Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin taas Tinderissä katsella oman ikäluokan miehiä (43-49) ja järkytyin

Vierailija
06.05.2025 |

En vaan pysty katselemaan isoja vatsoja, huonoja hampaita, kaljuuntuneita päälakia, valtavia kasvojuonteita, lurpahtaneita silmäluomia, ahavoitunutta ihoa, roikkuvia leukaperiä, kaksoisleukoja jne.

Onkohan nuo kuvat vaan kaikilla ihan luokattoman huonoja vai näyttääkö tuon ikäiset miehet jo poikkeuksetta kauheilta ihan livenäkin?

N43

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin näyttää. Juuri siksi olen siirtynyt nuorenpiin miehiin ja viimeksi seurustelin 10 vuotta nuoremman urheilijan kanssa. Kannatti kyllä ja veikkaan seuraavankin miehen olevan nuorenpi. Ei vaan pysty noihin caseihin, maha lörpöttää, pälvikalju ja 2 lapsen yh daddy. Miksi haluaisin tuollaista elämää ja rahoittaa jonkun toisen rakkauden hedelmien elämää välillisesti, jos asuisi tuollaisen miehen kanssa yhdessä ja tuhlata aikaa sekä resurssejani? Nope! Omat lapset ja perheen voi hoitaa, ei toisten. Ja miksi pitäisi olettaa, että naiselle olisi fine joku rikkoutunut perhe? Kun ei ole, ei kaikille miehillekään ole. Noi maha-dusty-Ernot luulee vielä saavansa jonkun mallin ja eivät saa. No hope, ellet ole miljonääri ja vielä hyvännäköinen. Ja vieläpä tämä ydinjäte ei panosta omaan profiiliinsa treffiapplikaatiossa ollenkaan. Ottaisisivat tasoisensa Suomi-lehmän niin ehkä se rakkaus löytyisi.

Sinähän voit sitten jättää nämä täysin hyvät iskävatsaiset daddyt meille yh-mammoille, joita ei haittaa vaikka toisellakin osapuolella on lapsia - päinvastoin se on bonusta, koska on se ymmärrys lapsiperhearjesta. Minua ei pälvikalju haittaa (etenkin jos on kaljuksi ajettu kokonaan), eikä se iskävatsakaan niin kauan kuin ei tule seksiä harrastaessa eteen ja jos ne lapset tosiaan isukilla on hoidossa edes puolet ajasta, niin mitä todennäköisemmin mies kohtelee niitä hyvin ja kohtelee myös minun lapsia sitten asianmukaisella tavalla. Itseä ei haittaa hoitaa sen toisen osapuolen muksut samalla vauhdilla, kunhan eivät nyt 100% minun vastuulle jää. Äidin korvikkeeksi en ryhdy, jos lapsilla on äitikin, mutta en myöskään ilkeäksi äitipuoleksi vaan tasa-arvoinen kohtelu lapsille, oli sitten omia tai puolison.

Luulen, että näille maha-dusty-Ernoille kelpaa myös paremmin tämmöinen mammakroppainen Suomi-lehmä kuin kaltaisesi pahantahtoinen ja itsekäs, ehkäpä omasta mielestään liian nätti nainen, jonka sisäinen kauneus loistaa poissaolollaan. Toivon, että löydät tasoistasi seuraa :)

Vierailija
182/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden 40+ miesten ongelma on se, että ne eivät huolehdi itsestään yhtään. Eivät vaan osaa. Sain työpaikalla yhden 40+ miehen suostuteltua kokeilemaan kasvojen kuorintaa. Ero oli oikeasti huomattava jo ensimmäisen kerran jälkeen. Hän itsekin ihmetteli, miten paljon paremmalta kasvot näyttivät heti. Mies ei ollut koskaan aikaisemmin kuorinut kasvojaan. 

Eikä kyse ei ollut edes mistään erikoistuotteesta. Annoin hänelle vain omasta kuorintavoiteestani jämät kokeiltavaksi.

Tuosta näki hyvin, miten pienilläkin asioilla 40+ miehet voivat nopeasti parantaa ulkonäköään. Mutta suurin ongelma on se, että miehet eivät tee edes näitä ihan perusjuttuja, käytä kosteusvoideta, aurinkosuojaa tai kuori kasvojaan. Mitään ihmeellisiä rutiineja tai kalliita tuotteita ei tarvita. Pelkkä yksinkertainen perushoito voi tehdä ihmeitä. Silti valtaosa miehistä jättää tekemättä jopa sen vähimmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että aloittaja joutuu käyttämään Tinderiä kertoo hänen tasostaan paljon - yhdenkään tasokkaan naisen ei tarvitse sitä kautta kumppania hakea. Ei kyllä parhaiden miestenkään; iästä riippumatta. Keräilyerissä on kaltaistaan seuraa.

Vierailija
184/192 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku pelkäisi jalkojen palelemista? Ruokaan tukehtumista?

Ihan ekaa kertaa tälläisestä kuulen.

Vierailija
185/192 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhenee, niin sinä kuin minäkin. Mutta toivon Ap:lle onnea etsintään.

Vierailija
186/192 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset vaan aika paljon aiemmin. Ylipaino ei kuulu ikääntymiseen.

Ap

Vierailija
187/192 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset vaan aika paljon aiemmin. Ylipaino ei kuulu ikääntymiseen.

Ap

Eikä se että nainen alkaa viimeistään 40v täytettyään muistuttaa kasvoiltaan miestä.  

Vierailija
188/192 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. pitäkää ne preferenssit omana tietonanne ja siirtykää seuraavaan. Valitetaan kaikesta maan ja taivaan välillä. Ei koskaan kannata kuunnella naisten mielipiteitä, eihän naisetkaan kuuntele miehiä. Elä arvojesi mukaan ja etsi vierellesi samoja arvoja arvostava ihminen.

Olen kalju, parta ja sänki löytyy, urheilen paljon, arvostan toisen huomiointia, koulutuksella ei väliä, koska se ei takaa mitään. 

Ei minulle miehenä tämä AP:n kirjoitus tarjoa mitään muuta kuin hymähdyksen, koska hän paistaa itsekeskeisyyttä joka ei ole parisuhteen kannalta kovin haluttu piirre, myös pieni ylimielisyys omasta erinomaisuudesta toisia arvostellen karkottaa ihmisiä ympäriltä, eli koko kirjoitus on tehty haukkumaan miehiä, mutta samalla haluaa miehen itselleen, aika ironista mielestäni.

Kunnioitus, rakkaus ja rauha niillä kaikesta selviää aina.

Vierailija
189/192 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä elämässä on parasta naisten rupsahtaminen :). Ehkä sitä pääsee vielä joskus kostamaan ne kaikki "mä haluan olla vain kaveri"-puheet.

No hyvä että löydät elämästä edes jotain, mikä tuo sinulle mielihyvää. En kyllä ymmärrä, miten noita voisi päästä kostamaan - jos nainen ei ole ollut seksuaalisessa ja romanttisessä mielessä kiinnostunut, niin ei häntä hetkauta pätkääkään mikään, mitä sanot tai ajattelet joskus myöhemminkään. 

Vierailija
190/192 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kyllä nelikympisilä miehillä leukaperät tai silmät roiku. Todennäköisesti ovat 20 vuotta vanhempia koska eivät halauvat saada seksiä eikä Mirjameilta Simpeleeltä mätsejä.

Vierailija
191/192 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä elämässä on parasta naisten rupsahtaminen :). Ehkä sitä pääsee vielä joskus kostamaan ne kaikki "mä haluan olla vain kaveri"-puheet.

No hyvä että löydät elämästä edes jotain, mikä tuo sinulle mielihyvää. En kyllä ymmärrä, miten noita voisi päästä kostamaan - jos nainen ei ole ollut seksuaalisessa ja romanttisessä mielessä kiinnostunut, niin ei häntä hetkauta pätkääkään mikään, mitä sanot tai ajattelet joskus myöhemminkään. 

Jep. Jos en ollut nuoresta miehestä kiinnostunut niin miten helvetissä olisin myöhemmin miehen rupsahdettua yhtään sen enempää kiinnostunut? Mikä tää logiikka on?

Vierailija
192/192 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Tinderissä pitää maksaa täyttä hintaa jos haluaa että se näyttää sinulle niitä parempia ehdokkaita? Ilmaisversiossa siellä tulee molemmista sukupuolista vain sitä pohjaporukkaa näkyviin.

Hah, no ei kyllä pidä paikkaansa tämä väite.

Hah, no kyllä vaan pitää. Sehän jopa mainostaa sitä asiaa, minullekin tyrkytti että tilaa Gold-versio niin pääset katselemaan "tähtivalintoja" vai mikä se nimitys nyt oli. Siinä oli sitten muutama esimerkki näytillä ja oli muuten ihan eri tasoa ne tyylikkäät naiset kuin se porukka jota ilmaisversiolla tulee vastaan. En ollut niitä naisia koskaan nähnyt, kun taas ilmaispuolella pyörii samat naamat vuodesta toiseen.

Ajattelin jo, että eikö minulle tämän kummempaa kiinnostusta ole tarjolla, mutta ehei, nehän ei näytä minulle niitä parempia eikä minuakaan vastavuoroisesti niille paremmille, kun en suostu maksamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi