Nainen, miksi paapot ja passaat aikuista poikaasi?
Etkö ymmärrä, että noin toimimalla pilaat kaiken? Poika ei itsenäisty eikä naiset hänestä kiinnostu.
Miksi naiset käyttäytyvät näin edelleen?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Lapset on lapsia, aikuisenakin.
Minun äiti sanoi heti tullessa, että täältä sitten lähdetäänkin.
Jos viittaat tuohon mun keskusteluun, niin ihan siksi, että joskus aikuinenkin voi sairastua ja tarvita apua. Se ei ole kuitenkaan paapomista, vaan ihan oikeasti huolehtimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun äiti sanoi heti tullessa, että täältä sitten lähdetäänkin.
Meinaat, että kun tulit äitisi p.illusta ulos?
Äidille hän on ikuisesti Vertti 5v.
Ihan siksi että ihana poikani paapoo minuakin. Auttaa mm. isompien tavaroiden roudaamisissa ja remonteissa. Minä hoidan välillä hänen pienokaisiaan. Mutta aika ajoin teen ruokaa ja huollon vaatteitakin kun pojalla työmatkat jne.
Poika oli mennyt tosi huonoon kuntoon yksin asuessaan. Ei ollut syönyt kunnolla moneen päivään, ei nukkunut, vaatteet haisivat pahalle. On psyykkisiä haasteita.
Ihan siksi koska poikani on vaikeasti kehitysvammainen ollut jo syntymästä asti eikä tule ikinä pärjäämään ilman apua elämässään.
Ei ihmiset nykyään tajua tuota yltiöpäistä paapomista, että kasvattavat pikku narskuja maailman täyteen!
Kyllä tämä on yleisempikin ilmiö, että ns. terveitä poikia paapotaan ja suositaan vrt. saman perheen tytöt!
Vierailija kirjoitti:
Jos viittaat tuohon mun keskusteluun, niin ihan siksi, että joskus aikuinenkin voi sairastua ja tarvita apua. Se ei ole kuitenkaan paapomista, vaan ihan oikeasti huolehtimista.
Jos löydät itsesi jokaisesta yleisestä keskustelunaiheesta, tarvitset itsekin apua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan siksi koska poikani on vaikeasti kehitysvammainen ollut jo syntymästä asti eikä tule ikinä pärjäämään ilman apua elämässään.
Aloitus ei siis koskenut sinua ja silti tulit uhriutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei taida olla lapsia.
Miten liittyy aiheeseen? Toiset meistä osaa kyllä kasvattaa pojatkin niin, että heistä tulee itsenäisiä aikuisia, jotka siivoavat itse oman kotinsa ja laittavat ruokansa, eivät roiku mamman helmoissa ja etsi vaimoksikin toista mammaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ei siis koskenut sinua ja silti tulit uhriutumaan.
Juoppo
Meillä myös paapotaan puolin ja toisin. Esim. poika kuskaa milloin minun täytyy mennä ja maksan siitä hyvästä auton kuluja likipitäen puolet
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on yleisempikin ilmiö, että ns. terveitä poikia paapotaan ja suositaan vrt. saman perheen tytöt!
Johtunee siitä, että tyttärillä ja äideillä on usein tulehtumeet välit, muuallakin kun bikinialueilla
Säälin niitä oikeasti avun tarvitsijoita, joilla ei ole äitiä, eikä ketään muutakaan, kuka välittäisi. Heitä on paljon. Tähän ongelmaan toivoisin huolellisen tutkimisen jälkeen suunnitelmaa.
Luonnekysymys. Oma poikani on liian itsepäinen ja itsenäinen paapottavaksi. Ärähtää jos yritän yhtään sekaantua hänen elämäänsä. Hän kyllä auttaa minua kun on tarvetta raakaan voimaan tai hänen ammattialansa osaajan kysymyksissä.
Hän oli jo pienenä sellainen, että halusi aina tehdä kaiken itse. Aivan sama, että menikö siihen aikaa tai oliko tulos alussa epäsiistimpi kuin aikuisen tekemänä. Hän alkoi syödä itse lusikalla jo alle vuoden ikäisenä. Yhtenä päivänä kieltäytyi syötettävänä olosta ja huusi kuin hyeena jos ei saanut itse sohia ruokaa suuhunsa.
Älysin sitten, että on helpompaa tehdä ja antaa kerralla isompi ruoka-annos ja antaa hänen syödä itse. Siivosin sitten lattian, syöttötuolin ja vauvan pesin altaassa puhtaaksi ruoanrääppeistä. Oli helpompaa antaa syödä vaippasillaan, koska pyykkiä tuli jo muutenkin ihan tarpeeksi. Kyllä minulle tuli monesti mieleen, ettei kaikkien hermo olisi tuollaista kestänyt, mutta toisaalta lapsi oppi syömään siististi itse kolmessa kuukaudessa.