outoa katsoa nuoruuden tyttöystävän perhe-elämää somesta
Huvikseni googlettelin exien nimillä ja ekalla pitkäaikaisella tyttöystävällä oli ihan julkinen profiili. Outoa nähdä hänet perheenäitinä, kun parikymppisenä juuri hänen kanssaan kaikki kokeilut ja sekoilut käynyt läpi, ja hän oli jotenkin täysin tuon some-profiilin vastakohta.
Kommentit (8)
Etkö siis ole itse mielestäsi kasvanut yhtään?
Toki siis itselläkin on jo lapsia jne. mutta mä olinkin meistä se, joka olisi ollut valmis jo aiemmin tekemään lapsia, mutta tuo nainen oli vielä vähän alle kolmekymppisenä sillä asenteella, ettei halua asettua aloilleen, vaan matkustella ja tavata eri miehiä. Suhteessa oli siis pettämistä puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Toki siis itselläkin on jo lapsia jne. mutta mä olinkin meistä se, joka olisi ollut valmis jo aiemmin tekemään lapsia, mutta tuo nainen oli vielä vähän alle kolmekymppisenä sillä asenteella, ettei halua asettua aloilleen, vaan matkustella ja tavata eri miehiä. Suhteessa oli siis pettämistä puolin ja toisin.
No hän tapasi itselleen sopivan kumppanin, jonka kanssa ns. asettua aloilleen. Mitä ihmeellistä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako sinua siis se, että hän teki nuo asiat jonkun muun kanssa? Ehkä ette vain olleet ne oikeat ihmiset toisillenne.
Jos joku exäni katsoisi profiiliani, niin olen kyllä muuttunut parikymppisestä henkisesti ja arvoiltani niin paljon, että eivät varmaan tunnistaisi samaksi ihmiseksi.
Se rikkinäinen epävarma tyttö joka yritti esittää kovista, on enää muisto vaan.
Itse seuraan nuoruuden tyttöystäväni elämää ihan "livenä", kun olemme edelleen hyviä ystäviä.
Viime kesänä hän oli kumppaninsa kanssa minun ja naisystäväni luona grillaamassa ja istumassa iltaa. Jossain vaiheessa iltaa jäätiin siihen terassille hetkeksi kahdestaan ja hän hetken hiljaisuuden jälkeen totesi "tämmöisiä meistäkin sitten tuli".
Se oli jollain oudolla tavalla pysäyttävä hetki. Molemmat meistä on vähän haastavammista lähtökohdista ja nuoruusvuodet olivat vaikeita ja niihin liittyi paljon kaikenlaista sekoilua. Kun on tavallaan kasvettu yhdessä, ei sitä ollut tuota ennen pysähtynyt miettimään kuinka kauas kumpikin meistä on tullut niistä nuoruusvuosista.
Sinua vanha suola janottaa. Laitoitko viestiä ja kysyit seksiä?
Ihmiset muuttuu.