Tiedättekö mistä tietää että on tullut vanhaksi
Siitä kun itse nouset ylös sängystä keittämään kahvia siihen aikaan kun nuoriso vasta kotiutuu omista menoistaan.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun lääkärit näyttää ala-ikäiseltä omaan silmään.
Inttipojat 10vuotiailta, ekaluokkalaiset taaperoilta
Vierailija kirjoitti:
Itse herään automaattisesti joka aamu kello 05.30, Ihana keittää kahvit ja herätä hiljaisuuteen.
Sama täällä. Nukkumaan viimeistään klo 22. Työaikana oli tämä rytmi, eikä se ole muutttunut. Aamulla on kyllä ihana lukea lehtiä ja selailla nettiä, mutta kiva olisi varmaan vähän pitempääkin nukkua. Jos valvon myöhempään, herään silti puoli kuusi. No, kohta sitä nukutaan lopullisesti.Terv. ämmi 80v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyynnyn nuorison öyhötyksestä ja kaiken maailman tyktökeistä. Kyllä ennen sitä osattiin olla ilmankin!
Tämä on kyllä takuuvarma merkki! Ja lause "nykyään tehdään surkeaa musiikkia" myös paljastaa heti, että kyseessä on vanhus.
Mutta se on ihan fakta. Ei nykypäivänä tehtyä musiikkia kuunnella enää vuosikymmenten päästä, se vanhenee jo muutamassa vuodessa. Sitä tuotetaan kertakäyttötarkoituksessa suoratoistopalvelujen täytteeksi. Musiikin taso ja arvostus on romahtanut siitä mitä se on ollut.
Vanha vitsi. Ensin tuli kakka kello 5 , sitten tuli pissa kello 6 , sitten heräsin kello 8 .
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä elämän kettuilua. Kun vihdoinkin saisit nukkua rauhassa pitkään, niin heräät sitten puoli viideltä, tana.
En pidä sitä kettuiluna. Herään kun herään eikä kukaan pakota, eläkkeellä kun olen.
Leopardikuvio alkaa kiinnostella vaatteissa ja asusteissa.
Tunnistaa vanhemmat lasten kasvoista .
Kun on vaikea nostaa sukka joka on puonnut lattialle. Selkään koskee ja jäykkyys muutenkin.
Olen 50 v ja yhä saan spagaatin harjoittelematta. Tykkään valvoa myöhään vapaapäivisin, kuuntelen nykymusiikkia (poppia ja rockia). En ole lihonut ja mitään kehon kremppoja ei ole, ei lääkityksiä. Urheilen 4-5 krt viikossa. Ja juon viikonloppuisin viiniä saamatta krapulaa, siis ruoan kanssa menee helposti lähes pullollinen. Työpaikalla nuoret ovat salaa nimenneet Milfiksi (kuulin tästä asiasta juorun itsestäni) seksi maistuu edelleen, halut on huipussaan. En kärsi kuivuudesta tai vaihdevuosista, olo on hyvä ja virkeä ja mieli iloinen ja utelias. Elämä on parasta juuri nyt
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen ikääntyy, sisäinen kello siirtyy. Nuorena olin aina iltaihminen yökukkuja, tottunut menemään nukkumaan noin yhdeltä jos seuraava päivä oli työpäivä ja neljältä jos se oli vapaapäivä mutta kun ikäännyin niin aloin herätä noin kuudelta tai viideltä itsestään. Minun piti opetella menemään aikaisemmin nukkumaan. Ikätoverini kuusikymppiset kertovat samaa. Tämä ei riipu elämäntavoista vaan tämä on joku outo biologinen juttu.
Ei oo mulle käynyt tota, mutta en ole ihan aamuyöhön tykännyt valvoa vaikka iltaihminen olenkin. Sitten jos menen ennnen klo 23 nukkumaan, uni loppuu ihan kesken parin-kolmen tunnin päästä.
Alkaa paikkoja kolottelemaan, suoli ei toimi ja pian todetaan joku syöpä.
Siitä että aina kun poistuu mihin tahansa kodin ulkopuolelle, käsilaukussa on oltava nenäliinoja ja kurkkupastilleja (Mynthon, Vicks tmv.)
Kun myyjät alkavat teitittelemään.
Mä luulin että iästä.