Koitteko te muut lapsena myrkyllistä käytöstä kavereiden vanhemmilta?
eräällä kaverin äidilläni oli tapana arvostella jatkuvasti vaatteitani, olin poikatyttö.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin isä oli kylämme kuuluisimpia pedoja ...joten...
Ne muut oli ilmeisesti vähemmän kuuluisia. Paljonko niitä sitten oli tuolla kylässänne? Luulisi, että esimerkiksi Minfosta löytäisi juttua tuollaisesta kauhukylästä.
Ehkä tietyn uskonlahkon aluetta, sen piirissä on paljon.
Nyt osuu omaan nilkkaan niin että kolina käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverin isä pilasi mun elämää vielä aikuisenakin valheillaan. En ole tuohon kaveriinkaan yhteydessä.
Eihän se kaveri ole vastuussa isänsä teoista
No se ramppasi aina lapsena kysymässä tuolta isältään, että "nyt se sano niin ja niin, mitä vastaan" tjs. Niin kysyköön nyt isältään, miksi en ole kaveria hänen kanssaan. Jos edes kiinnostaa..
Siitä huolimatta tämä ei ole vastuussa isänsä teoista. Kannattaisi viimeistään nyt aikuisena ymmärtää se.
No ehkä otan joskus taa
"Mistä tiedät ettei ollut lämpöä?
"No se ramppasi aina lapsena kysymässä tuolta isältään, että "nyt se sano niin ja niin, mitä vastaan" tjs. Niin kysyköön nyt isältään, miksi en ole kaveria hänen kanssaan. Jos edes kiinnostaa.."
Eipä tuo isäänsä konsultoinut lapsuusystävä kovin kivalta, saati fiksulta, vaikuta.
joo, kaverin äiti katsoi sormien läpi miten hänen oma lapsensa piti megabileitä jatkuvasti kun äiti oli yövuorossa
Erään kaverin äiti kehui jatkuvasti tämän kaverini muita kavereita kuulleni.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että noita huono itsetuntoisia ihmisiä riitti enemmän kun tänä päivänä
Ovat itse jääneet kylille ja jämähtäneet sinne. Yksi kesäyö ladossa ja loppuelämä kotiäitinä oli taattu. Sitten kun joku uuden polven teini vetää kajaalit öögan alle, nostaa keson pystyyn ja nauttii elämästä... kyllähän se vituttaa kun eivät olleet itse yhtä rohkeita
Mistä tiedät ettei ollut lämpöä?