Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä huomaat sen että joku ihminen ei pidä susta?

Vierailija
06.05.2025 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa sulle "hitin"

Vierailija
22/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoruaa selän takana ja väittää sinun tehneen jotain ikävää. Sellaisesta saa yleensä kuulla liian myöhään.

Olin joskuskin aivan äimistynyt, kun juttelin yhden työkaveri kanssa ja hän rupesi puhumaan jostain mitä minä mukamas olin tehnyt ja sanonut. En todellakaan ollut! Ihan päinvastainen on persoonallisuuteni. Mutta kyllä oli vaikea sitten yrittää selittää jotain menneitä joita ei edes ollut tehnyt ja sanonut.

Sellaista väittänyt ihminen ei nähdäkseni vain pitänyt minusta ja nautti tuhotessaan mainettani keksityillä jutuilla. Ja tuo työkaverini oli mennyt uskomaan häntä - ehkä vain koska hän oli ollut siellä kauemmin kuin minä.

Luulisin, että on aika tavallista monella työpaikalla varsinkin.

Ja sitten idiootit uskovat automaattisesti kaiken mitä joku jostain puhuu. Silti sanotaan, että suomalainen ei usko ennenkuin on itse nähnyt. No ei se kyllä usko hyviin puheisiin, vaan negatiivisiin juttuihin. Ja ihan mitään itse näkemättä. Jos jostakusta kuulee puhuttavan pahaa, niin pitäisi vähän selvittää, että pitääkö se paikkansa edes vähän sinne päin. Menee vaikka juttelemaan sille, mutta kun siitä on liikaa vaivaa ja helpompi on lähteä sadalla prosentilla jonkun juttuihin mukaan. Sitten kun mennään kaikenlaisten, mitä ihmeellisimpien olettamuksien mukaan. Mutta eihän sitä voi kauhalla vaatia, mitä ei ole edes lusikalla annettu. 

Maailman onnellisin kansa. Voi v..tu mikä kalavale. Ei pienintäkään todellisuuspohjaa taas siinäkään väittämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ignooraus

Vierailija
24/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mitä sanot on väärin. Et pääse samalle aaltoviivalle vaikka teillä olisi vaikka yhteinen harrastuskin. Mikroeleet.

Eukkos?

Vierailija
25/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tervehdi, ei juttele ylimääräisiä mutta syyttää mielellään virheistä (kokemus työelämästä)

Kieroimmat tekee tämän selän takana. Toivoo avoimesti työkaverin/kavereiden kuolleen. Itse hyvin typerä ja yksinkertainen, ehkä kadehtii toisten oikeaa osaamista. 

Vierailija
26/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä oma-aloitteisesti yhteyttä.

ei liity tähän voi olla vaikka masennusta tai adhd

Ihan sama vaikutelma, syyllä ei ole väliä. 

Vierailija
27/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei katso silmiin. Aiemmin katsoin tätä ns. läpi sormien, mutta vahemmiten olen alkanut tajuamaan että se on merkki siitä, että salailee jotakin. 

Älkää koskaan luottako ihmiseen, joka ei katso teitä silmiin.

Siirrät omat kuvitelmasi jokaisen vastaantulijan päälle. Käsittele omat tunteesi, vaikka ehket kykene. Ainakin yritin. Nämä töissään traumoja saaneet on pahiten harhaisia näissä.

Vierailija
28/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoruaa selän takana ja väittää sinun tehneen jotain ikävää. Sellaisesta saa yleensä kuulla liian myöhään.

Olin joskuskin aivan äimistynyt, kun juttelin yhden työkaveri kanssa ja hän rupesi puhumaan jostain mitä minä mukamas olin tehnyt ja sanonut. En todellakaan ollut! Ihan päinvastainen on persoonallisuuteni. Mutta kyllä oli vaikea sitten yrittää selittää jotain menneitä joita ei edes ollut tehnyt ja sanonut.

Sellaista väittänyt ihminen ei nähdäkseni vain pitänyt minusta ja nautti tuhotessaan mainettani keksityillä jutuilla. Ja tuo työkaverini oli mennyt uskomaan häntä - ehkä vain koska hän oli ollut siellä kauemmin kuin minä.

Luulisin, että on aika tavallista monella työpaikalla varsinkin.

Ehkä itse tehnyt ja valehtelee virheensä muiden piikkiin. 

Vierailija
29/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla: ei pyydä kahville tai lounaalle vaikka muita pyytää, ei juttele enempää kuin on pakko työasiaan liittyen, pyörittelee silmiä selän takana, arvostelee pienistäkin virheistä isoon ääneen. 

Vierailija
30/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla jatkoa: Tekee ansoja vihaamalleen

Vierailija
31/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelee, ei tervehdi, ei puhu, vastaa yhdellä sanalla jos edes vastaa.

Vierailija
32/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä kun moni muukin alkaa inhoamaan minua,

kiitos narsistin vihakampanjan

Vierailija
33/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei katso silmiin. Aiemmin katsoin tätä ns. läpi sormien, mutta vahemmiten olen alkanut tajuamaan että se on merkki siitä, että salailee jotakin. 

En katso silmiin, enkä lainkaan, ihmistä, jonka kanssa en halua olla tekemisissä. Enkä sitä häneltä salaa, toivottavasti ymmärtää. 

Vierailija
34/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei flirttaile, niin näkee ettei pidä. Jotain muita työpaikan miehiä kohtaan ilmeet ja eleet on hyvinkin toisenlaisia. Nauraa ja laittaa samalla kättä olkapäälle jne.

Tämä! Sen oikein näkee, että toisia miehiä kohtaan on nätti hymy ja silmät säihkyy, mutta sitten omalla kohdalla vuorovaikutustunnelma on naisen puolelta kuin olisi poliisikuulustelussa. Sitä alkaa tulla itsellekin sellainen fiilis, että no vıttu, vihataan sitten toisiamme.

Vierailija
35/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä oma-aloitteisesti yhteyttä.

Minä kyllä pidän kovastikin ihmisistä mutta olen huono pitämään yhteyksiä ilman varsinaista toimitettavaa asiaa 😑

Olen myös ujo ja porukassa hiljainen.

Vierailija
36/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaan ole kiinnostunut seurastani. Ei tartu tilaisuuksiin nähdä, ei vastaa yhteydenottoon tms. Nähtäessä katselee muualle, ei moikkaa ilahtuneena eikä halua jutella. Ei järjestä aikaa mulle, vaan priorisoi kaiken muun. 

Sit on jotain omituisia tapauksia kuten yksi vanha kaveri, joka tuntuu välttelevän minua, tehnyt oharit ja esitti hiljattain kaupassa ettei näe, ja sitten pakeni paikalta. Pari viikkoa myöhemmin tykitteli mulle yhtäkkiä runsaasti tykkäyksiä someen. Olen kuullut yhteisiltä kavereilta, että olisi bipoläärinen eikä halua lääkitystä, eli liittyiskö siihen? 

Vierailija
37/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut pahimpina masennuskausina hyvin vaikea katsoa ketään silmiin. Kai sitä pelkäsi että paha olo loistaa.

Vierailija
38/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imee loppuun asti mutta ei niele.

Viemäri tukossa.

Vierailija
39/66 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kaikki aina pitänyt.