Energioiden lukua/ennustus
Voisin katsoa vähän energioita kysymykseesi, näkijän tavoin. Vastailen omaan tahtiini ja niin monelle kuin ehdin ja pystyn. Mielelläni otan sitten palautetta. Ohje kysymykseesi: ei kovin pitkälle meneviä ja kaikenkattavia kysymyksiä, kuten "mikä on kohtaloni", "koska kuolen". Ennustus/ näkijänä luen energioita ja sinulla on oma vapaa tahto tehdä päätöksiä elämässäsi, eli asiat eivät aina ole kiveenhakattuja. En siis voi tietää, menetkö naimisiin esim 10- vuoden päästä, jos et ole itse jo päättänyt niin. Ennustaminen nähdään yleensä kohtalonomaisena. Jokaisella on kuitenkin oma sielunsuunnitelma, mutta myös vapaa tahto mutta vallitsevia energioita pystytään lukemaan. Näillä eväillä vastailen siis. Pysythän kohteliaana. Kiitos. -Maija-
Kommentit (36)
Toivotaan et tuollaisesta hairahduksesta selviät.Kukaan ihminen ei näe itselle eikä toiselle tulevaa mistään.
Yhdelläkään ihmisellä ei ole tuollaista kykyä.
Aina voi veikata.
Miten mun ja Kuhiksen treffit menee? 😃
Jos tänä kesänä tutustun johonkuhun mieheen, kannattaako minun antaa mahdollisuus vai torjua hänet, päästää enintään kaveruuden asteelle?
Kerro tulevaisuudestani.mitä tulee tapahtumaan.
Miten pääsen kehittymään ammatillisesti?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Olisko kaksi eri paikkaa missä olette tyyliin kahvila/baari ja kävely tms. Keskustelua, vauhdikastakin menoa. En saa tähän just nyt romantiikkaa. Otan mielelläni rehellistä kommenttia takaisin, aukeaako energiat tän masiinan välityksellä. Kiitos.
Voinko tehdä muutoksen itsessäni?
Parisuhdetta mietin, miten tämä tulee menemään, on olo ettei minulle olla rehellisiä ja on neuvoton olo. Onko mahdollista aloittaa alusta uuden kanssa tämän ikäisenä? Miten työt tulee menemään, löytyykö uus hyvä työpaikka? Eli että sinne olis mukava mennä ja työyhteisössä ei olis inhottavuuksia. Viihdyn yksin, mut kaipaisin ystävää, onko mahdollista löytää niitä tai lähentyä joidenkin tuttavuuksien kanssa. Tuntuu usein, kuin olisin jostain toiselta planeetalta muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro työkuvioistani jotain
Nousee kesä ja joku ympäristön muutos tai vaihdos. Menee odotettua paremmin, mitä olet ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Olisko kaksi eri paikkaa missä olette tyyliin kahvila/baari ja kävely tms. Keskustelua, vauhdikastakin menoa. En saa tähän just nyt romantiikkaa. Otan mielelläni rehellistä kommenttia takaisin, aukeaako energiat tän masiinan välityksellä. Kiitos.
Aukeaako energiat😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro työkuvioistani jotain
Nousee kesä ja joku ympäristön muutos tai vaihdos. Menee odotettua paremmin, mitä olet ajatellut.
Kiitos ennustuksesta!
Vierailija kirjoitti:
Jos tänä kesänä tutustun johonkuhun mieheen, kannattaako minun antaa mahdollisuus vai torjua hänet, päästää enintään kaveruuden asteelle?
Tässä on hyvä esimerkki kysymyksestä, johon pystyt itse vaikuttamaan. Pitää voittaa pelko epäonnistumisesta ja torjutuksi tulemisesta ja pettymyksestä. Mielestäni on parikin vaihtoehtoa tässä sinulla lähitulevassa.
Vierailija kirjoitti:
Kartingia ja ehkä huvipuistoa, ku se on siinä vieres 😎
Vierailija kirjoitti:
Kerro tulevaisuudestani.mitä tulee tapahtumaan.
Tämä on juuri sellainen liian laaja kysymys. En voi tietää miten kaikki asiasi tulevat menemään. Kysy joku tarkempi kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Miten pääsen kehittymään ammatillisesti?
Rohkea työpaikan vaihdos tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Voinko tehdä muutoksen itsessäni?
Sinnikkyydellä onnistuu, vaikka koko ajan epäilet itseäsi.-Maija-
laitan näihin nyt nimeni
uup