Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meta kaappaa kaikki tietosi käyttöönsä

Vierailija
05.05.2025 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kaappaa, minä olen vain se hyödyke tässä pelissä...

Vierailija
2/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämähän on ollut tiedossa vuosia. Kaikki mitä laitat faceen on metan omistamaa. Ja tämä tuli sinulle yllätyksenä? Ei kannata käyttää mitään metan tuotteita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne mun hölinöistä hyötyy 😅

Vierailija
4/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämähän on ollut tiedossa vuosia. Kaikki mitä laitat faceen on metan omistamaa. Ja tämä tuli sinulle yllätyksenä? Ei kannata käyttää mitään metan tuotteita

Luitko, vai öyhötätkö vain? Taidat olla niitä hitaita vassariloispersuja?

Vierailija
5/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri firmat voivat käyttää julkisesti saatavilla olevia tietoja tekoälyn käyttöön ja eivät kysele tuohon mitään lupia. Joten kannattaa poistaa kaikki ne sosiaalisen median tilit joita ei käytä. Ne joita joutuu käyttämään, niin niistä poistaa kaiken ylimääräisen tiedon.

Vierailija
6/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes käyttää jotain paskaa facebookkia tai instagrammia? Molemmat ovat vain oman maineen kiillottamista. En käytä enkä koskaan tule käyttämään mitään somea.

Vierailija
7/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa käyttää minun laittamia kuvia kukista, kasvimaasta, koirista ja leipomuksistani, niin siitä vaan! Hupsu, joka laittaa someen jotain henkilökohtaista.

Vierailija
8/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Osaa syöttää sinuun uppoavaa mainontaa jne. Tietää sinun heikkoudet paremmin kuin sinä itse.

Vierailija
9/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 nytkö vasta heräsit tähän tietoon? Tiktok on vielä pahempi. Kaikki nettiperäiset ja älylaitteet imevät kaiken sun tiedon. Yksityisyyttä käytetään valheellisena markkinointi keinona. Esim. Iphonen väitetään olevan yksityisempi, no miten safafi tarkitaa sun yhteystietoluettelon ja kuvat ladataan puhelimesta applen seulottavksi päivittäin, jos niin yksityinen muka on? 

Vierailija
10/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläköhän oikeudella nuo tekevät rahaa meidän tuotoksillamme?

Vierailija
11/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ilmainen palvelu yhdistettynä nettiin tarkoittaa sitä, että olet rahan tuottaja firmoille.

Vierailija
12/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko, vai öyhötätkö vain? Taidat olla niitä hitaita vassariloispersuja?

En ole "hidas". Olen "Midas".

Vierailija
13/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Tekevät rahaa sun tiedoilla. Olet markkinoinnin väline.

Vierailija
14/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ilmainen palvelu yhdistettynä nettiin tarkoittaa sitä, että olet rahan tuottaja firmoille.

Juuri näin. Sinä et ole asiakas. Olet tuote, joka myydään niille oikeille asiakkaille. 

Vierailija
15/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläköhän oikeudella nuo tekevät rahaa meidän tuotoksillamme?

Etkö lue pienellä printattua? Jos ilmaiseksi palvelua käytät maksat sen niin, että sun tietoja myydään eteenpäin ja käytetään markkinointiin.

Vierailija
16/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mä rakastan käyttää GoDuckGo:ta ihan jo sen vuoksi, että nautin nähdessäni kuinka hakukone estää Metan, Facebookin ja monen muun jäljittämispyynnöt surffaillessani netissä.

Haista Zuckerberg pitkä pee!

Vierailija
17/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, mä rakastan käyttää GoDuckGo:ta ihan jo sen vuoksi, että nautin nähdessäni kuinka hakukone estää Metan, Facebookin ja monen muun jäljittämispyynnöt surffaillessani netissä.

Firefoxille taitaa olla joku laajennus, jolla pystyy estämään kaikki facebookin liittyvät evästeet. Kannattaa kokeilla kans.

Vierailija
18/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en antaisi tietojani tekoälykäyttöön? Nyt aitoja oikeita vastauksia. Ei luddiittien hysteriaa.

Vierailija
19/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, aivan varmasti. Oletko miettinyt mistä GoDuckGo saa rahansa ? Ilmainen hakukone kun on.

Vierailija
20/36 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä syötät nettiin ja älylaitteeseen dataa, on jonkun muun rahasampo.