Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomuksen voitto KAMMOTTAVA

Vierailija
18.03.2007 |

Miten ihmiset voi olla niin tyhmiä että ne on uskonu niitä satuja mitä ne on jaellu ihmisille. Kokoomus kävi likaisen kampanjan, kaivoi tikulla esille vuosien takaisia naurettavia pikkuvirheitä, syötti ne medialle ja ihmiset lampaina perässä.

Hyvästi hyvinvointivaltio. Tästä eteenpäin mennään rikkaiden ehdoilla.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole se, jolle viestin tarkoitit, mutta voinpa kertoa sinulle, että melkein kaikki manaamasi tapahtui minulle ja yllätys, yllätys - yhteiskuntapa ei minua auttanut. Sossusta en rahaa saanut, vaikka omaisuutta ei ollut, saatika muita tuloja kuin peruspäiväraha, sairaan lapseni lääkkeet ja tukivälineet maksoivat omat vanhempani pienistä rahoistaan ja siitä suosta en olisi ikinä selvinnyt, ellen itse olisi itseäni kaikesta huolimatta ylös nostanut ja elämääni uudelleen aloittanut. Olin köyhistä köyhin, henkisesti rikki, talous tapissa ja kaikki ulosotossa eikä seuraavana aamuna ollut muuta syytä nousta sängystä kuin sairas lapseni. Mutta nousin, hain sinnikkäästi töitä, muutin niiden perässä toiselle paikkakunnalle, suljin suuren surun sydämeeni, maksoin velkani ja järjestin asiani. Nyt - kymmenen vuoden jälkeen olen velaton, unelmaammatissani ja onnellinen - kiitos en yhteiskunnan tukiverkoston vaan itseni. Ennen kaiken romahtamista äänestin aina demareita - sen jälkeen en enää ikinä. Minun kohdallani joku muu puolue saa ääneni, koska huomasin, että pahimmassa kriisissä voin luottaa vain itseeni - ja omaan kykyyni toimia. Uskon myös, että joku muu puolue kuin tämä niin pitkään vallassa ollut pullamössödemarit pystyy järjestämään ne tukipalvelut vastaavissa tilanteissa oleville huomattavasti paremmin - tyhjän kun saa pyytämättäkin.

Vierailija
62/64 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun eivät ohittaneet keskustaa kokonaistuloksessa.

Nyt vielä täytyisi saada pääministeriksi se ihana ja miehekäs Jyrki Katainen. Vihdoinkin Suomessa aletaan ajamaan kunnon ihmisten(varakkaiden) etuja, eikä aina vaan ajatella ruikuttavia luusereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entiset ammattiliittomiehet, jotka tottuivat 70-ja 80-luvuilla nauttimaan pitkiä lounaita duunarin rahoilla. Eero Heinäluomakin kuuluu tähän porukkaan. Lisäksi on todella ahdistavaa, että töissä käyminen saattaa tulla kannattavammaksi kuin kotona makoilu yhteiskunnan rahoilla. Koulutukseen, opintotukeen ja verojen keventämiseen satsataan! Apua!

Vierailija
64/64 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vihdoinkin Suomessa aletaan ajamaan kunnon ihmisten(varakkaiden) etuja, eikä aina vaan ajatella ruikuttavia luusereita."

Entä ne joilla ei ole luotu samanlaisia älynlahjoja työelämään kuin suurella osalla? Miten heidän käy? Aika julmaa yleistää kaikki luusereiksi! Toki heitäkin on jotka eivät vain halua/jaksa tehdä töitä mutta on myös heitä jotka haluaisivat mutteivät pääse töihin esim. huonon koulumenestyksen tai jonkun mielenterveyteen liittyvän ongelman takia kuten adhd, asperger yms. Ja nuo ongelmat eivät ole mitään harvinaisia! Lisääntyvät vain koko ajan hektisen työelmän tuloksena. Porvareilla taipumusta kaunistella asioita. Mihinkään negatiiviseen ei haluta varautua eikä palveluihin rahoja " tuhlata" . Pois silmistä, pois mielestä-ajattelu rehottaa.

Ketään ihmistä ei saa sivuuttaa yhteiskunnassa. Kyllä kai Suomi haluaa olla kuitenkin hyvin vointivaltio yhä vaikka porhot ovatkin edustuksessa?? Nyt onkin näytön paikka porvareilta miten he homman hoitavat tyylikkäästi kenenkään osastaan kärsimättä. Muutoinhan tämä poliittinen kausi tietäisi kokoomukselle kasvojen menetystä jos ihmisoikeuksia alkaisivat polkemaan alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi