Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet kokevat minut ärsyttävänä?

Vierailija
18.03.2007 |

Olen ihan kaunis, korkeastikoulutettu ja fiksu 32 v nainen. Juttelen ihan asiallisesti ja ystävällisesti, mutta joskus tuntematon mieskeskustelukumppani alkaa juttelemaan hiukan ivallisesti ja ärsyyntyneenä. En ole tahallaan tehnyt mitään loukkaavaa, mistä voi olla kysymys??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

okt, 2 autoa, koira, 2 lasta ja kokoomus -muottiin.

Vierailija
2/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit että puhut asiallisesti, eli et taida olla niin helposti lähestyttävä kuin toivoisit? Kyllä sinä vielä sen oikean löydät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mieheni on ollut paikalla, joskus ei, kun olen keskustellut ärsyyntyneiden miesten kanssa jotain joutavaa (esim. juhlissa). Voi toki olla, että minua on pidetty kylmänä tai ylpeänä, sillä olen melko pidättyväinen. ap

Vierailija
4/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia mulla. yleensä keskustelukumppanit on ollut vähemmän koulutettuja.

Vierailija
5/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän olen huomannut kaikissa parisuhteissani. Menestyvä ja itsenäinen nainen on uhka!

Vierailija
6/6 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa, miksi joku mies rupeaa vastailemaan ärsyttävästi sinulle tai ivailemaan. Minulle herää vain sellainen ajatus, että mielestäni on hienoa, ettet tee tahallaan mitään ärsyttävää. Se voi olla merkki tyhmyydestä eli siinä suhteessa voi pitää hyvinkin paikkaansa, että miehet pitävät tyhmistä naisista. On muutenkin hienoa, että puhut omista tunteistasi. Oletko varma, että ne miehet ärsyyntyvät. Ehkäpä sinä ärsyynnyt ja koet sen niin, että miehet ärsyttävät sinua. Ethän kuitenkaan lopulta voi kun puhua omasta puolestasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän