Tiedättekö mistä tietää että on tullut vanhaksi
Siitä kun itse nouset ylös sängystä keittämään kahvia siihen aikaan kun nuoriso vasta kotiutuu omista menoistaan.
Kommentit (55)
Kun happy hour alkaa tarkoittaa torkkuja sohvalla.
Siitä ettei näe pienellä kirjoitettua pränttiä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen ikääntyy, sisäinen kello siirtyy. Nuorena olin aina iltaihminen yökukkuja, tottunut menemään nukkumaan noin yhdeltä jos seuraava päivä oli työpäivä ja neljältä jos se oli vapaapäivä mutta kun ikäännyin niin aloin herätä noin kuudelta tai viideltä itsestään. Minun piti opetella menemään aikaisemmin nukkumaan. Ikätoverini kuusikymppiset kertovat samaa. Tämä ei riipu elämäntavoista vaan tämä on joku outo biologinen juttu.
Minä olen 65-v. ja käyn nukkumaan aamuyöstä, yleensä kolmen neljän aikaan, viime yönä 4.30, ja heräilen pikkuhljaa puolen päivän aikaan..
Vierailija kirjoitti:
Sitä että en jaksa naida napsauttaa kuin kuusikertaa viikossa,sunnuntaina pitää levätä.
Itse ainakin eilen, lauantaina napsautimme kahdesti. Ei sit vielä olla vanhoja N64/M67
Vierailija kirjoitti:
Siitä ettei näe pienellä kirjoitettua pränttiä kunnolla.
Jep, suurennuslasi pitäis olla aina kaupassa käydessä taskussa.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Joo, aamulla heräsin ennen viittä, ku alakerran naapurit tuli kotiin kovan kolinan kans 😄
Menin viideltä nukkumaan. Olen kait sitten nuori.
Vierailija kirjoitti:
Mä etsin iäkkäälle vanhemmalle lahjaa apuvälinekaupasta, mutta löysinkin kaikkea kivaa itselleni. Vanhuus on taatusti tullut.
Et kai vaan rollaattoria kotiin raahannut?
Vierailija kirjoitti:
Kun ihminen ikääntyy, sisäinen kello siirtyy. Nuorena olin aina iltaihminen yökukkuja, tottunut menemään nukkumaan noin yhdeltä jos seuraava päivä oli työpäivä ja neljältä jos se oli vapaapäivä mutta kun ikäännyin niin aloin herätä noin kuudelta tai viideltä itsestään. Minun piti opetella menemään aikaisemmin nukkumaan. Ikätoverini kuusikymppiset kertovat samaa. Tämä ei riipu elämäntavoista vaan tämä on joku outo biologinen juttu.
Ja parhaassa työiässä olevat joutuvat töiden takia noudattamaan eläkeläisten vuorokausirytmiä. :D Mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 65-v. ja käyn nukkumaan aamuyöstä, yleensä kolmen neljän aikaan, viime yönä 4.30, ja heräilen pikkuhljaa puolen päivän aikaan..
Omat vanhemmat +80v menevät nukkumaan 4-5 aikaan aamulla ja nousevat tyyliin klo 14reik reikä ylös.Tulee kuulemma niin mielenkiintoisia ohjelmia.
Siitä kun kaikki ympärillä olevat ihmiset alkaa näyttämään kumman nuorilta.
Oman vanhenemisen huomaa, kun entiset heilat tulee rollaattorilla vastaan!
Vierailija kirjoitti:
Oman vanhenemisen huomaa, kun entiset heilat tulee rollaattorilla vastaan!
Tää oli paha 😂😂
Mä taisin olla 28 kun tunsin olevani vanha. Mun lukio-aikainen yökerho, johon menin, oli täynnä 18-vuotiaita. Ja ne katsoi minua kuin vanhaa harppua... Sen yhden join ja lähdin pois. Todellakin tunsin itseni vanhaksi.
Siitä kun lääkärit näyttää ala-ikäiseltä omaan silmään.
Siitä kun sohvalta noustessa sattuu ja pääsee väkisinkin ähkäisy.
Ollaan seitsemän -kahdeksankymppisiä, nukkumaanmennään yhden aikaan yöllä ja heräillään aamupäivällä. Ihan niinkuin teinit vapaalla. Tämä on aivan superluxusta!
Vierailija kirjoitti:
En ole sitten vielä tullut. Ikää 50, ja olen ihan yhtä yökyöpeli kuin nuorenakin. Viikonloppuna menen nukkumaan klo 4-6 ja nukun iltapäivään. Viikolla kun pitää aloittaa yhdeksältä työt, nukkumaan 2-3.
Sama. Menen arkena nukkumaan joskus 2 aikoihin, ylös pakko nousta viimeistään 8 töiden takia. Mutta viikonloppuisin nukun helposti 12 ja menen nukkumaan joskus 4 aikoihin. Olen 51.
Mulla on nuoriso ollut jo kauan maailmalla, mutta tyynyt! Yhtäkkiä kaapit pursuilevat erilaisia kokeiltuja ja huonoja tyynyjä, kun mikään ei enää ole oikein hyvä ja aamulla pää ei käänny, jos on huono. Tämä jos mikä on vanhuutta.
Kun pelkkä ajatus alkoholin juomisesta aiheuttaa krapulan ja ahdistuksen.
Siitä, kun lähes päivittäisessä käytössä oleva viihde-elektroniikka prakaa, paikannat ongelman ja huomaat että korjaukseksi riittää puhdistus ja puhdistuslaitetta kysellessä hämmentävän vanhalta näyttävän elektroniikkaa myyvän aspan silmiin laskeutuu lasittunut katse. Arviolta kolmekymppinen aspa ei tiedä mikä on dvd-soitin.