Apua! Äsken joku mies tuli juttelemaan kahvilassa, onko huijari?
Äsken tapahtui tosi outo juttu. Olin kahvilassa ja huomasin että yksi mies katsoo minua. Tuli lopulta luokseni juttelemaan.
Kehui minut maasta taivaisiin miten kaunis olen. Kerroin olleeni juuri äsken deiteillä yhden toisen miehen kanssa (näki tämän aiemman deitin joka ehti jo lähteä, siksi tuli puheeksi, aiemman deitin kanssa ei synkannut). Juteltiin niitä näitä, kysyi muun muassa mitä etsin deittisovelluksista. Kerroin että toivon löytäväni rakkauden ja haaveissa jossain kohtaa myös perhe. Mies sanoi, että saisimme tosi kauniita lapsia. Että olen liian kaunis deittisovelluksiin ja katsoi minua ihaillen ja sanoi monta kertaa että olen tosi kaunis. Mies sanoi olevansa espanjalainen ja muutti pari viikkoa sitten töihin Suomeen.
Lisäsimme toisemme whatsapissa ja hänellä on suomalainen numero jossa whatsapissa lukee yritystili? Ja whatsapin kuva on sellainen kuva kuin voisi jollain nettihuijarilla olla. Sellainen vähän pröystäilevä takana pilvenpiirtäjiä jne.
Onko olemassa live-elämän huijareita? Mulla on outo fiilis.
Kommentit (25)
Tavallisen näköinen mies kun olisi tullut tolla tavalla juttelemaan olisi se ollut ahdistelua
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on whatsapp yritystili?
Yrityksen nimissä oleva whatsapp-tili eli whatsapp business
Naiset voivat olla näin yksinkertaisia, joten osuva trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuna olisin hieman varuillani enkä jakaisi hirveästo henk.koht. tietoja.
Mitä tarkoitat? Mitä yrittää?
No mitä luulet? Päästä ainakin kerran polkaisemaan piparia. Mieluiten paljaalla, niin on mahdollisuus saada kiinnitys oleskelulupaan.
Vain Porvoossa. On se helmi vaan upea paikka!