Oletko sanonut täällä olevasi hoikka? Miten on reagoitu?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Vain anorektikko on.
Naureskelen täällä. Hoikkuushan on ensinnäkin normaalia ja toisekseen täysin eri asia kuin anoreksia.
Vierailija kirjoitti:
Vain anorektikko on.
Meinaatko, että kellään hoikalla ei ole kuukautisia ja kaikki hoikat elävät keitetyllä vedellä ja omenalla päivässä?
Nykyään lihavuus on niin normalisoitunutta, että tavan normaalipainoiset mielletään hoikiksi ja entisaikojen hoikat anorektikoiksi.
Joskus johonkin ketjuun olen meinannut mainita kontekstina, että olen hoikka ja treenattu 40-vuotias, mutta jättänyt pois. Oma kokemus, että ei kannata, koska saa vaan vihat. Tohon jos vielä lisää, että on koulutettu, hyvätuloinen, pitkähiuksinen ja kahden lapsen äiti, niin täällä on alhaisinta saastaa nokittavaksi. Aijoo, ja tykkään laittautua. Arkkuun tällainen vosu!
Minä viime kesänä täällä ohimennen mainitsin painavani saman verran kuin 17-20 ikävuosieni välillä. Välittömästi alkoi ragetus/disautus, vähättely. Aivan uskomatonta. 😄🤷
Kateusraivo kävi niin sakeana, että joku paha noita aloitti tahallisen palsta_mustamaalaamisen heittämällä 'oletko edes nainen, ehkä oletkin transgender!' 🤷🤥🤷🥳
Olen biologinen, naisellinen, söötti CIS nainen, kengänkoko 36-37.
Että juu..
Olen. En muista onko siihen reagoitu voimakkaasti. En ota tätä palstailua kovin vakavasti.
Vain anorektikko on.