Yritin taas Tinderissä katsella oman ikäluokan miehiä (43-49) ja järkytyin
En vaan pysty katselemaan isoja vatsoja, huonoja hampaita, kaljuuntuneita päälakia, valtavia kasvojuonteita, lurpahtaneita silmäluomia, ahavoitunutta ihoa, roikkuvia leukaperiä, kaksoisleukoja jne.
Onkohan nuo kuvat vaan kaikilla ihan luokattoman huonoja vai näyttääkö tuon ikäiset miehet jo poikkeuksetta kauheilta ihan livenäkin?
N43
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
En vaan pysty katselemaan isoja vatsoja, huonoja hampaita, kaljuuntuneita päälakia, valtavia kasvojuonteita, lurpahtaneita silmäluomia, ahavoitunutta ihoa, roikkuvia leukaperiä, kaksoisleukoja jne.
Onkohan nuo kuvat vaan kaikilla ihan luokattoman huonoja vai näyttääkö tuon ikäiset miehet jo poikkeuksetta kauheilta ihan livenäkin?
N43
Sikäli samaa mieltä monesta paitti kaljuuntumisesta ja ahavoituimisesta. Sellaisille asioille kun ei voi mitään. Lihominen on yleensä viellä pahemmin naisten hommaa, mutta kertoo sukupuolesta riippumatta heikommasta elämän halinnasta.
Kyllä ahavoitumiselle yleensä jotain voi. Aurinkorasva vähintään kesäisin, kosteuttava kasvovoide kuivaan talviaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa joka ei tuonikäisiin naisiin päde on tuo kaljuuntuminen, mutta muutoin lista on tismalleen sama. :O
Ihan vakavissasi väität etteivät naiset pidä ihostaan parempaa huolta läpi elämän?
Se on hyvin tapauskohtaista, että onko se parempaa huolenpitoa vai paremminkin turmelemista, kun osa läträä kymmentä eri sorttia luoja ties mitä "seerumeita" yms myrkkyjä nahkoihinsa.
-eri
Ja nää on niitä jotka oikeasti haaveilee 18+ salikissoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan aloittajaa järkyttäneet kuvat olleet niiden miesten kuvia, jotka tykkää pyöristää ikäänsä reippaasti alaspäin? Siinähän ei mitään järkeä tietty ole.
Aika jännä ilmiö on myös se, että itsensä näkee paljon nuorempana ja freesimpänä kuin oikeasti on. Todellisuus iskee päin naamaa kun näkee oman pärstänsä jonkun toisen kuvaamana jossain kissanristiäisissä, kuvissa joissa ei ole sitä just oikeaa kuvakulmaa ja sopivaa filtteriä. Näyttää just niin vanhalta kuin on.
N52
se tunnetila on se mitä ajattelee itsestään helposti, vaikka lenkkeilen ihan pirusti per viikko niin tuntuu olevansa nuorekas sen takia mutta kun näen oman naaman peilistä niin en ole nuori!
M44
Liika liikunta vanhentaa
Erittäin harvan ihmisen murhe. Valtaosa suomalaisista voisi varsin hyvin lisätä liikuntaa ilman että sillä olisi minkäänlaisia negatiivisia vaikutuksia.
Katselin just huvikseen ennen tinderin poistoa minkä näköisiä oman ikäiset naiset on, ja kyllähän ne näytti vanhoilta. Viime vuonna tapailin parikymppisiä naisia, mut tänä vuonna jotain on muuttunu ja kaikki ne etsii jotain daddya, joten poistuin pelistä. Alan inceliksi.
M41
Vierailija kirjoitti:
Minun ikäiset entiset luokkakaverit näyttävät jo omilta vanhemmiltaan. M48
Itsepuolustuslajeja harrastavana minulla on toki muutama tikinjälki päässä, hiusten seassa. En harrasta ruokapyramidin ylätasoa ollenkaan. Ei päihteitä ikinä.
Se on jännä kyllä kuinka näihin avauksiin aina löytää tiensä nämä oman elämänsä action-manit, jotka syö vain jotain hortensioita ja nukkuukin lotus-asennossa chakraansa ammentaen.
Vierailija kirjoitti:
Katselin just huvikseen ennen tinderin poistoa minkä näköisiä oman ikäiset naiset on, ja kyllähän ne näytti vanhoilta. Viime vuonna tapailin parikymppisiä naisia, mut tänä vuonna jotain on muuttunu ja kaikki ne etsii jotain daddya, joten poistuin pelistä. Alan inceliksi.
M41
Vanhemmat naiset tosiaan näyttävät vanhemmilta kuin nuoremmat naiset. Nelikymppinen nainen voi silti näyttää paremmalta kuin moni samanikäinen tai vanhempi mies, joten on ymmärrettävää ettei itsestään huolta pitänyt nainen halua miestä joka ei ole tehnyt samoin. Ikärajadeittailu on myös melkoi harvinaista, saati pariutuminen suurella ikäerolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Vanhemmat naiset tosiaan näyttävät vanhemmilta kuin nuoremmat naiset. Nelikymppinen nainen voi silti näyttää paremmalta kuin moni samanikäinen tai vanhempi mies, joten on ymmärrettävää ettei itsestään huolta pitänyt nainen halua miestä joka ei ole tehnyt samoin. Ikärajadeittailu on myös melkoi harvinaista, saati pariutuminen suurella ikäerolla.
En halua pariutua. Olen jo saanut tarpeeksi naisi(st)a. Lapsia on, joten senkään kannalta ei ole painetta. Haluan vain hetken huvia, ja siihen ei oman ikäiset taivu, olivatpa miten hyvin pitäneet itsestään huolta, niin silti eletty elämä ja sen mukana tulleet mielen oireet on vain jotenkin liian suuri kynnys edes jutella oman ikäiselle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
En halua pariutua. Olen jo saanut tarpeeksi naisi(st)a. Lapsia on, joten senkään kannalta ei ole painetta. Haluan vain hetken huvia, ja siihen ei oman ikäiset taivu, oliva
Haluat hetken huvia... tässä näkee kuinka jotkin ihmiset eivät koskaan pysty enää vakavaan ja molempia tyydyttävään suhteeseen. Olenko kateellinen näille, jotka haluavat elää vapaata elämää? Ehkä, mutta olen kateellinen myös siksi etten ole samalla tavalla rohkea. En pysty seksisuhteeseen ihmisen kanssa jonka olen tuntenut vain päivän ja sitten se että jätetään kylmästi taakse, vain hauskanpidon takia. En pidä ihmisiä minään mielihyvän välineinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus toivon että joku kirjoittaisi vielä kunnon vanhan ajan provoaloituksen, sellaisen joka olisi oikeasti älykäs ja mietitty. Kyllästynyt tähän täysin aivottomaan paskaan.
Tiedätkö miksi tämä ei ole kunnon vanhan ajan provoaloitus? Siksi, koska tämä ei ole provo ollenkaan eikä siksi viimeistelty ja yksityiskohdiltaan loppuun asti hiottu. Siksi.
Ap
Miksi siis etsit omanikäistä tai vanhempaa, jos et kulahtanutta halua? Toimintasi on järjetöntä.
En etsi. Kävin vaan katsomassa tarjontaa.
Ap
Hoh hoijaa.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
En halua pariutua. Olen jo saanut tarpeeksi naisi(st)a. Lapsia on, joten senkään kannalta ei ole painetta. Haluan vain h
Se ei ole "hauskaa" vaan halventavaa ja usein epämiellyttävääkin. Ihmistä ei ole tehty sellaiseen.
Ei kannata ihailla seksiseikkailijoita tai perheenrikkojia.
Kaikki yli 25 naiset ovat lihavia emakoita
132.
ihminen, tai moni muukaan nisäkäs, ei ole koskaan historiassa ollut yksiavioinen, eikä se ole myöskään biologiselta kannalta optimaalista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N43
Sikäli samaa mieltä monesta paitti kaljuuntumisesta ja ahavoituimisesta. Sellaisille asioille kun ei voi mitään. Lihominen on yleensä viellä pahemmin naisten hommaa, mutta kertoo sukupuolesta riippumatta heikommasta elämän halinnasta.Kyllä ahavoitumiselle yleensä jotain voi. Aurinkorasva vähintään kesäisin, kosteuttava kasvovoide kuivaan talviaikaan.
No ei oikein. Jos joutuu tai jaluaa viettää aktiivista ulkoelämää näkyy se toisten kasvoissa pieninä ryppyinä, ahavoitumisena.
Pitäisikö ap n mielestä minun 40v miehen nähdä ikäiseni naiset viehättävinä? Minulta kysytään usein olenko oikeasti 40v kun näytän niin paljon nuoremmalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facts: osa noista on kuusikymppisiä mutta "huijaavat algoritmiä" ja valehtelevat ikänsä, luullen että saavat nuorempia naisia niin.
Luullen?
Tuohan toimii ihan hyvin.
Muuten hyvä, mutta lauseenvastiketta ei eroteta pilkulla päälauseesta, vaikka vastaava sivulause erotetaankin. Tässä se lauseenvastike siis alkaa sanalla luullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin sinun naama ei roikkuisi tuon ikäisenä. Vai näytätkö itse ikuisesti 25 vuotiaalta. Niinpä.
Ei se roiku vaan näytän edelleen hyvältä, koska pidän itsestäni huolta ja on hyvät geenit.
Ap
Ja kovin vaatimattomaltakin vaikutat.
Varmasti oikein ihana luonne.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö ap n mielestä minun 40v miehen nähdä ikäiseni naiset viehättävinä? Minulta kysytään usein olenko oikeasti 40v kun näytän niin paljon nuoremmalta...
40-vuotiaita viehättäviäkin naisia löytyy jos vain katsot ympärillesi. Ei kaikki ole rypistyneitä kalkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Miehet sitä miehet tätä... Voisitteko naiset joskus itse miettiä miltä näytätte ja oletteko haluttuja kuvissanne. Minua ainakin ärsyttää naisissa kaikista eniten sellainen järkyttävä esittäminen. Joka toisella on kuvissa matkakuva, salilta, jostain harrastuksista, juhlista jne. Minä en ainakaan miehenä saa sellaisista sellaista selkeää neutraalia käsitystä siitä mikä tämä nainen on, vai onko niin että nämä kuvien kaltaiset jutut ovat erittäin tärkeitä kokoajan. Ne menevät vasempaan. Jos minä miehenä laitan kuviksi salikuvan, yhden kaljakuvan, yhdessä esitän autoa, yhden ulkomailta, yhden karhunkierroksen riippusillalta en saa ketään ja syy siihen on se että niistä naiset ajattelevat monesti että ne asiat ovat iso osa mun elämää ja kokevat että eivät ole siihen sopivia. Jos otan kuvia pelkästään kotona eri huoneissa, vaikka 5 siistiä kuvaa. Saan nopeasti 100 tykkäystä ja mätsejä. Sama toisinpäin.
Niin ja juuri se kuvakulma että tissiväli on näkyvissä, seksikkäästi poseeraaminen jne. Oikeassa elämässä näyttävät taas ihan tavanomaisilta.
Mun mielestä ikä saa kyllä näkyä, esim. kaljuuntuminen ja ns. viisausrypyt otsalla on ihan ok, mutta jos ei pidä itsestään huolta, niin se on ongelma. Siis jos on päästänyt vatsan kasvamaan, ei ole siistinyt partaansa, vaan on sellainen ns. risuparta, tai muuten epäsiisti, iho todella huonossa kunnossa (esim. ahavoituminen) jne., niin sellaisia ei pystyisi katselemaan.
N40, oma bmi 22.5, on pitkät, hyväkuntoiset hiukset, huolehdin ihosta, hampaista jne.