Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KELAN työntekijöillä on ILMAINEN HAMMASHUOLTO - työntekijöitä 8000, mitä helvettiä

Vierailija
04.05.2025 |

Minkä takia Kelan yli kahdeksan tuhatta työntekijää saa ilmaisen hammashoidon? Juuri meni itselläni pari tonnia hammaslääkärin laskuihin. Toivottavasti Kelan työntekijöiden hammashoitoa ei makseta verovaroista, sillä se olisi väärin muita kohtaan. Keillä muilla on ilmainen hammashoito? Kuka maksaa

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko monella työpaikalla hammashoito kuuluu työterveyteen, samoin suuhygienisti, fysioterapiat, hieronnat, silmälasit jne. 

Ja osan työterv.hoidosta maksaa työnantajalle Kela. 

Vierailija
42/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No maksetaanhan ne verorahoista. Sen lisäksi kelan työntekijöillä korkeat palkat muutenkin. 

ja kelan asiakkailla kaikki ilmaista niin asumisesta ruokaan.

Kuten kuuluukin mutta jos saa hyvää palkkaa niin ei kuulu saada mitään ilmaiseksi koska on varaa itse maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helv, kilometritehtaalle joutaisivat. Korkea aika saada kansalaispalkka tähän maahan että tuollaisen paperinpyörittäjäjoukon vedätykset loppuu. Sadisteja köyhien kiduttajia kaikki.

Ehdota hallitukselle, että hommaavat sen kansalaispalkan. 

Vierailija
44/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylellä huhujen mukaan hammasetu jatkuu jopa eläkeiässä. Just ja just ymmärrän sen esiintyvillä toimittajilla, että tehdään esteettisiäkin hoitoja kohtuuden rajoissa. Mutta miksi ihmeessä verovaroista maksetaan samoja joillekin kameramiehille ja kiinteistöporukalle?

Ja Kelasta mokoma etu pois. Miksi ihmeessä pitää maksaa heille hammashoidot? Kyllä sinne tulijoita on töihin ilman sitäkin etua. Sanonpa tähän, että tuttu meni Kelaan töihin ja ihmetteli, kuinka hidasta se porukka on. Hän käsitteli 2-3 -kertaa päivässä enemmän papereita lyhyen kokemuksen jälkeen jo ja ihan meni oikein. Mutta kun siellä ollaan kuin hidastetusta filmistä... 

Uskomatonta toi sun kateus.minä olen hitsari ja minulla työterveys mihin kuuluu ilmainen hammashuolto.

mites muuten sun työt?

Vierailija
45/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No maksetaanhan ne verorahoista. Sen lisäksi kelan työntekijöillä korkeat palkat muutenkin. 

ja kelan asiakkailla kaikki ilmaista niin asumisesta ruokaan.

Kuten kuuluukin mutta jos saa hyvää palkkaa niin ei kuulu saada mitään ilmaiseksi koska on varaa itse maksaa.

Siinä työttömän vassu sian ajatus maailmaa.minullakin työterveys huolto mihin sisältyy ilmainen hammashoito ja olen yksityisellä töissä.

Vierailija
46/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella on kaikennäköisiä etuja. Lisäksi ihmisille maksetaan palkkaa ja heillä voi olla lomia ja vapaa-aikaa. Hui kauheeta. Hui hirveetä.

Kelan ja Ylen paperipainoille kuuluu palkaksi kuppi homeista riisiä päivässä.

Vierailija
47/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan hammaslääkäriä ne työllistävät kokopäiväisesti? Osaako joku laskea? Ja onko ne hammaslääkäritkin kelan palkkalistoilla vai käyttävätkö yksityistä vai kunnallista hammashuoltoa?

Vierailija
48/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvä etu. Mitenköhän laajasti siellä saa tehtyä hampaille asioita? Tekevätköhän myös esim. kuorsauskiskoja tai keraamisia paikkoja.

Vierailija
49/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtiolla on myös erityisen hyvä työterveyshuolto. Kaverini on valtiolla ja miehenikin oli vähän aikaa. Erikoislääkärille pääsee. 

Toinen kaverini on kelassa töissä. Erittäin  hyvä työterveyshuolto sielläkin. 

Kunnilla ei ole hyvä. Olen ollut kunnassa töissä. 

Mä tulin valtiolta kuntayhtymälle, ja nykyään on paljon parempi työterveyshuolto! Kattaa vaikka ja mitä.

Vierailija
50/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi kelassa on (täysi) ateriaetu.

No tuollaista asiaa ainakaan minä en pidä missään arvossa. Itse en syö aamuisin enkä töissä mitään. Jos syön aterian aamulla/töissä niin alkaa väsyttää enkä jaksa tehdä mitään. Syön ekan kerran töiden jälkeen kotona. Aamulla ja töissä vain kahvia niin jaksan loistavasti.

Olet aivan varmasti harvinainen poikkeus. Useimmat työntekijät ottaisivat varmasti täyden lounasedun riemuiten vastaan jos sellainen olisi tarjolla. Kyseessä on myös hyvin, hyvin poikkeuksellinen etu.

Vierailija
51/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko monella työpaikalla hammashoito kuuluu työterveyteen, samoin suuhygienisti, fysioterapiat, hieronnat, silmälasit jne. 

No eipä kuulu kovin monessa paikassa, varsinkaan suorittavalle portaalle.

Vierailija
52/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kuuluu!!! .taidat suorittaa sohvalla makoilua

Vierailija
53/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelan ja ylen työntekijöiltä tulee heti ottaa pois tuo ilmainen hammashoito

Vierailija
54/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse asiassa tällaiset edut kuuluvat aina koko henkilökunnalle jos niitä on. Muuten etuja ei saa tarjota verottomana.

Terv. HR

Vierailija
55/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan ja ylen työntekijöiltä tulee heti ottaa pois tuo ilmainen hammashoito

Terveisin kelan elätti.

Vierailija
56/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on mikään rajaton etu kuitenkaan.

Olen itse noin 150 työntekijän yksityisessä puljussa töissä ja meillä on laaja työterveyshuolto. Se sisältää hammashoidon siten, että max 200€/kalenterivuosi korvataan. Maksat ensin käynnin itse ja sit kuitti talousosastolle ja saat kuitin ilmoittaman summan takaisin, vuosiraja huomioiden.

Olen myös ollut työterveyslääkärin lähetteellä gynellä, fyssarilla, työpsykologilla ja sydänultrassa, labroista ym puhumattakaan. Muitakin etuja on ja vuosittaiset bonukset päälle.

Vierailija
57/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta kun asiakkaat vedetään tarpeeksi tiukoille, alkaa virkailijoiden hampaat lennellä .. ihan oikein

Vierailija
58/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on mikään rajaton etu kuitenkaan.

Olen itse noin 150 työntekijän yksityisessä puljussa töissä ja meillä on laaja työterveyshuolto. Se sisältää hammashoidon siten, että max 200€/kalenterivuosi korvataan. Maksat ensin käynnin itse ja sit kuitti talousosastolle ja saat kuitin ilmoittaman summan takaisin, vuosiraja huomioiden.

Olen myös ollut työterveyslääkärin lähetteellä gynellä, fyssarilla, työpsykologilla ja sydänultrassa, labroista ym puhumattakaan. Muitakin etuja on ja vuosittaiset bonukset päälle.

No mitä se sulle kuuluu kateellinen mulkku?

Vierailija
59/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä varalta kun asiakkaat vedetään tarpeeksi tiukoille, alkaa virkailijoiden hampaat lennellä .. ihan oikein

Sulla on lapselliset jutut.

Vierailija
60/97 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelan täti on asiakaspalvelija. Sille annetaan sen vuoksi hammashoito, että asiakkaat nauraisivat ne pihalle jos niillä olisi huonot hampaat. Rekrytointiprosessissa tarkastetaan hampaat, eikä liian huonoja hampaita palkata töihin = kustannuksia.

Oletko vielä taapero, jolle puhutaan tädeistä ja sedistä vieraista ihmisistä puhuttaessa? Jos et niin mikä on tekosyysi tuohon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän