Esko Eerikäinen paljastaa Hunksien hormonien käytön
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ee96a98f-6d8f-4d53-82dc-75d099…..
Eipä sitä luonnollisesti pääse noin lihaksikkaaseen kuntoon.
Kommentit (21)
Eiks sillä yhdellä ollu perseessä syöpä?
Vierailija kirjoitti:
Noista mömmöistä nyt tulee aikanaan ihan kaikki syövät ja kroppa lahoaa homehtuessaan muutenkin ennen aikojaan. Muusta hormonitoiminnasta puhumattakaan. Alkaa kuule tulla niitä flägejä.
Ei siitä puhuta mutta tuskin nuo jotkut supersankari-näyttelijätkään noita massivisia lihaksiaan leffoihin hankkii pelkällä kaurapuurolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä puhuta mutta tuskin nuo jotkut supersankari-näyttelijätkään noita massivisia lihaksiaan leffoihin hankkii pelkällä kaurapuurolla.
No viimeisenä tosiaan varmaan sillä kaurapuurolla. Eihän siinä oo ku hiilareita. Tai siis melkoisia annoksia saat puuroo kiskoo jos siitä proteiinisi hankit.
Eerikäinengän esitti *uumekauppiasta Salkkareissa, liippaa läheltä mömmökauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen sitä saa, kun piikittää hormoneita perseeseen
Vierailija kirjoitti:
Oli ja todennäköisesti siihen on myötävaikuttanut runsas punaisen lihan kulutus ja alkoholi.
Noiden ruokavalio keskittyy vain lihasten kasvatukseen eikä niinkään terveellisyyteen.
Paljonks Estrogeeni-Esko niitä naishormoneja sitten veti?
Kyllä minua suoraan sanoen vituttaa, että aiheesta vuosikausia kirkkain silmin valehdellaan, kunnes jälkeenpäin selviää että no ooolihan siellä nyt jos vaikka mitä. Joo ei sitä nyt tietenkään siinä paikassa haluta myöntää, mutta silti. Ollaan niin esikuvaa ja rehtiä ja reipasta, ja kulisseissa suhmuroidaan minkä keretään. Koskee niin paljon muutakin kuin tätä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua suoraan sanoen vituttaa, että aiheesta vuosikausia kirkkain silmin valehdellaan, kunnes jälkeenpäin selviää että no ooolihan siellä nyt jos vaikka mitä. Joo ei sitä nyt tietenkään siinä paikassa haluta myöntää, mutta silti. Ollaan niin esikuvaa ja rehtiä ja reipasta, ja kulisseissa suhmuroidaan minkä keretään. Koskee niin paljon muutakin kuin tätä.
Sama juttu kehonrakentajien kanssa. Kun kilpailevat niin asiasta ei puhuta, mutta kun ovat eläkkeellä niin sitten kerrotaan mitä kaikkea on vedetty.
Se vähän ihmetyttää että miksi Hollywoodin näyttelijät ei ikinä asiasta puhu mitään.
Itse veikkaisin että nämä Chris Hemsworth ja Christian Bale ovat vetäneet rooleihinsa hormoneja, sillä perusteella, että rooleja varten on tarvinnut nopeasti lihakset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista mömmöistä nyt tulee aikanaan ihan kaikki syövät ja kroppa lahoaa homehtuessaan muutenkin ennen aikojaan. Muusta hormonitoiminnasta puhumattakaan. Alkaa kuule tulla niitä flägejä.
Jos kehon ulkoista testosteronia kokeilee niin siinä voi helposti käydä niin, että on koko loppuelämän riippuvainen siitä, koska oma keho lopettaa testosteronin tuotannon.
Miten Eskosta tuli tuollainen? Oli ennen aivan super ihana, äijä. Vaaleat farkut, valkoinen t-paita. Ihan super. Vaikuttiko Martinan lähtö asiaan? Ihmettelen vain.
Vierailija kirjoitti:
Miten Eskosta tuli tuollainen? Oli ennen aivan super ihana, äijä. Vaaleat farkut, valkoinen t-paita. Ihan super. Vaikuttiko Martinan lähtö asiaan? Ihmettelen vain.
Aikoinaan syötyjen hormonien jälkivaikutusta!
Vierailija kirjoitti:
Minusta koskaan erityisen ihana ole ollut, aika feikki valkaistuine hiuksineen ja tekorusketuksineen, mutta nyt on vanha äijä, joka pukeutuu kuin joku veeti 🤢
Onko pakko kirjoittaa noin ilkeästi. Miltä tuntuisi jos teistä tai teidän läheisestä kirjoitettaisiin täällä tuolla tavalla.
Ei sitä tarvitse paljastaa, kun sen näki ihan selvästi. :s
Olen miettynyt, onko josain viruksessa tai juomavedessä ollut jotain paljasteluhormoonia, kun ihmiset avautuu niin anteliaasti iltalehdissä intiimeistä asioistaan. Ihan kuin se olisi joku sairaus. "Mun persiessä on ikuinen paise, minä olen maannut 180 naisen/miehen kanssa." MInä vihaan lastani/vaimoani/miestäni. Minä varastan kaupasta. jne jne
Onpa esim. lasten koulussa kiva kuulla totuuksia vaikka äitinsä pyllynkarvoisa avautumesta.
Läskihän se reppana on.