Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Energioiden lukua/ennustus

Vierailija
06.05.2025 |

Voisin katsoa vähän energioita kysymykseesi, näkijän tavoin. Vastailen omaan tahtiini ja niin monelle kuin ehdin ja pystyn. Mielelläni otan sitten palautetta. Ohje kysymykseesi: ei kovin pitkälle meneviä ja kaikenkattavia kysymyksiä, kuten "mikä on kohtaloni", "koska kuolen". Ennustus/ näkijänä luen energioita ja sinulla on oma vapaa tahto tehdä päätöksiä elämässäsi, eli asiat eivät aina ole kiveenhakattuja. En siis voi tietää, menetkö naimisiin esim 10- vuoden päästä, jos et ole itse jo päättänyt niin. Ennustaminen nähdään yleensä kohtalonomaisena. Jokaisella on kuitenkin oma sielunsuunnitelma, mutta myös vapaa tahto mutta vallitsevia energioita pystytään lukemaan. Näillä eväillä vastailen siis. Pysythän kohteliaana. Kiitos. -Maija-

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uup

Vierailija
2/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö hommia.Ei kuulu tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan et tuollaisesta hairahduksesta selviät.Kukaan ihminen ei näe itselle eikä toiselle tulevaa mistään.

Yhdelläkään ihmisellä ei ole tuollaista kykyä.

Aina voi veikata.

Vierailija
4/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

5/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun ja Kuhiksen treffit menee? 😃

Vierailija
6/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro työkuvioistani jotain

Vierailija
7/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänä kesänä tutustun johonkuhun mieheen, kannattaako minun antaa mahdollisuus vai torjua hänet, päästää enintään kaveruuden asteelle?

Vierailija
8/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tulevaisuudestani.mitä tulee tapahtumaan. 

Vierailija
9/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsen kehittymään ammatillisesti?

Vierailija
10/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Olisko kaksi eri paikkaa missä olette tyyliin kahvila/baari ja kävely tms. Keskustelua, vauhdikastakin menoa. En saa tähän just nyt romantiikkaa. Otan mielelläni rehellistä kommenttia takaisin, aukeaako energiat tän masiinan välityksellä. Kiitos. 

Vierailija
11/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko tehdä muutoksen itsessäni?

Vierailija
12/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdetta mietin, miten tämä tulee menemään, on olo ettei minulle olla rehellisiä ja on neuvoton olo. Onko mahdollista aloittaa alusta uuden kanssa tämän ikäisenä? Miten työt tulee menemään, löytyykö uus hyvä työpaikka? Eli että sinne olis mukava mennä ja työyhteisössä ei olis inhottavuuksia. Viihdyn yksin, mut kaipaisin ystävää, onko mahdollista löytää niitä tai lähentyä joidenkin tuttavuuksien kanssa. Tuntuu usein, kuin olisin jostain toiselta planeetalta muiden kanssa.

Vierailija
13/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousee kesä ja joku ympäristön muutos tai vaihdos. Menee odotettua paremmin, mitä olet ajatellut.

Vierailija
14/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko kaksi eri paikkaa missä olette tyyliin kahvila/baari ja kävely tms. Keskustelua, vauhdikastakin menoa. En saa tähän just nyt romantiikkaa. Otan mielelläni rehellistä kommenttia takaisin, aukeaako energiat tän masiinan välityksellä. Kiitos. 

Aukeaako energiat😂

Vierailija
15/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nousee kesä ja joku ympäristön muutos tai vaihdos. Menee odotettua paremmin, mitä olet ajatellut.

Kiitos ennustuksesta!

Vierailija
16/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tänä kesänä tutustun johonkuhun mieheen, kannattaako minun antaa mahdollisuus vai torjua hänet, päästää enintään kaveruuden asteelle?

Tässä on hyvä esimerkki kysymyksestä, johon pystyt itse vaikuttamaan. Pitää voittaa pelko epäonnistumisesta ja torjutuksi tulemisesta ja pettymyksestä. Mielestäni on parikin vaihtoehtoa tässä sinulla lähitulevassa.

17/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kartingia ja ehkä huvipuistoa, ku se on siinä vieres 😎

Vierailija
18/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tulevaisuudestani.mitä tulee tapahtumaan. 

Tämä on juuri sellainen liian laaja kysymys. En voi tietää miten kaikki asiasi tulevat menemään. Kysy joku tarkempi kysymys.

Vierailija
19/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pääsen kehittymään ammatillisesti?

Rohkea työpaikan vaihdos tarvitaan.

Vierailija
20/36 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko tehdä muutoksen itsessäni?

Sinnikkyydellä onnistuu, vaikka koko ajan epäilet itseäsi.-Maija-

laitan näihin nyt nimeni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä