Kokematon mies ja pieni penis
Edellinen keskustelu poistettiin. Kysy tai keskustele, jos vielä kiinnostaa.
Kommentit (13)
Enpä sitä edellistä keskustelua nähnytkään.
Itsekö olet se kokematon mies pienine mulkkuineen? Täysin kokematon? Minkä ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pieni? Keskiarvo on 13 cm. Onko sitä pienempi?
On se pienempi. Varmaan vielä ohuempikin.
Vierailija kirjoitti:
Itsekö olet se kokematon mies pienine mulkkuineen? Täysin kokematon? Minkä ikäinen?
Minä olen, kyllä. Kokemusta ei ole seksistä, ei parisuhteesta, ei seurustelusta. Ikää on yli 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, kyllä. Kokemusta ei ole seksistä, ei parisuhteesta, ei seurustelusta. Ikää on yli 40 v.
Entäs se kaikista korkein kynnys, pussaaminen. Oletko sitä päässyt kokemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran. Joskus nuorena ja sitten muutaman kerran treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa! Ei se risukasa sitten täysin pimentoon ole jäänyt.
Olemme aika samanikäisiä, pienet mulkut ja muut hienoudet vielä siihen päälle.
Omasta nuoruudestani muistan jotenkin hävenneeni eniten sitä, etten ollut edes pussannut tyttöä. Poikuus harmitti myös ja seurustelemattomuus lähinnä aiheutti sellaista uteliaisuutta, että minkälaistahan se mahtaisi olla.
Nykyään minulla on avopuoliso, lapsi ja varmaankin aika normaali keski-ikäisen käntyn perhe-elämä.
En tiedä onko se sinulle lohdutukseksi vai pelkästään suolaa haavoihisi, mutta kaikki "onnistumiset" mitä minulla on seksuaalisuuden tai parisuhteen saralla ovat tulleet oikeassa paikassa oikeaan aikaan olemalla. Minä voisin olla sinä ja sinä voisit olla minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa! Ei se risukasa sitten täysin pimentoon ole jäänyt.
Olemme aika samanikäisiä, pienet mulkut ja muut hienoudet vielä siihen päälle.
Omasta nuoruudestani muistan jotenkin hävenneeni eniten sitä, etten ollut edes pussannut tyttöä. Poikuus harmitt
Kiitos sanoista. Minulla ongelma on, että saatan päästä tietylle asteelle asti, mutta koska pienuus on taustalla niin siihen se jää.
"Kiitos sanoista. Minulla ongelma on, että saatan päästä tietylle asteelle asti, mutta koska pienuus on taustalla niin siihen se jää."
Mikäs se "tietty aste" on ja kumpi osapuoli siinä vaiheessa vetää käsijarrua?
Itselläni tästä on ollut pari kertaa ongelmia kun suhde on vasta alkanut tai olisi sit ehkä alkakamassa mutta jäänyt siihen. Lähinnä huomannut naisen pettymyksen kun on sit menty sinne asteelle ja muutamasti suhde on jäänyt siihen ja muutama nainen on kyllä asiallisesti kertonut että "tunnun liian vaisulta yms".
M 33
Minä olen erittäin kokematon ja minulla on erittäin pieni penis ja haluaisin lisää kirjoitusta peniksen koosta seksissä, kun se on tärkein asia seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen erittäin kokematon ja minulla on erittäin pieni penis ja haluaisin lisää kirjoitusta peniksen koosta seksissä, kun se on tärkein asia seksissä.
Kannattanee tehdä siitä sitten oma aloituksensa.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeää olisi tuonkin miehen päästä kastamaan kullinsa lämpimässä pillussa. Taas yksi mielenterveysongelma vähemmän.
Taitaa olla maksumuurin takana se.
Mikä on pieni? Keskiarvo on 13 cm. Onko sitä pienempi?