Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

enpä tiennyt että niin moni pääsee lukemaan arkaluontoisia potilastietojani!!! tilasin lokitiedot ja järkytyin

Vierailija
05.05.2025 |

Siellä oli vaikka ketä hoitajia ja lääkäreitä ketä en ole koskaan nähnyt, järjestelmäihmisiä, jopa vanhustenhoidossa katsottu tietojani?!?!?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollinen supon virkamies suhaa autollaan pitkin maata rikollisissa puuhissaan ja epäilemättä levittää samalla valheitaan. 

Vierailija
22/25 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me tiedetään jo sun peräpukamista, joten otahan rennosti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoiselta kuulostaa, että niitä kovin vapaasti katseltaisiin, koska ainakin koulutetulla terveydenhuoltoalan henkilökunnalla on ollut ainakin 30 vuotta tiedossa, että katselusta jää jälki lokiin ja jokaisella on henkilökohtaiset tunnukset. Tästä syystä on kovin tärkeää, että kukaan ei jätä tunnuksiaan toisten saataville, koska silloin on mahdollista katsella toisen tunnuksilla.  Itse olen ollut osastonhoitajana selvittämässä valvonnan tekemiä pistokokeita ja aina niihin on järkevä selitys löytynyt. 

Vierailija
24/25 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaisiko joku hiljattain lokitietonsa tilannut ohjeen tähän ketjuun muille. 

se riippuu organisaatioista, joistain saa vaivattomasti, joistain saa oottaa kuukausia

Vierailija
25/25 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit itse käydä kanta.fi:ssä kieltämässä potilastietojen katselun. Jokaisen käynnin voi kieltää erikseen ja reseptejä voi laittaa piiloon.

Onkohan oman hoidon kannalta kovin järkevää pimitellä osaa hoidoista, tiedoista, sairauksista ja lääkityksestä. En usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän