Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko nähneet ikinä julkisella paikalla pysähdyttävän kaunista/komeaa ihmistä?

Vierailija
06.05.2025 |

Hyvännäköisiä ja viehättäviä ihmisiä tulee toki jatkuvasti vastaan arjessa, mutta tänään näin bussissa niin uskomattoman komean miehen, että hämmennyin. Tuijotin ihan väkisinkin, vaikka samalla hävetti tuijottaa.

Rupesin ajattelemaan, etten muista ikinä ennen häkeltyneeni tuolla tavalla jonkun tuntemattoman ulkonäöstä. Tyyppi oli ihan kuin astunut ulos suoraan jostain leffasta tosielämään.

Onko teille käynyt ikinä vastaavaa?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua nähdä. Tuollainen lisää katkeruutta. Olisin valmis vaikka tappamaan hyvännäköisen naisen että saisin hänen ulkonäkönsä.. 

Vierailija
22/32 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt mutta en ole jäänyt suu auki toljottamaan. Te ette liiku kovin paljoa ulkona?

No kieltämättä en liiku, ainakaan sellaisissa paikoissa missä entisaikojen filmitähtien näköisiä ihmisiä kuhisee.

Kuten aloituksessa sanoinkin, hyvännäköisiä - kauniita ja komeita - ihmisiä tulee kyllä arjessa vastaan joka päivä. Olen myös ollut ihastunut/rakastunut miehiin, jotka olen mielessäni nähnyt maailman komeimpina. Mutta se on kehittynyt ajan kanssa, kun toisen ihmisen ikäänkuin näkee koko ajan paremmin, huomaa kaikki kauniit kohdat ja arvostaa niitä koko ajan enemmän.

Tämä taisi olla ensimmäinen kerta, kun olen oikeasti häkeltynyt jonkun täysin tuntemattoman miehen ulkonäöstä niin että tyyliin suu loksahti auki. Hänessä oli (symmetrisyyden jne. lisäksi) jotain sellaista "säteilyä", en olisi yhtään yllättynyt jos kyseessä olisi oikeasti ollut joku maailmantähti (paitsi että maailmantähdet eivät taatusti eksy minun työmatkabussiini :D).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on juuri niitä makuasioita. Se sama nainen/mies ei ole sitten toisen mielestä välttämättä edes erikoisen näköinen. Niin kuin itseä on aina ihmetyttänyt Jenni Vartiaisen hehkutus, että se olisi yksi kauneimmista naisista, minun mielestä taas vähän keskivertoa parempi

No tuo on totta kyllä. Kun ylempänä filmitähdistä puhun, niin tottahan se on, että vaikka olisi kuinka ulkonäöltään ylistetty stara kyseessä, niin eihän sitä kaikki "tajua". Esimerkiksi itse en tajunnut lapsena yhtään, kun kaverini liimasi Brad Pittin julisteita seinälleen. Kuitenkin näin tietysti selkeästi, miksi hän oli tähti. Ei vaan vedonnut minuun tippaakaan.

Vierailija
24/32 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Olen nyt nelikymppinen ja tuolloin olin 18, konsertissa oli niin kauniilla tavalla komea mies, että painui pysyvästi mieleen. Hän oli vielä aika vanhakin ,hieman harmaantuneesta hiusväristä päätellen, mutta aivan päräyttävän komea, ihan kuin joku klassisen antiikin veistos. Sanoin kaverille, että katso, maailman komein mies, ja hän oli samaa mieltä.

Mies oli niin symmetrisen komea ja minulle liian vanha, etten edes tuntenut mitään seksuaalista vetoa häneen, ihmetytti vain miten reaalimaailmassa voi kulkea niin täydellisiä ihmisiä :D

Vierailija
25/32 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 vuotta sitten näin Helsingissä pitkän vaalean naisen, jolla oli farkkuasu ja saappaat. Käveli ryhdikkäästi ja oli todella karismaattinen ja kaunis. Hetken päästä hoksasin, että se oli Arja Saijonmaa.

Vierailija
26/32 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua nähdä. Tuollainen lisää katkeruutta. Olisin valmis vaikka tappamaan hyvännäköisen naisen että saisin hänen ulkonäkönsä.. 

Kadehdit ihmistä, jonka pitää pelätä kaltaisiasi? Mitä jos vain hyväksyisit itsesi.

Vierailija
27/32 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat on vaan kuvia. Esim naistenlehden kanteen stailattu näyttelijä voi istua ratikassa ilman meikkiä, tosi arkisena.

Vierailija
28/32 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran niin komean miehen, että häkellyin täysin, en pystynyt edes ajattelemaan pariin sekuntiin. Kauneus/komeus on subjektiivistä, mutta jotain yleismaailmallisia kriteereitä kyllä on. N41

Vierailija
29/32 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teini-ikäisenä. Viehättäviä naisia näkee erityisesti kesäisin, mutta sellaista ei ole kyllä tullut vastaan joka olisi saanut kävelemään tolppaa päin tai ajamaan ohi risteyksestä.

Vierailija
30/32 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 20 vuotta sitten näin Helsingissä pitkän vaalean naisen, jolla oli farkkuasu ja saappaat. Käveli ryhdikkäästi ja oli todella karismaattinen ja kaunis. Hetken päästä hoksasin, että se oli Arja Saijonmaa.

Joistakin ihmisistä paistaa se karismaattisuus miten itsensä kantaa. 

Vierailija
31/32 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt mutta en ole jäänyt suu auki toljottamaan. Te ette liiku kovin paljoa ulkona?

Mitäs siinä toljotat?

Vierailija
32/32 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

komein näkemäni mies oli latvialainen, vähän kuin klassisen taiteen adonis veistos. symmetrinen,kultainen leikkaus tyyliin,täydellinen vartalo ja kasvo symmetria. mustat hiukset vaalea iho.hätkähdyttävän epätodellisen komea

oli vielä tosi mukava ja kohtelias.samassa koulussa kurssilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi