Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vävykokelas ei saanut valmistumiseen vaadittavia alansa kesätöitä. Onko nyt muillakin ongelmia? Miten käy?alansa kesätöi

Vierailija
05.05.2025 |

Hänellä on vuosi vielä jäljellä opintoja, mutta mistään ei löytynyt oman alan työpaikkaa kesäksi. (Menee kesäksi ihan muihin töihin.)

Mitä tapahtuu, jos oman alan harjoittelua ei tule tarpeeksi. Eikö sitten valmistu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään, että on ammattikorkeakoulussa. 

Vierailija
2/6 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakollinen harjoittelu, niin ei valmistu. Itse perustin oman firman ja harjoittelin siellä, kun harjoittelupaikkaa ei löytynyt. Käy se näinkin. Kirjoitin siitä itselleni todistuksen ja läpi meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaiset ongelmat yleensä ratkaistaan?

Vierailija
4/6 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakollinen harjoittelu, niin ei valmistu. Itse perustin oman firman ja harjoittelin siellä, kun harjoittelupaikkaa ei löytynyt. Käy se näinkin. Kirjoitin siitä itselleni todistuksen ja läpi meni.

Miten tuo käytännössä onnistuu? 

Saitko oikeasti asiakkaita myös?

Vierailija
5/6 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa menee läpi. Koulut tietenkin haluavat että oppilaat valmistuvat. Siitä ne saavat rahansa. Niille ei ole mitään väliä sillä, oliko harjoittelu sellainen että opiskelija oppi jotain tai voiko pärjätä työelämässä.

Vierailija
6/6 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vävykokelas ei älyllä loista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä