysynyt.
46v vaihtaisi iän heti 33v. Paitsi esivaihdevuosia ei jaksa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuon ikääntymisen lisäksi toinen mikä ehkä ahdistaa vielä enemmän on se että miten aika menee nykyään niin paljon nopeammin.
Ihan käsittämätöntä vauhtia, ei meinaa ehtiä tekemään edes kaikkia asioita kunnes päivä on jo ohi.
Jos vähennät palstailua niin aika riittää paremmin.
Joo voishan sitä olla ikuisesti 22-28v!
Mutta en nyt mikään vanha koe olevani näin 32-vuotiaana, vaikka en teini tai parikymppinen enää olekaan. Olisi kyllä kiva elää tällä viisaudella ikävuodet 15-30v uusiksi :D
Kieltämättä ei iän karttumisessa mitään mielekästä ole, nuoruushan se on se elämän huippuhetki nykyään ja varmaan aina ollut. Pitää miettiä vaan muita asioita kuin ikää :) Nuorena on hauskaa, kolmikymppisenä moni vetäytyy mikä on todella tylsää. Suomessa jotenkin ankeat aikuiset ja aikuiselämä.. nuoruus hullutellaan ja sit stop - life is over