Oletteko nähneet ikinä julkisella paikalla pysähdyttävän kaunista/komeaa ihmistä?
Hyvännäköisiä ja viehättäviä ihmisiä tulee toki jatkuvasti vastaan arjessa, mutta tänään näin bussissa niin uskomattoman komean miehen, että hämmennyin. Tuijotin ihan väkisinkin, vaikka samalla hävetti tuijottaa.
Rupesin ajattelemaan, etten muista ikinä ennen häkeltyneeni tuolla tavalla jonkun tuntemattoman ulkonäöstä. Tyyppi oli ihan kuin astunut ulos suoraan jostain leffasta tosielämään.
Onko teille käynyt ikinä vastaavaa?
Kommentit (32)
On. Jos vain olisin kehdannut, ja ellei se olisi huonoa käytöstä, olisin tuijottanut, niin upea nainen tuli kaupassa vastaan. Ja olen nainen siis.
Todella komean miehen olen nähnyt 1-2 kertaa 42 vuoden ikään mennessä.
Minna Kuukan ysärin alussa. Oli ihan käsittämättömän kaunis.
Nykyään olen itse paremman näköinen.
N53
Enpä ole nähnyt. En edes elokuvissa.
Olen nähnyt mutta en ole jäänyt suu auki toljottamaan. Te ette liiku kovin paljoa ulkona?
Kerran näin mutta se olikin heijastus näyteikkunasta
Kerran yhden miehen, joka oli töissä lähisalillani. Oli ilmeisesti tuuraamassa, koska en nähnyt uudelleen. Ainoa kerta kun joku mies on tehnyt tuollaisen vaikutuksen. Kuin Disney-prinssi. Olen siis heteromies ja tykkään seksuaalisesti vain naisista, mutta kukaan nainen ei ole tehnyt samalla tavalla vaikutusta, koska suurin osa joita näkee meikkaa yms, eikä kauneus ole yleensä täysin luonnollista.
Mun vaimo kun näin hänet ensimmäistä kertaa. Olin Helsingin rautatieasemalla, pienessä darrassa, katsoin sivulleni, ja viereisessä tuolissa istui ihan käsittämättömän kaunis nainen. Tummat pitkät hiukset lainehtivat kasvojen sivulla, sivuprofiili oli ylvään kaunis. Pakko oli keksiä tikusta asiaa ja kysyä tältä ilmestykseltä jotain. Ja vielä parani, hänellä oli myös isot oliivinvihreät silmät ja jotenkin lempeän pehmeällä tavalla kauniit kasvot, tuli Lord of the Ringsin se haltianainen Arwen mieleen. Ja kerrankin uskalsin tehdä aloitteen, ja yllätyksekseni hän kiinnostui :)
Yhden kerran elämässäni olen nähnyt Lapissa sen näköisen miehen, etten ollut uskoa silmiäni. Ehkä Sveitsiläinen.
Olen kyllä nähnyt muitakin hyvännäköisiä, mutta tuo mies oli yksisarvinen. Ihailin.
Muutamia kertoja vuodesta näkee sellaisia nahkahousupimuja että meinaa kävellä päin tolppaa tai tehdä ajovirheen.
Kyllä. Jokunen kuukausi takaperin näin ensi kertaa tämän pysäyttävän upean naisen. Joku hänessä sykähdytti välittömästi ensi näkemältä. Olen nähnyt häntä tämän jälkeenkin. Eikä pelkästään kaunis, tunnen ihan fyysistä vetovoimaa. Ensi hetkestä kun hänet näin jostain tuli mieleeni yksi ainut sana, jota en tässä nyt sano. Todella harvoin mulle tapahtuu että ihan ensi silmäyksellä...huh.
Nämä on juuri niitä makuasioita. Se sama nainen/mies ei ole sitten toisen mielestä välttämättä edes erikoisen näköinen. Niin kuin itseä on aina ihmetyttänyt Jenni Vartiaisen hehkutus, että se olisi yksi kauneimmista naisista, minun mielestä taas vähän keskivertoa parempi
Minua toljotettiin joka paikassa, annettiin väärin rahoista ja toitotetttiin torvea ja päiviteltiin. Ei ole mukavaa ollenkaan.
Joo, kerran oli ulkomailla torilla nimittäin peili.
Olen muistaakseni 2 kertaa nähnyt elämäni aikana niin kauniin naisen että ensi silmäyksellä sai jo pulssin nousemaan.
Vierailija kirjoitti:
Minua toljotettiin joka paikassa, annettiin väärin rahoista ja toitotetttiin torvea ja päiviteltiin. Ei ole mukavaa ollenkaan.
Hienosti osasit tämänkin avauksen kääntää itseesi. Oletko kenties narsisti? Osaatko olla päivääkään puhumatta itsestäsi?
Kolumbiassa näkee jonkun aina välillä. Suomessa pari kertaa elämässä.
Usein näen sekä miehiä että naisia.
Kerran baarissa yhden naisen. Sit kadulla kerran yhden toisen naisen, joka oli myös semi lumoava.
Keväällä pari vuotta sitten näin julkisella paikalla yhden pysäyttävän komean miehen.