Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomaat sen että joku ihminen ei pidä susta?

Vierailija
06.05.2025 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olen hänelle "näkymätön". Jos olemme tilanteessa, jossa hän ei voi leikkiä, että ei tunne tai näe minua, hän välttää keskustelua kanssani. Jos on jotain pakko sanoa, kuulen äänensävyssä inhoa, pilkallisuutta, jopa vihaa.

Vierailija
42/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat välitän pitääkö vai ei. Kaikkia ei kannata miellyttää. Kiltti voi olla muutenkin. Päättää itse mitä haluaa ja tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei katso silmiin. Aiemmin katsoin tätä ns. läpi sormien, mutta vahemmiten olen alkanut tajuamaan että se on merkki siitä, että salailee jotakin. 

Älkää koskaan luottako ihmiseen, joka ei katso teitä silmiin.

Mulla on ollut pahimpina masennuskausina hyvin vaikea katsoa ketään silmiin. Kai sitä pelkäsi että paha olo loistaa.

Kyllä. Ja kun menee vielä heikommin, pelkään alkavani itkeä jos joku katsoo kunnolla. Välttelen kaikkia niin paljon, että olettavat etten pidä heistä. Oikeasti olen hädissäni. 

Vierailija
44/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söi mun eväät, perkule!

Vierailija
45/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei katso silmiin. Aiemmin katsoin tätä ns. läpi sormien, mutta vahemmiten olen alkanut tajuamaan että se on merkki siitä, että salailee jotakin. 

Tunnen ihmisen, joka on varmasti luotettavin ja rehellisin henkilö, jonka tunnen. Hän ei katso kuitenkaan melkein koskaan silmiin, on autismin kirjolla.

Vierailija
46/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ihminen kertoo sen minulle suoraan tai toisten kautta.

2. Ei ole enää yhteydessä ja jos olen itse, ehdottelee, että palataan asiaan joskus.

3. Kirjoittelee netissä kaltaisistani ihmisistä, kuinka halveksii tällaisia.

4. Vastaa töykeästi kaikkeen, mitä sanon.

Vierailija
47/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Autismin kirjolla olevat henkilöt eivät mielellään katso silmiin vaan jonnekin alaviistoon. Se ei ole salailua vaan useimmiten he ovat rehellisiä ja luotettavia. Saattavatpa jopa pitää sinusta. 

Vierailija
48/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puhuu muille pahaa musta ja yrittää saada ne näkemään mut semmoisen

👧🏻: YYYYHYYYYYYY😩😫

Vierailija
49/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ihmisen, joka on varmasti luotettavin ja rehellisin henkilö, jonka tunnen. Hän ei katso kuitenkaan melkein koskaan silmiin, on autismin kirjolla.

Autisti ei ole rehellinen vaan vammainen. Sarjamurhaaja ovat tutkimusten mukaan autisteja. 

Vierailija
50/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Autismin kirjolla olevat henkilöt eivät mielellään katso silmiin vaan jonnekin alaviistoon. Se ei ole salailua vaan useimmiten he ovat rehellisiä ja luotettavia. Saattavatpa jopa pitää sinusta. 

autistìretardit eivät pidä ihmisistä sillä heillä ei ole inhimillisiä tunteita. 

Vierailija
51/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan nettikommentin ja 5 minuutin päästä ei ole koko ketjua enää.

-winner-

Vierailija
52/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkistä eleistä ilmeistä ei voi päätellä, ellei ne ole suoraan yökkäilyä tms. voi mennä metsään kun tulkitsee toista. Jotain muutakin vaaditaan et sen voi päätellä ettei toinen pidä itsestä.

Vierailija
53/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyy tietyllä tavalla jos muita on paikalla, ja eri tavalla jos muita ei ole paikalla.

Ei suostu katsomaan kasvoihin.

Ärähtelee, jos muita ei ole paikalla.

Periaatteessa tekee kaiken sen mukaan, että saa näyttämään, että hän yrittää olla mukava minulle, ja minä en suostu olemaan mukava hänelle.

Vierailija
54/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset mitenkään peittele inhoaan, päinvastoin oikein nauttivat kun pääsevät "näyttämään mielipiteensä".

Vierailija
55/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että minulta kysellään asioita (vaikka itsestäni tai elämästäni), mutta kyselijä ei avaa itsestään samoja asioita ilman erillistä kysymistä. Tai vastailee niukemmin mitä minulta odottaa. Silloin tutustumisen syy on ihan joku muu eikä tutustuminen perustu pitämiseen. 

Vierailija
56/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin sosiaalinen itse ja höpöttelevä. Pääosin pidän ihmisistä. Työpaikalla on kuitenkin pari ihmistä, joista en pidä yhtään ja olen huomannut, että välttelen niitä. Jos ovat jossain yksin, niin en koskaan mene seuraksi vaan menen muualle yksin tai vaihtoehtoisesti jatkan matkaani. Jos tulevat seuraan, niin saatan hetken päästä oltuani kohtelias lähteä johonkin. Juttelen kyllä takaisin ja olen näennäisen ystävällinen, mutta yritän keksiä koko ajan tekosyytä lähteä pois. Itse siis käyttäydyn noin, jos en pidä jostain. Olen ystävällinen ja hymyilevä (koska töissä pitää osata käyttäytyä kaikkia kohtaan), mutta minimoin yhteisen ajan ja aina tekosyyllä pois tilanteesta, jos ei muuten pääse luontevasti luistamaan.

Vierailija
57/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä tunnen kymmeniä ihmisiä jotka katsovat silmiin, juttelevat iloisesti ja hymyilevät mutta selän kun käännän alkaa jumalaton puukotus ja pilkkanauru. Pahimmat eli härskeimmät myymälävarkaatkin on puheliaita ja iloisia silmiinkatsojia. Kun käännät selän, tavaraa katoaa hyllystä. Testannut monta kertaa kääntymällä äkkiä takaisin ja käsi on taskussa ja ilme "o-ou". 

Vierailija
58/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei flirttaile, niin näkee ettei pidä. Jotain muita työpaikan miehiä kohtaan ilmeet ja eleet on hyvinkin toisenlaisia. Nauraa ja laittaa samalla kättä olkapäälle jne.

Tämä! Sen oikein näkee, että toisia miehiä kohtaan on nätti hymy ja silmät säihkyy, mutta sitten omalla kohdalla vuorovaikutustunnelma on naisen puolelta kuin olisi poliisikuulustelussa. Sitä alkaa tulla itsellekin sellainen fiilis, että no vıttu, vihataan sitten toisiamme.

Aijaa, mulla tämä on toisinpäin. Kaikkia muita kohtaan osaan olla mukava, rento ja lämmin työkaveri, paitsi sitä jota pidän puoleensavetävänä. Hänen kanssaan on vaikeaa olla samassa tilassa, koska pelkään alkavani flirttailemaan ja jääväni kiinni ihastelusta, joten olen sitten kylmä ja töykeä.  

Vierailija
59/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söi mun eväät, perkule!

En ikinä söisi sellaisen ihmisen ruokia, jota pidän vastenmielisenä. 

Vierailija
60/66 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri asia sitten, jos ihminen kyllä katsoo silmiin kaikkia muita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi