Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä jotain yliluonnollisia kokemuksia esim läheisen kuoleman jälkeen? (Vai onko niitä vain bisnestä tekevillä)

Vierailija
05.05.2025 |

Eli onko muilla kuin psykoosissa, aineissa tai skitsofreniassa olevilla yliluonnollisia kokemuksia? 

Poisluen myös tällä bisnestä tekevät. 

Onko tavallisilla terveillä ihmisillä ollut tällaisia kokemuksia ja millaisessa tilanteessa teillä on ollut  jos on ollut. 

Kommentit (2)

1/2 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mihinkään yliluonnolliseen, mutta yksi kokemus kaihertaa mieltäni. Olin 14 v ja näin unta, että ovikello soi ja menin avaamaan. Ovella oli joku käppyrä muori musta huivi silmillä ja hän vaati minulta jotain. Vastustin hirveästi, mutta nainen jotenkin vain lähestyi minua ovella. Hän halusi jotain, jota en halunnut antaa. Kerroin aamulla äidilleni unesta.  Oppikoulussa ruokatunnilla menin äitini liikkeeseen ja ihmettelin, kun hän itkeskeli. Lopulta minulle selvisi, että edellisenä yönä oli kuollut minulle yksi rakkaimmista ihmisistä  (vielä 72 v kaipaan häntä ja hänen vaimoaan eli tätiäni valtavasti). En edelleenkään ymmärrä unen ja todellisen tapahtuman mahdollista yhteyttä. 

Vierailija
2/2 |
21.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut, vakka olisin toivonutkin, että jotain olisi tapahtunut. Yleensä minulle käy niin, että kuolleet ihmiset häipyvät unistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän