Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoittajia paikalla? Miksi mulle käy koko ajan näin?

Vierailija
04.05.2025 |

Aloitin itse kirjoittamaan tarinoita muutama kuukausi sitten. Olen aloittanut yhteensä ainakin neljä eri tarinaa ja kirjoittanut noin ensimmäiset 20 sivua. Sitten innostus kyseisestä juonesta on jotenkin lopahtanut ja mieleen onkin tullut jo uusi aihe. Onko tämä normaalia vai pitäisikö minun pinnistellä tekstin jatkumisen eteen enemmän?

Kiitos!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita novelleja 

Vierailija
2/8 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, mutta ei kannata olla normaali vaan pinnistellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita 20-sivuisia tarinoita. Problem solved.

Vierailija
4/8 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita, kirjoita, kirjoita. Karsit sitten myöhemmin kun hahmotat kokonaisuuden ja näet mikä on paskaa.

Näillä eväillä olen saanut kirjoitettua ja julkaistua neljä omaa kirjaa.

Vierailija
5/8 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Käyt juonta läpi mielessäsi ja lopulta olet analysoinut koko tarinan puhki ja roskikseen. Juoni ei enää kiinnosta, koska jäät jumiin mielikuvituksesi kanssa. Olet umpikujassa. Siksi sinulla pitäisi olla jo aloittaessa paljon juonenkäänteitä ja sivumerkintöjä, joista saisit lisää ideoita ja potkua jatkaa.

Hampaat irvessä kirjoittaminen ei ole enää hauskaa. Opettele motivoimaan itseäsi ja pysymään tiukasti yhdessä tarinassa alusta loppuun saakka. Luovuus tulee kärsimyksen kautta.

Vierailija
6/8 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille!

Ap

Vierailija
7/8 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko auttaa, että teet jonkinlaisen käsiksen ja aikataulun ja etenet niiden mukaan...ja kysyt joltain kotikriitikolta arviota mikä toimii ja mikä ei? Lyhyt juttu vaatii paljon hiomista ja sitkeyttä joka ei tule missään flow-pilvessä.

Vierailija
8/8 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla kohtauksien suunnittelua etukäteen. Olen kyllä enemmän pantser-tyylinen kirjoittaja, eli keksin mieluummin lennosta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi