Energioiden lukua/ennustus
Voisin katsoa vähän energioita kysymykseesi, näkijän tavoin. Vastailen omaan tahtiini ja niin monelle kuin ehdin ja pystyn. Mielelläni otan sitten palautetta. Ohje kysymykseesi: ei kovin pitkälle meneviä ja kaikenkattavia kysymyksiä, kuten "mikä on kohtaloni", "koska kuolen". Ennustus/ näkijänä luen energioita ja sinulla on oma vapaa tahto tehdä päätöksiä elämässäsi, eli asiat eivät aina ole kiveenhakattuja. En siis voi tietää, menetkö naimisiin esim 10- vuoden päästä, jos et ole itse jo päättänyt niin. Ennustaminen nähdään yleensä kohtalonomaisena. Jokaisella on kuitenkin oma sielunsuunnitelma, mutta myös vapaa tahto mutta vallitsevia energioita pystytään lukemaan. Näillä eväillä vastailen siis. Pysythän kohteliaana. Kiitos. -Maija-
Kommentit (36)
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mun ja Kuhiksen treffit menee? 😃
Olisko kaksi eri paikkaa missä olette tyyliin kahvila/baari ja kävely tms. Keskustelua, vauhdikastakin menoa. En saa tähän just nyt romantiikkaa. Otan mielelläni rehellistä kommenttia takaisin, aukeaako energiat tän masiinan välityksellä. Kiitos.
Kartingia ja ehkä huvipuistoa, ku se on siinä vieres 😎
Okei! -Maija-
Muutanko vielä uuteen maahan työn tai miehen takia?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhdetta mietin, miten tämä tulee menemään, on olo ettei minulle olla rehellisiä ja on neuvoton olo. Onko mahdollista aloittaa alusta uuden kanssa tämän ikäisenä? Miten työt tulee menemään, löytyykö uus hyvä työpaikka? Eli että sinne olis mukava mennä ja työyhteisössä ei olis inhottavuuksia. Viihdyn yksin, mut kaipaisin ystävää, onko mahdollista löytää niitä tai lähentyä joidenkin tuttavuuksien kanssa. Tuntuu usein, kuin olisin jostain toiselta planeetalta muiden kanssa.
Hei, parisuhde näyttää tosiaan aika pysähtyneeltä ja seisahtuneelta, puhumattomuutta toisen taholta, jotenkin jopa masennusta tai alakuloa. Kokee epäonnistuneensa monessakin asiassa. Jos ei kommunikaatiota saada kuntoon, niin aika tahmealta vaikuttaa tällä hetkellä. Mielestäni ei ole epärehellinen, ei vain puhu, eikä kerro mitään. Tarvittaisiin yhteistä tahtoa saada asiat kuntoon. Mielestäni tulee uusi työ, jopa aika lähellä ja siellä uusia ihmisiä, ainakin vähän ystävällisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsenkö veloistani eroon?
Milestäni pääset, mutta tähän menisi kyllä vielä aikaa ja tarvitaan kärsivällisyyttä. Tsemppiä. -Maija-
En ole AP, mutta katsoin korteista: Treffit sujuvat todennäköisesti erinomaisesti. Niissä on lämmin tunnelma, aitoa tunnetason yhteyttä ja mahdollisuus rakentaa jotakin kestävää. Keskustelu sujuu luontevasti, ja mahdollisuus jakaa omia ajatuksia ja tunteita ilman pelkoa väärinymmärryksestä on vahvasti läsnä. Tapaaminen voi tuntua yllättävän syvältä ja emotionaalisesti merkitykselliseltä, ei pelkästään pintapuoliselta tutustumiselta.
Vierailija kirjoitti:
Muutanko vielä uuteen maahan työn tai miehen takia?
Minulle näkyy jotenkin, että toiveissasi olisi yhdistää nämä kaksi. Kuitenkin tuntuu, että työ on se asia, jonka vuoksi vielä matkustat/vaihdat paikkaa. -Maija-
Maija vastaa vaan enää näille, jotka täällä jo ovat, koska joku hyppäsi sekaan pakkaa sekoittamaan. Näkijä ei saa katsoa kenekkekään ilman lupaa, sellainen tiedoksi kaikille. -Maija-
Vierailija kirjoitti:
En ole AP, mutta katsoin korteista: Treffit sujuvat todennäköisesti erinomaisesti. Niissä on lämmin tunnelma, aitoa tunnetason yhteyttä ja mahdollisuus rakentaa jotakin kestävää. Keskustelu sujuu luontevasti, ja mahdollisuus jakaa omia ajatuksia ja tunteita ilman pelkoa väärinymmärryksestä on vahvasti läsnä. Tapaaminen voi tuntua yllättävän syvältä ja emotionaalisesti merkitykselliseltä, ei pelkästään pintapuoliselta tutustumiselta.
Kuulostaa lupaavalta, kiitos! 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko kaksi eri paikkaa missä olette tyyliin kahvila/baari ja kävely tms. Keskustelua, vauhdikastakin menoa. En saa tähän just nyt romantiikkaa. Otan mielelläni rehellistä kommenttia takaisin, aukeaako energiat tän masiinan välityksellä. Kiitos.
Kartingia ja ehkä huvipuistoa, ku se on siinä vieres 😎
Okei! -Maija-
Juu, ja kiitos!😃
Vierailija kirjoitti:
Tie ulos veloista alkaa selkeydestä ja rohkeudesta. Vaikka tilanne voi tuntua raskaalta ja menneistä valinnoista kaduttaa, kaikki ei ole menetetty. Kun katsot rehellisesti tilannetta silmiin, voit alkaa tehdä konkreettisia päätöksiä ja ottaa ohjat takaisin omiin käsiisi. Älä jää kiinni menneeseen vaan katso siihen, mitä vielä voi rakentaa. Apua on saatavilla, ja muutos alkaa yhdestä selkeästä päätöksestä.
T. ei-ap
Saanko oman näkijänkykyni vielä takaisin?
En siis vastaa enää, koska joku keksi tulla tänne leikkimään korttilukijaa. -Maija-
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen kehittymään ammatillisesti?
Muista seistä rohkeasti omien arvojesi ja tavoitteidesi takana ja suurin ammatillinen kasvu tapahtuu hetkissä, joissa on kilpailua, epäilyksiä tai paineita. Muista myös tasapainottaa työelämä ja henkilökohtainen elämä ja pidä huolta, että omat voimavarat riittävät pitkällä aikavälillä.
T. ei-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tänä kesänä tutustun johonkuhun mieheen, kannattaako minun antaa mahdollisuus vai torjua hänet, päästää enintään kaveruuden asteelle?
Tässä on hyvä esimerkki kysymyksestä, johon pystyt itse vaikuttamaan. Pitää voittaa pelko epäonnistumisesta ja torjutuksi tulemisesta ja pettymyksestä. Mielestäni on parikin vaihtoehtoa tässä sinulla lähitulevassa.
Kiitos, ja kaikkea hyvää sinulle kesän odotukseen!