Mistä kolmioleivistä tulee paras voileipäkakku? Pirkka vai Coop?
Meillä on sekä K- market että S-market joten valinnanvaraa on
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Sori, mä luulen että on vaikea saada nyt tähän kokemuksia, koska luultavasti kukaan muu ei ole tehnyt voileipäkakkua kaupan kolmioleivistä, koska se on niin tyhmä idea.
Täällä on melko suppeakatseisia ja huumorintajuttomiakin ihmisiä yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kait sä leikkaat niistä kuoret pois.
Joo tottakai. Tarjoilen ne kuoritikut pikkupurtavana dipin kanssa ennen varsinaista voileipäkakkua.
ap
Ei mistään. Parempi tulee vaikka paahtoleivistä ja väliin mitä vain. Itse tein ysärillä kaksi kermaviilitäytettä, toiseen sinappia ja kinkkua ja toiseen juustoraastetta ja kurkkusalaattia. Nykyään en käytä kinkkua, joten laittaisin kanaa tilalle. Kostutukseen sopii vaikka maito tai kasvis- tai kana-/lihaliemi.
Tee ennemmin raikkaita voileipiä tai tarjoa edes noi sotkut sellaisenaan, ilman omia virityksiä.
Wt-ylppärit bongattu.
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Parempi tulee vaikka paahtoleivistä ja väliin mitä vain. Itse tein ysärillä kaksi kermaviilitäytettä, toiseen sinappia ja kinkkua ja toiseen juustoraastetta ja kurkkusalaattia. Nykyään en käytä kinkkua, joten laittaisin kanaa tilalle. Kostutukseen sopii vaikka maito tai kasvis- tai kana-/lihaliemi.
Mikset käytä kinkkua vaan kanaa? Kana ei ole eettisempi vaihtoehto jos sellaista haet.
Vierailija kirjoitti:
Tytön ylppäreitä varten kyselen
ap
Onneksi tyttäresi on sentään älynnyt että opinnoilla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mä luulen että on vaikea saada nyt tähän kokemuksia, koska luultavasti kukaan muu ei ole tehnyt voileipäkakkua kaupan kolmioleivistä, koska se on niin tyhmä idea.
Täällä on melko suppeakatseisia ja huumorintajuttomiakin ihmisiä yleisesti.
Arvostan tasokkaampaa huumoria.
Kait sä leikkaat niistä kuoret pois.