Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin taas Tinderissä katsella oman ikäluokan miehiä (43-49) ja järkytyin

Vierailija
06.05.2025 |

En vaan pysty katselemaan isoja vatsoja, huonoja hampaita, kaljuuntuneita päälakia, valtavia kasvojuonteita, lurpahtaneita silmäluomia, ahavoitunutta ihoa, roikkuvia leukaperiä, kaksoisleukoja jne.

Onkohan nuo kuvat vaan kaikilla ihan luokattoman huonoja vai näyttääkö tuon ikäiset miehet jo poikkeuksetta kauheilta ihan livenäkin?

N43

Kommentit (192)

Vierailija
141/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nää on niitä jotka oikeasti haaveilee 18+ salikissoista. 

Ketju, josssa naiset haukkuvat miehiä kertookin sen, että miehet kelpputta vain mamman päässä asuvia salikissoja. 

Vierailija
142/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisille ja vanhemmille naisille kauhua aiheuttavia fobioita:

- Jalkojen kastumisen pelko 

- Jalkojen palelemisen pelko

- Pelko että pesukone syttyy palamaan

- Pelko että auto ajaa päälle jalkakäytävällä jos ei ole heijastinta

- Pelko että tukehtuu kiinteään ruokaan, siksi sosekeitot

- Pelko että sota alkaa huomenna, siksi hätävara ja paljon käteistä patjan alla

- Pelko että tulee vyöruusu, siksi rokotus

- Pelko että kuolee ennen äänestyspäivää, siksi ennakkoäänestys

- Pelko että joku näkee mitä rahoillaan tekee, siksi käteinen 

- Pelko että pyöräilijä ajaa päälle jalkakäytävällä, siksi jähmettyminen paikalleen

- Pelko että puhelimen, heille kännykän,  näyttö naarmuuntui, siksi läpällinen kotelo

- Pelko että maailma tuhoutuu jollei kierrätä ja huuhtele viilipurkkeja

Pelko että

Veikkaan, että loppuu vyöruususta vitsailu, kun sen kerran koet. Onnea vaan. Parhaimmillaan voit saada hermosäryn vuosiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 

Vierailija
144/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ikä saa kyllä näkyä, esim. kaljuuntuminen ja ns. viisausrypyt otsalla on ihan ok, mutta jos ei pidä itsestään huolta, niin se on ongelma. Siis jos on päästänyt vatsan kasvamaan, ei ole siistinyt partaansa, vaan on sellainen ns. risuparta, tai muuten epäsiisti, iho todella huonossa kunnossa (esim. ahavoituminen) jne., niin sellaisia ei pystyisi katselemaan.

N40, oma bmi 22.5, on pitkät, hyväkuntoiset hiukset, huolehdin ihosta, hampaista jne.

Hyvä jos sulle ei ole ongelma. Mä en oikein ymmärrä, mitä saisin suhteesta jossa en pidä toista viehättävänä. Varsinkin jos kyseessä olisi uusi suhde. 

Vierailija
145/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vaan pysty katselemaan isoja vatsoja, huonoja hampaita, kaljuuntuneita päälakia, valtavia kasvojuonteita, lurpahtaneita silmäluomia, ahavoitunutta ihoa, roikkuvia leukaperiä, kaksoisleukoja jne.

Onkohan nuo kuvat vaan kaikilla ihan luokattoman huonoja vai näyttääkö tuon ikäiset miehet jo poikkeuksetta kauheilta ihan livenäkin?

N43

Sikäli samaa mieltä monesta paitti kaljuuntumisesta ja ahavoituimisesta. Sellaisille asioille kun ei voi mitään. Lihominen on yleensä viellä pahemmin naisten hommaa, mutta kertoo sukupuolesta riippumatta heikommasta elämän halinnasta.

Kyllä ahavoitumiselle yleensä jotain voi. Aurinkorasva vähintään kesäisin, kosteuttava kasvovoide kuivaan talviaikaan. 

No ei oikein. Jos joutuu tai jaluaa viettää aktiivista ulkoelämää näkyy se toisten

Ota mallia korealaisista. Suojaavat itsensä ja huolehtivat ihostaan. 

Vierailija
146/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salikissa. Ihan taviksia tytön tylleröitä.

Vierailija
147/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Sikäli samaa mieltä monesta paitti kaljuuntumisesta ja ahavoituimisesta. Sellaisille asioille kun ei voi mitään. Lihominen on yleensä viellä pahemmin naisten hommaa, mutta kertoo sukupuolesta riippumatta heikommasta elämän halinnasta.

Kyllä ahavoitumiselle yleensä jotain voi. Aurinkorasva vähintään kesäisin, kosteuttava kasvovoide kuivaan talviaikaan. 

No ei oikein. Jos joutuu tai jaluaa

Niin. Noin 95-99% suomalaisista miehistä ei aurinkorasvaa käytä kuin korkeintaan rannalla. Naama näyttää nelikymppisenä tämän takia kuusikymppisen naamalta.

Vierailija
148/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankauta jos aloittaja menee joskus pesemään peilinsä niin saattaa olla aika iso järkytys tulossa :D

Vierailija
149/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Totta. Sen lisäksi että se on fyysisessä mielessä epäviehättävää, se myös kielii välinpitämättömyydestä terveyttä kohtaan, mikä on sekin epäviehättävää. 

Vierailija
150/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa joka ei tuonikäisiin naisiin päde on tuo kaljuuntuminen, mutta muutoin lista on tismalleen sama.  :O  

Juuri tämä. Oli oikeasti järkyttävää kun joskus selailin deittiapeista ap:n ikähaarukassa oman ikäluokkani naisia, kun sinkuksi jäin.

Ja helposti sitä itse kukin ollaan sokeita omille puutteillemme, kun lähes kaikki pitää itseään ikäistään nuoremman näköisenä, vaikka todellisuus on usein jotain ihan muuta.

Pitää vain hyväksyä, että nuoruus oli ja meni.

Vierailija
151/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumankauta jos aloittaja menee joskus pesemään peilinsä niin saattaa olla aika iso järkytys tulossa :D

Millä tavalla kotona oleva likainen peili vaikuttaisi esim. siihen miltä näytän valokuvissa tai vaikka sovituskopissa? En nyt ihan hahmota logiikkaa. Ajatteletko siis, että mulla on kotona tasan yksi peili, joka on niin likainen, että se kätkee mm. kaksoisleuan ja ison vatsan? 

Ap

Vierailija
152/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Veikkaan, että loppuu vyöruususta vitsailu, kun sen kerran koet. Onnea vaan. Parhaimmillaan voit saada hermosäryn vuosiksi."

Ja sen voi ainakin miehet saada jo parikymppisenä.

Vierailija
153/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sitä miehet tätä... Voisitteko naiset joskus itse miettiä miltä näytätte ja oletteko haluttuja kuvissanne. Minua ainakin ärsyttää naisissa kaikista eniten sellainen järkyttävä esittäminen. Joka toisella on kuvissa matkakuva, salilta, jostain harrastuksista, juhlista jne. Minä en ainakaan miehenä saa sellaisista sellaista selkeää neutraalia käsitystä siitä mikä tämä nainen on, vai onko niin että nämä kuvien kaltaiset jutut ovat erittäin tärkeitä kokoajan. Ne menevät vasempaan. Jos minä miehenä laitan kuviksi salikuvan, yhden kaljakuvan, yhdessä esitän autoa, yhden ulkomailta, yhden karhunkierroksen riippusillalta en saa ketään ja syy siihen on se että niistä naiset ajattelevat monesti että ne asiat ovat iso osa mun elämää ja kokevat että eivät ole siihen sopivia. Jos otan kuvia pelkästään kotona eri huoneissa, vaikka 5 siistiä kuvaa. Saan nopeasti 100 tykkäystä ja mätsejä. Sama toisinpäin.

Tää on muuten naisen näkökulmasta ihan totta. Jos näyttää siltä, että mies vaan treenaa salilla ja matkustelee, kun itse on kotihiiri, niin ruksia tulee, koska oletus on, että ei olla yhteen sopivia. Sitten taas jos on vaan joku ihan normiselfie kotoa tai pihalta, tai vaikka kalastamasta, niin todennäköisemmin tulee tykkäystä perään.

Varmaan on niitäkin naisia, jotka taas niistä matkakuvista innostuu jos itsekin sitä harrastavat. Itse olen karsinut muutaman täysin mukavalta vaikuttavan yksilön pois sillä perusteella, että olen ajatellut, ettei meillä ole mitään yhteistä enkä voisi olla sellainen kumppani, jota mies etsii kun jumissa kotona muksujen kanssa. Yhdelle annoin mahdollisuuden, vaikka eka ajatus oli, että liian hyvä mies minulle, ja useamman kerran käyty treffeillä. Edelleen mietin onko meillä tarpeeksi yhteistä, mutta tietyt erilaisuudet on saaneet itsenikin aktivoitumaan ja miettimään, että vaikka olen elänyt tietynlaista elämää, voisi sitä välillä katsoa sen oman mukavuusalueen ulkopuolellekin ja löytää uusia asioita. Jos ei tästä tule mitään, olen jatkossa positiivisemmalla mielellä liikkeellä ja tykkään myös niistä miehistä, jotka ei ns. ole omaa tasoa.

Ap:lle sanon, että olen huomannut saman että moni 45v mies on tosi rupsahtanut Tinderissä, että ehkä ne tosiaan huijaa ikäänsä alaspäin? Koska siellä on niitä hyväkuntoisiakin yksilöitä. Itse en vielä ole nelikymppinen, että toki voin itse pelata alaspäin ja sitten voidaan rupsahtaa yhdessä, jos joskus parisuhteen löydän.

Vierailija
154/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet sitä miehet tätä... Voisitteko naiset joskus itse miettiä miltä näytätte ja oletteko haluttuja kuvissanne. Minua ainakin ärsyttää naisissa kaikista eniten sellainen järkyttävä esittäminen. Joka toisella on kuvissa matkakuva, salilta, jostain harrastuksista, juhlista jne. Minä en ainakaan miehenä saa sellaisista sellaista selkeää neutraalia käsitystä siitä mikä tämä nainen on, vai onko niin että nämä kuvien kaltaiset jutut ovat erittäin tärkeitä kokoajan. Ne menevät vasempaan. Jos minä miehenä laitan kuviksi salikuvan, yhden kaljakuvan, yhdessä esitän autoa, yhden ulkomailta, yhden karhunkierroksen riippusillalta en saa ketään ja syy siihen on se että niistä naiset ajattelevat monesti että ne asiat ovat iso osa mun elämää ja kokevat että eivät ole siihen sopivia. Jos otan kuvia pelkästään kotona eri huoneissa, vaikka 5 siistiä kuvaa. Saan nopeasti 100 tykkäystä ja mätsejä.

Varmaan on niitäkin naisia, jotka taas niistä matkakuvista innostuu jos itsekin sitä harrastavat. 

Itselleni ainakin kaikki Thaimaan matkailijat ja villieläimien paijaajat on ehkä isoin turn off. Ihan hyvä, että tuollaiset taipumukset tulee ilmi samantien ja voin välttää näitä ihmisiä.

Ap

Vierailija
155/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö ole elämässäsi muuten tekemisissä tuon ikäisten miesten kanssa? Jos et tiedä millaisia tuon ikäiset ovat..

Vierailija
156/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin sinun naama ei roikkuisi tuon ikäisenä. Vai näytätkö itse ikuisesti 25 vuotiaalta. Niinpä.

Ei se roiku vaan näytän edelleen hyvältä, koska pidän itsestäni huolta ja on hyvät geenit.

Ap

🤣😂🤪😅

Vierailija
157/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus toivon että joku kirjoittaisi vielä kunnon vanhan ajan provoaloituksen, sellaisen joka olisi oikeasti älykäs ja mietitty. Kyllästynyt tähän täysin aivottomaan paskaan.

Tiedätkö miksi tämä ei ole kunnon vanhan ajan provoaloitus? Siksi, koska tämä ei ole provo ollenkaan eikä siksi viimeistelty ja yksityiskohdiltaan loppuun asti hiottu. Siksi.

Ap

😂🤣🤪🥳

Vierailija
158/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin jostakin että vain noin 8% hakee seuraa Tinderistä.

Voi hyvin pitää paikkansa. Tälle vuodelle reilut kymmenet treffit ja vain kaksi Tinderin kautta, livenä löytyy enemmän oman tasoista seuraa.

Vierailija
159/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on siis naispuolinen palstamiesinselmi, joka kitisee siitä kun oma taso ei riitä niihin mieluisampiin ja ne oman tasoiset on ihan rumia ja lihavia vaikka voisivat olla paljon komeampia ja kuumempia.

Miten niin ei riitä taso? Enhän mä ole yrittänyt edes ketään.

Ap

Ettei yhtäkään omaa tasoa, ok 😁

Vierailija
160/192 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole mitään noista listatuista ominaisuuksista, mutta parisuhde onkin jatkunut jo yli 25 v. Vaimo myös osaa huolehtia tarpeistani, vaikka ei aina itse halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä