Miksi miehet haluaa kokemattoman ja naiset eivät?
Miksi miehet haluavat kokemattoman ja naiset eivät taas halua "opettaa" ummikkoa?
Uskoisin itse, etteivät naiset halua "opettaa" ummikkomiestä ihmissuhteissa, koska he olettavat tietenkin parisuhteen olevan tasa-arvoinen, eikä niin, että toinen opettaa jatkuvasti. Yhdessä opitaan. Tai sitten niin, että naisille opetetaan jo pikkulapsena, kuinka ottaa toiset huomioon, empatiaan, yhteistyöhön, kohteliaaseen käytökseen sekä ihmissuhdeiden ylläpitoon/vastavuoroisuuteen ja se on itsestäänselvä asia naisille, eivätkä he halua miestä, joka ei osaa perusasioita, jotka olisi pitänyt oppia lapsena.
Miehillä kai asia menee niin, etteivät he halua kokenutta, koska sieltä tulee välttämättä jonkinlainen historia ja eletty elämä nykyelämäänkin. Tai he eivät halua kokenutta, koska kokenut ei ota katsele epäreilua käytöstä tai epämääräistä pelailua, jolloin mies ei pääse kohtelemaan miten sattuu.
Meneekö tää pääpiirteittäin näin?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kaakahdus: "Uskoisin itse, etteivät naiset halua "opettaa" ummikkomiestä ihmissuhteissa, koska he olettavat tietenkin parisuhteen olevan tasa-arvoinen"
Mies ja nainen eivät ole tasa-arvoisia, joten heidän välinen parisuhde ei voi olla tasa-arvoinen.
Fëmakot luulevat/kuvittelevat. Olettaminen on lian paljon vaadittu keneltä tahansa naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu ilmaisee ihan selkeästi, että niin miehen kuin naisen tulee olla siveitä, mutta moni mieshän pitääkin kristitynkin miehen kuvaa liian akkamaisena ja cuck-touhunakin. Mielestäni tasa-arvo toteutuu parhaiten kristillisessä, miehen ja naisen välisessä avioliitossa. Naista ei kehoiteta olemaan mies, mihin ei kykene fyysisesti eikä miehen tarvitse olla täysin tunteeton, joka on täysin muiden naisten vieteltävissä ja täysin kykenemätön sitoutumaan yhteen naiseen. Sellainen on täysin heikkoutta. Ja perheenpäänä oleva mies suojelee perhettä, ja ilman tunteita on vaikeaa puolustaa mitään.
Voisiko tämän Raamattupaskan jättää pois seksipalstalta.
Olin nuorena miehenä sosiaalisesti kömpelö, todellakin. Etsin kyllä parisuhdetta mutta eipä siitä mitään tullut kun aina tavoittelin / keskityin vääriin kohteisiin.
Sitten lopulta kävi tuuri kun törmäsin vaimooni ja on oltu nyt yhdessä 20 vuotta. Eli ei sosiaalinen kömpelyys automaattisesti tarkoita etteikö kelpaisi parisuhteeseen, omalla kohdallani kyse oli ihan kokemuksen puutteesta joka kohdassa.
Jos nainen on ollut pitkään ilman kullia, kertoo se sen, ettei ole kullinkipeä ja kaipaa seksiä. Sellaiseen naiseen ei kannata haksahtaa jos haluaa pillua jatkossakin. Vaimollan oli jo 17v ikäisenä ollut joku mies tai poika, itsellä 18v ei yhtään. Hyvä näin, että oli kokemusta muistakin jotta osasi arvostaa minua. Parasta oli kumminkin hänen kullinhimonsa ja kullillani saadut tai otetut orgasmit. Mitä muuta mies voi toivoa naiseltaan, kuin että pillu palvoo kullia ja varsinkin kun ollut muutenkin puhdasta kultaa. Kannattaa ottaa puolisoksi mielummin konenut halukas nainen kuin kokematon haluton, vähään seksiin tyytyvä.
Koska seksi on sillä lailla epätasa-arvoista, että mies saa aina ja nainen saa vain, jos mies on hyvä. Siitä seuraa, että naiset haluavat taitavan miehen, miehet taas naisen, joka ei tajua, ovatko he taitavia vai eivät.
Vierailija kirjoitti:
Koska seksi on sillä lailla epätasa-arvoista, että mies saa aina ja nainen saa vain, jos mies on hyvä. Siitä seuraa, että naiset haluavat taitavan miehen, miehet taas naisen, joka ei tajua, ovatko he taitavia vai eivät.
Naisilla varmaan noin, muttei miehiä kannata yleistää. Itse ainakin miehenä halusin naisen jonka halut pystyn herättämään ja jonka pystyn tyydyttämään. Syytä, että tällä varmistanut jatkuvan seksin ja pillun saamisen. Itselle ollut myös tärkeää, että saanut kokea itse ja kulllini halutuksi ja hyvän seksin ja tyydyttämisen onnistumiset boostanneet miehisyyttäni. Mies ei ole mitään jos ei pysty naistaan tyydyttämään. Ja totta se on, naiset myös pitävät osaavat miehet itsellään, eikä heistä muille kerrota tai kehuta. Ei kyllä kehuta miestäkään tai hänen varustustakaan, ettei vaan mene esittelemään muille naisille.
Itse harrastin nuorena vain immenkalvon omaavien kanssa seurustelua.tautivapaat panot painoi puntarissa enemmän kuin muu.
Sitten erottuani 40+ ikäisenä aloin seurustelemaan b rappu meitsyeiden kanssa ja niitä oli kiva kairailla ekana koeajoja