Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestitkö Pirkanmaalla? Idiootti! Pelleporukka eduskuntaan, onnea vaan!

Vierailija
18.03.2007 |

Aivan säälittävät edustajat: Mikko Alatalo, Pertti Salovaara, Veltto Virtanen, Marko Asell. Just. Tamperelaiset ym. on ilmeisesti niin tyhmiä että kuka tahansa julkkis kelpaa. Varmaan ajavatkin hyvin asioitanne... lol.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaalikone anto sen ykköseks, enkä jaksanu nähä vaivaa et kuka mitäkin ajattelee.

Vierailija
2/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sentään on tuo Oras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka jäi sitten varasijalle. Mutta onneksi meni ääni Kokoomuksen pottiin.

Mutta asiaan. Ap, olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi näistä luettelemistasi " edustajista" . Etenkin Marko Asell, Onnelan portsari ja Veltto Virtanen, just.

Vierailija
4/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, äänesten Pirkanmaalla, ja Oras nyt sattui onneksi pääsemään lävitse noiden pellejen kanssa, vaikkei itse pelle olekkaan.

Vierailija
5/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä julkkista. Valitettavasti hän ei päässyt läpi. Kauhistelin kyllä itsekin vähän tuota läpi päässeiden julkkisten listaa.

Vierailija
6/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tainnut olla vitsit mielessä äänestäjillä sielläpäin?

Vierailija
7/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aivan säälittävät edustajat: Mikko Alatalo, Pertti Salovaara, Veltto Virtanen, Marko Asell. Just. Tamperelaiset ym. on ilmeisesti niin tyhmiä että kuka tahansa julkkis kelpaa. Varmaan ajavatkin hyvin asioitanne... lol.

Nokialaiset on erityisen tyhmiä. Toi Asell vituttaa. Ei oo tehny päivääkään oikeita töitä...

Sisäpiirin juttu: Toivottavasti as. oy. Ketolanmäessä asuu paljon Asellia äänestäneitä. Toivon että seuraatte tarkkaan, kun demariryhmä äänestää Ketolanmäen myymisen puolesta. Ei voinu tätä ennen vaaleja ottaa käsittelyyn kaupunginhallituksessa, että illuusio säilyy.

Hahhaa.

Vierailija
8/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äänestin Marja Tiuraa.. Olin pettynyt hänen kommenttiin demareiden tappiosta:( Vaikka kokoomus saa ja pitää olla tyytyväinen tulokseensa niin ei toisten tappiolle ole soveliasta ilkkua noin suoraan.. Tämä siis vain minun mielipiteeni!

Vierailija
9/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun äänestin Marja Tiuraa.. Olin pettynyt hänen kommenttiin demareiden tappiosta:( Vaikka kokoomus saa ja pitää olla tyytyväinen tulokseensa niin ei toisten tappiolle ole soveliasta ilkkua noin suoraan.. Tämä siis vain minun mielipiteeni!

Vierailija
10/15 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiura sanoi vaalivalvojaisten haastattelussa että oli oikein että demarit hävisivät koska olivat käyttäneet vaaliteemoissaan muiden mollaamista ja mustamaalaamista! En usko että kenenkään vaaliteemaan suoranaisesti tuollainen kuuluu, ainahan niitä voidaan tulkita monella tavalla. Ehkä eniten ärsytti tapa jolla hän sen sanoi.. ylimielisesti naureskellen.

Vierailija
11/15 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoden kohokohta on Linnan Juhlat, jossa aina kuvittelee olevan illan kuningatar!

Vierailija
12/15 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Tiuran kanssa ihan samaa mieltä asiasta. Kokoomuksen voitto oli moraalinen voitto, ei voi olla oikein että SDP kampanjoi vain mustamaalaten muita.

Vierailija:

Tiura sanoi vaalivalvojaisten haastattelussa että oli oikein että demarit hävisivät koska olivat käyttäneet vaaliteemoissaan muiden mollaamista ja mustamaalaamista! En usko että kenenkään vaaliteemaan suoranaisesti tuollainen kuuluu, ainahan niitä voidaan tulkita monella tavalla. Ehkä eniten ärsytti tapa jolla hän sen sanoi.. ylimielisesti naureskellen.

Vierailija
13/15 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävä akka ja ainoa meriitti on linnan juhlien puvut.

Vierailija
14/15 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ääniä. Sen sijaan Salovaara...? Asell? Jestas. Mulle toi Asell oli kauhea ylläri, kun pidin sitä ihan vitsinä. Ja Veltto Virtanen. Mitä se on eduskunnassa tehnyt kuin puhunut pimeitä ja sitten joku vielä äänestää sitä...

Tiurasta mulla ei ole mitään mielikuvaa paitsi on tyylikäs nainen. Muuten olen kuullut, että on aika tietämätön tapaus ja puolueen sisällä ei pahemmin arvosteta. Saara Karhu on toinen. En ole koskaan tajunnut, miksi sitä äänestetään, kun yksinkertaisuus hohkaa kilometrin päähän ja vaalilupaukset on hauskoja joka suuntaan kumartamisia.

Vierailija
15/15 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Demareiden taktiikkana oli tälläkin kertaa pelottelu, mustamaalaus ja täysin keinotekoisen vastakkainasettelun luominen.

Ei tuon toteamisessa ole mitään kummallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme