Olen lähihoitaja, keskisuuressa kaupungissa ei ole töitä!
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaan olla uudestaan paikkoihin yhteydessä vaikka sähköpostilla. Sähköpostia tulee viikoittain paljon ja osa hukkuu sinne. Uusi kierros siis
Olen hyvinvointialueen keikkatyölistalla. Viikossa aukeaa ehkä 3-5 vuoroa jotka menee heti. Nyt ei ole viikkoon ollut yhden yhtä keikkaa. Monella muulla sama kokemus. AP
Keikkalistalla? Mikset hae työsopimusta? Ei se niin mene, että keikkailet sunnuntaivuorot vaan. Otat vastaan duunin jossa teet listan mukaan hommia. Rusinat pullasta-asenne ei nyt oikein toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaan olla uudestaan paikkoihin yhteydessä vaikka sähköpostilla. Sähköpostia tulee viikoittain paljon ja osa hukkuu sinne. Uusi kierros siis
Olen hyvinvointialueen keikkatyölistalla. Viikossa aukeaa ehkä 3-5 vuoroa jotka menee heti. Nyt ei ole viikkoon ollut yhden yhtä keikkaa. Monella muulla sama kokemus. APKeikkalistalla? Mikset hae työsopimusta? Ei se niin mene, että keikkailet sunnuntaivuorot vaan. Otat vastaan duunin jossa teet listan mukaan hommia. Rusinat pullasta-asenne ei nyt oikein toimi.
Et taida tietää alasta mitään? Suurin osa pyörii pätkillä ja keikoilla, ja vain pomojen kaverit saa vakituisia soppireita. Tiedän tämän siitä, koska olen yksi niitä pomon kavereita
Joo, ja nyt hallitus varmaan lähtee taas hakemaan lisää työvoimaa ulkomailta.
Miten jotkut ihmiset voi olla niin pihalla Suomen realiteeteista kuin hallitus ja eduskunta. Varsinaisia kansanpalvelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Laiska lörttö sinä olet. Lähihoitaja saa töitä helposti
Ja sä et kyllä lähihoitajalta hoitoa saa, kun sairaalaan joudut, se on varma se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hva säästöt ja hoitajamitoitus :(
Aasialaista, Perussuomalaiset Otappa puhelimesta jenkkihapatus pois, nää kirjoitetaan PIENELLÄ KESKELLÄ LAUSETTA!
Vierailija kirjoitti:
Aatu oli äärimmäisen rasistisissa puheissaan oikeassa kun hän puhui kuulijoilleen rasismista.
Öööö...
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta, kun työttömiä hoitajia on jo tuhansia. Jos laittaa liikaa viestejä, työnantajaa alkaa ärsyttää eikä pääse enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvinvointialueen keikkatyölistalla. Viikossa aukeaa ehkä 3-5 vuoroa jotka menee heti. Nyt ei ole viikkoon ollut yhden yhtä keikkaa. Monella muulla sama kokemus. APKeikkalistalla? Mikset hae työsopimusta? Ei se niin mene, että keikkailet sunnuntaivuorot vaan. Otat vastaan duunin jossa teet listan mukaan hommia. Rusinat pullasta-asenne ei nyt oikein toimi.
Ei ole tarjolla mitään pidempiaikaisia töitä.
Vierailija kirjoitti:
Laiska lörttö sinä olet. Lähihoitaja saa töitä helposti
HÖPÖPÖPÖPÖPP! EI OLE! SIjaisia EI SAA ottaa, omilla pitää tulla toimeen, ei saikkusijaisiakaan. JOS olet yli 60+, ei keikankeikkaa!
Tämä sama oli 1990-luvun laman aikana. Hoitajilla ei ollut töitä. Se kesti vuosia.
Syynä se että säästettiin, sijaisia ei otettu, paikkoja vähennettiin.
Nyt taas säästetään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset ja sairaat kuolee kaduille, tai sitten filippiinot "hoitavat" hautaan.
@unelma
On oikeasti minun unelmani. Meidän vanhainkodeissa filippiiniläiset hoitajat ovat ahkeria, iloisia ja kohteliaita. Eivät koskaan valita. Samaa ei voi sanoa suomalaisista...
hahahaha tietäisit vaan mitä he puhuvat! Aasialainen e näytä tunteitaan, hymyilee vaik kuin vituttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta, kun työttömiä hoitajia on jo tuhansia. Jos laittaa liikaa viestejä, työnantajaa alkaa ärsyttää eikä pääse enää koskaan.
Tämä on totta! Ovat kovin herkkihipiäisiä
Olen kolmen yksikön keikkalistpilla. Sijaisuudet menee samantien.
"Tehyn juristi: Määräaikaisuuksien helpottaminen lisää raskaussyrjintää.
Hallitus aikoo helpottaa määräaikaisuuksia sillä, että työsopimuksen voisi tehdä ilman perustetta vuoden ajaksi."
https://www.tehylehti.fi/fi/uutinen/tehyn-juristi-maaraaikaisuuksien-he…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset ja sairaat kuolee kaduille, tai sitten filippiinot "hoitavat" hautaan.
@unelma
On oikeasti minun unelmani. Meidän vanhainkodeissa filippiiniläiset hoitajat ovat ahkeria, iloisia ja kohteliaita. Eivät koskaan valita. Samaa ei voi sanoa suomalaisista...
hahahaha tietäisit vaan mitä he puhuvat! Aasialainen e näytä tunteitaan, hymyilee vaik kuin vituttaa!
Just niin, hymyilee vaan vaikkei ymmärtäisi mitään.Kuuluu kulttuuriin, ei voi menettää kasvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta! Ovat kovin herkkihipiäisiä
Onneksi vaihdoin alas. Ei kiinnostanut enää ilmaiset työntekijöiden tulkkauspalvelut työpaikalla.
Ei ole enää ei. Sijoitukset sileiksi, lainat pois ja todellisen oleilun aloittaminen. Pitäkööt tunkkinsa lopullisesti.
Mikä hyvinvointialue? Täällä Päijät-Hämeessä olisi auki paikkoja lähihoitajille.
Kilpailu on kovaa. Toinen ihminen on kyllä toiselle susi