Yritin taas Tinderissä katsella oman ikäluokan miehiä (43-49) ja järkytyin
En vaan pysty katselemaan isoja vatsoja, huonoja hampaita, kaljuuntuneita päälakia, valtavia kasvojuonteita, lurpahtaneita silmäluomia, ahavoitunutta ihoa, roikkuvia leukaperiä, kaksoisleukoja jne.
Onkohan nuo kuvat vaan kaikilla ihan luokattoman huonoja vai näyttääkö tuon ikäiset miehet jo poikkeuksetta kauheilta ihan livenäkin?
N43
Kommentit (192)
E-kontaktissa melkein kaikki tuon ikäluokan naiset ovat lihavia. Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies "pyöristää" tinderissä ikäänsä 10-15 vuotta alaspäin. Näin mä ainakin haluaisin uskoa. Oikeesti nuo miehet on siis lähemmäs kuuskymppisiä ja ihan ikäisensä näköisiä.
Minä pyöristän välillä 33 vuotiaaksi ja menen täydestä sillä 25 vuotiaisiin naisiin... Täytin juuri 40 vuotta ja samalla viikolla minulta kysyttiin henkkarit kaupassa kun ostin pari lonkeroo. Tinderissä moni nainen on kysynyt että ootko oikeesti 40v että näytät kyllä nuorelta...
Juuri täytit 40 ja, jo nyt moni nainen on ihmetellyt 40 vuoden ikääsi :D
Jos 33 vuotiaaksi itsensä esittelevältä kysytään, ootko oikeasti 40v, kun näytät niin nuorelta - se on sarkasmia! Näytät siis vähintään 40 vuotiaalta, etkä todellakaan nuoremmalta.
On se rankkaa kun vihaa ja halveksuu miehiä ja silti niitten seuraan pitää vinkua koko ajan
Vierailija kirjoitti:
No, siellä on se pohjasakka pääosin
Ei hyvät miehet tai naiset Tinderiin ehdi, saavat seuraa livenäkin ja alkaa olla jonoa heti, jos sinkkuuntuvat aikuisiällä.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan aloittajaa järkyttäneet kuvat olleet niiden miesten kuvia, jotka tykkää pyöristää ikäänsä reippaasti alaspäin? Siinähän ei mitään järkeä tietty ole.
Aika jännä ilmiö on myös se, että itsensä näkee paljon nuorempana ja freesimpänä kuin oikeasti on. Todellisuus iskee päin naamaa kun näkee oman pärstänsä jonkun toisen kuvaamana jossain kissanristiäisissä, kuvissa joissa ei ole sitä just oikeaa kuvakulmaa ja sopivaa filtteriä. Näyttää just niin vanhalta kuin on.
N52
Minä näytän hyvältä myös muiden ottamissa kuvissa.
-ap
Oman ikäluokkani 55-65 miehet näyttävät järjestään 75 vuotiailta sepelvaltimotautia potevilta. Paitsi he jotka ovat himoliikkujia, pyöräilevät kesäisin ja hiihtävät talvisin. He näyttävät kuivan maan oravilta.
Oon kans alkanu uskomaan et nää miehet valehtelee reippaasti ikänsä, koska eihän 4kybäsenä voi näyttää niin vanhalta vielä? Itse olen 44v ja kysytään vieläkin henkkarit välillä, varsinkin huppari päällä. Oon hoitanu ihoani aina todella hyvin eikä oo vielkään yhtään juonteita tms jota ihmetellään. Luullaan n.30v, mutta onpa kiva sitten olla deittimarkkinoilla kun miehet rajaa 40v alkaen pois kun luulevat kaikkien näyttävän joltain tädeiltä. Itse pukeudun samoin kuin siinä 25v alkaen edelleen.
Runsaasti?? Yhtäkään miestä en ole elämässäni tavannut, joka käyttäisi aurinkovoidetta tai edes kosteusvoidetta. Ihan liian monet ei edes pese naamaa saatika hampaita.
Kertoo vain siitä, että vietät aikaa alemman sosiaaliluokan kanssa. Todennäköisesti jossain peräkylillä.
Vierailija kirjoitti:
Oman ikäluokkani 55-65 miehet näyttävät järjestään 75 vuotiailta sepelvaltimotautia potevilta. Paitsi he jotka ovat himoliikkujia, pyöräilevät kesäisin ja hiihtävät talvisin. He näyttävät kuivan maan oravilta.
No just tämä. Näyttää olevan vain nämä kaksi ääripäätä.
NO ei siinä mitään, jos olet hottis niin iske nuorempi. Tai urheilullinen, hyväkuntoinen ikäisesi.
Ai ei onnistu? No, sitten pitää varmaan olla ilman.
Niin näyttää. Juuri siksi olen siirtynyt nuorenpiin miehiin ja viimeksi seurustelin 10 vuotta nuoremman urheilijan kanssa. Kannatti kyllä ja veikkaan seuraavankin miehen olevan nuorenpi. Ei vaan pysty noihin caseihin, maha lörpöttää, pälvikalju ja 2 lapsen yh daddy. Miksi haluaisin tuollaista elämää ja rahoittaa jonkun toisen rakkauden hedelmien elämää välillisesti, jos asuisi tuollaisen miehen kanssa yhdessä ja tuhlata aikaa sekä resurssejani? Nope! Omat lapset ja perheen voi hoitaa, ei toisten. Ja miksi pitäisi olettaa, että naiselle olisi fine joku rikkoutunut perhe? Kun ei ole, ei kaikille miehillekään ole. Noi maha-dusty-Ernot luulee vielä saavansa jonkun mallin ja eivät saa. No hope, ellet ole miljonääri ja vielä hyvännäköinen. Ja vieläpä tämä ydinjäte ei panosta omaan profiiliinsa treffiapplikaatiossa ollenkaan. Ottaisisivat tasoisensa Suomi-lehmän niin ehkä se rakkaus löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tajua että pitäisi ottaa ihan hymykuvia. Se jo kaunistaa.
Kaikki ei vaan osaa hymyillä luontevasti kameralle, vaan se "hymy" näyttää lähinnä irvistykseltä. :)
Joo, mä näytän aina sarjamurhaajalta. Vain kirves puuttuu 😂 N46
Mun mies on niin kivan näköinen että tekee mieli tuijottaa häntä jatkuvasti. Mutta hän on vasta 34v. En kyllä usko että lopetan hänen tuijottamisen kun täyttää 40v. Luulen että jos pariskunta on nuoresta asti yhdessä ollut niin toisen vanheneminen on ehkä helpompi hyväksyä?
No ihmiset ei parane iän myötä. Itsekin näytin hehkeimmältä siinä 26v.
Kyllä elämässä on parasta naisten rupsahtaminen :). Ehkä sitä pääsee vielä joskus kostamaan ne kaikki "mä haluan olla vain kaveri"-puheet.
Vierailija kirjoitti:
Sama se on tuolla Valo deittisovelluksessakin. Paljon on todella ylipainoisia miehiä ja kuvittelevat löytävänsä nuoren, hoikan ja kauniin naisen. Ja monella se ilme on melkeinpä pelottava. Pienikin hymy tekee ihmeitä.
Sama kokemus Valosta. Toinen toistaan vihaisempia kirvesmurhaajan näköisiä äijiä on todella paljon vapaalla jalalla. Alkoi pelottaa, sillä sain näiltä itseäni 10 - 30 vuotta vanhemmilta yrmyiltä paljon tykkäyksiä.
Kyllä ne makkarat, hampurilaiset, lihapiirakat, pizzat, karkit ja kaljat alkaa näkyä päälle nelikymppisenä viimeistään. Huonot elämäntavat menee vielä nuorena (alle 30-vuotiaana), mutta keski-ikäisenä pitäis ryhdistäytyä. Tämä pätee tietysti kaikkiin sukupuoliin.
Eipä jää kenellekään epäselväksi miksi sinne tinderiin joudut aina