Harrastaisitko seksiä miljonäärin kanssa, vaikka et saisi pennin jeniä?
Kommentit (35)
No autistit ei oo mun panolistan kärjessä, joten Muskiin en koskisi tikullakaan.
Katsoin kerran dokumentin New Yorkin prostituutiosta 1980-luvulta. Osa prostituoiduista sanoi siinä että olisivat harrastaneet seksiä pörssimeklarien ja muiden menestyneiden miesten kanssa muutenkin, mutta heille oli vain plussaa kun nämä miehet tahtoivat vielä maksaakin heille siitä. En tuomitse, ovathan nämä miehet varmaan varsin erityyppisiä kuin perusjormat.
En olisi kyllä muutenkaan veloittamassa seurastani penneillä tai jeneillä, vaan euroissa.
Kim on saanut niin montaa mustaa halkomakonetta että tuskin minun normaali penikseni tuntuisi hänestä enää miltään, joten tuskin lähtisin tuohon peliin vaikka en joutuisikaan edes julkisuuteen vaan kyseessä olisi yksittäinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
En pane ketään sen perusteella miten paljon tällä on jotain digitaalisia numeroita jossain palvelimella. Ainoastaan ulkonäkö kiinnostaa.
Taidat olla aika ulkonäkökeskeinen? Eikö mikään muu piirre henkilössä vaikuta?! Saa olla täysi väkivaltainen narsisti, jos ulkonäkö on vain kunnossa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin alkaa uudeksi vaimoksi jos Keanu Reeves eroaisi. Voitaisiin asua kerrostalo-osakkeessani ja pitää erilliset rahat.
Keanu olisi ihan unelmamies. 😍
Ketä tämä Keenu on, joku lappilainen poroisäntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pane ketään sen perusteella miten paljon tällä on jotain digitaalisia numeroita jossain palvelimella. Ainoastaan ulkonäkö kiinnostaa.
Taidat olla aika ulkonäkökeskeinen? Eikö mikään muu piirre henkilössä vaikuta?! Saa olla täysi väkivaltainen narsisti, jos ulkonäkö on vain kunnossa?!
Ei, vaan pitää olla persoona, huumorintaju ja käytös kunnossa ulkonäön lisäksi. Se onko miehellä kymppitonni vai 10 miljardia ei vaikuta siihen miten paljon kehoni häntä haluaa.
Se että joku 18v haluaa 98 vuotiaan muumion kanssa tämän miljardien kanssa naimisiin ei ole mitään oikeaa halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin alkaa uudeksi vaimoksi jos Keanu Reeves eroaisi. Voitaisiin asua kerrostalo-osakkeessani ja pitää erilliset rahat.
Eikös se ollu joku elinkautisvanki, joku murhamies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollu joku elinkautisvanki, joku murhamies.
Mä luulen, että tää on se 200kg burkeriukko.
Eipä kuulu tapoihini ottaa seksistä maksua.
Kimin tissit voisin katsastaa kyllä ilmaiseksikin.
Kohta 25 vuotta olen noin tehnyt saamatta euroakaan! Mutta toisaalta käyn töissä, pystyn maksamaan omat kuluni eikä hän vaadi minua maksamaan euroakaan asumisestani, kesämökistä tai edes autonsa käyttämisestä. Yhteiset lapsemmekaan eivät valita siitä, että isällä on varallisuutta.
Muutama miltsi ei ole kovin paljon, aika monen aviomiehellä on vähintään sen verran, niin omallakin. Ja ollaan tässä jo 37 vuotta yhdessä jo oltu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa luulemaan, että Reeves olisi miljonääri? Aika moni leffatähti, isokin, on lähes varaton.
Jos hän olisi hyvä tyyppi ja seksikäs, voisin tietysti. Kumpikaan ap:n esimerkeistä ei ole kumpaakaan, enkä panisi heitä edes maksusta.